Joka kerta bilettämään lähtiessä ajattelen että nyt teen jotenkin erilaisen silmämeikin ja joka kerta tulos on samanlainen kuin aina ennenkin. Kyllästyttää jo.. Osaisiko joku neuvoa tai tietäisikö joku sivustoja joissa olisi erilaisia tapoja tehdä silmämeikki? Google ei ollut oikein kaverini..
Yleensä teen hyvin häivytetyn banaanivarjostuksen. Rajaus mustalla nestemäisellä linerilla. Luomivärin eri sävyjä käytän kerrallaan 2-4, yleensä perusvärinä on musta ja helmiäisvalkoinen, jonka päälle saatan laittaa tehosteeksi tummanpunaista, metallihohtoista violettia tai vaaleanpunaista.
Minulla on voimakkaan siniset silmät, erittäin vaalea iho (en rusketu) ja punamusta tukka. Tuo musta "ihan oikeasti" sopii mulle. Tykkään pukeutua näyttävästi, eli meikkikin saa olla näyttävä. Ikää on 23 ja käytän piilolinssejä, eli ei hileitä..
luomivärikikkailuja?
3
631
Vastaukset
Minulla yleensä baariin lähtiessä vain yksi, voimakkaansävyinen luomiväri (voi toki vähän häivyttää ylhäältä vaalealla ettei jää rajaa), jonka kanssa mustat eyeliner-rajaukset ylös ja alas. Minulla on myös musta tukka ja vaalea iho, en myöskään rusketu, ja tämä meikki on erittäin yksinkertainen tehdä, näyttävä, ja sopii ainakin minulle.
- blonde
esim. värikkäät kajalit ovat hyvä konsti piristää juhlameikkiä. Turkooseja ja muita sinisiä kajaleja tarjotaan lähes joka hintaluokassa, itselläni on isadoran. Kunnon näkyvät rajaukset, häivytä hyvin ja lisää liikkuvalle luomelle jotain vaaleampaa väriä. Noitten värien ei ole pakko sointua niin hyvin yhteen, häivytät kunnolla niin ei näytä turhan oudolta =D Kannattaa juhlimista varten panostaa värikkäisiin luomiväreihin, esim, näkyvästi vihreään, siniseen, turkoosiin ja violetteihin.
Koska ihosi ei rusketu, kannattaa laittaa aurinkopuuteria poskivakoon tai poskipunaa omenan poskelle, se sopii hyvin juhlimiseen.- omenanposki
"poskipunaa omenan poskelle, se sopii hyvin juhlimiseen."
Juu, ihanalta näyttää, kun otat sen omenan sitten bilettämään mukaan. Uskon, että kaikki ihastuvat omenan poskipunaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784