Pyörryttää?!?

Laihduttaja83

Eilen lenkillä olessani alkoi kauhea pyörrytys kesken kaiken ja jouduin pysähtymään. Onko syytä huoleen vai onko osa laihtumista?? Olen syönyt joka päivä 1000-1500 kalorin edestä joskus reilumminkin nälkää en ole juurikaan nähnyt. Syön säännöllisesti 5 kertaa päivässä. Lenkillä käyn 5 kertaa viikossa 2 tuntia ja polkupyöräilen töihin joka päivä 8 kilometriä. Töissä teen kevyttä työtä 8 tuntia päivässä.

6

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laihis

on pyörryttänyt ja huimannutkin aika paljon laihiksen aikana. Pyörryttänyt varsinkin raskaassa liikunnassa.

Mut alkaa olla jo ohi...

• Putoaa

Aika kova ohjelma sinulla on ja jos liikut noin runsaasti, niin on hyvinkin mahdollista, että huimatakin voi noilla kalorimäärillä.

Paljonko viikossa paino alenee. Jos menee yli kilon niin lisää hiukan energiaa.

• Toinen laihduttaja83

Minullakin on ollut sellaista huippauksen/pyörtymisen tunnetta laihiksen aikana. Ja samoin pääkipua -ajoittain tosi kovaakin. Laihdutan Painonvartijoiden pisteillä ja syön kyllä ihan niin paljon kuin vain "saa". Sitä kun on tottunut isompiin määriin niin heti elimistö reagoi/vastustelee...

• alhalla?

Itse olen pudottanut painoa reilut 35 kiloa ja olen kärsinyt huimauksesta lähes koko painonpudotuksen ajan. Syynä liian alhainen verenpaine johon ei oikeastaan ole mitään hoitoa. Lähinnä suolaisen syöminen tai sitten lakritsia popsimaan (nostaa verenpainetta).
      Onko sinulta mitattu viime aikoina paineita? Itselläni oli paineet ihannelukemissa aloittaessani painonpudotuksen ja nyt ne ovat sitten liian alhaiset. Eikun paineita mittaamaan;)

• alhaalla

Sinänsä alhainen verenpaine noin 90/60 ei ole huono juttu, vaan hyvä asia. En suosittele liikaa suolaa. Kuitenkin pitkillä lenkeillä voit juoda vettä ja hieman laimeaa suolavettä (pansuolaa) tms. hikoilemasi suolan korvaamiseksi (eli yhteensä alle 1 gramma suolaa).

• edelliseen

Syöt liian vähän. 1000 kcal on liian vähän vaikket liikkuisikaan. Jos juokset 2 tuntia, voit kuluttaa liikunnassa jo 1000 kcal päivässä. Vaikuttaa syyltä pyörrytykseesi riippumatta verenpaineestasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe