Lueskelin näitä tällä palstalla olevia kommentteja ja ainoa ajatukseni on tällä hetkellä se, että ovatko kaikki miehet sikoja??? Vaikka aloitusviesti olisi asiallinen ja varmasti kirjottajan mielestä hänelle itselleen tärkeä asia niin jossain vaiheessa vastauskommentit ovat todella ikäviä ja loukkaavia! Nimimerkeistä päätellen suurin osa näistä kommentoijista on miehiä! Tottakai jokainen saa mielipiteensä sanoa, sehän on selvää, mutta minkä takia asiaa ei voi kirjoittaa asiallisesti ja kohteliaasti?? Miksi pitää haukkua kirjoittaja täysin jos hän ajattelee erilailla kun itse?! Ei ole mikään ihme että tällaisten haukkumisten kirjoittajat ovat sinkkuja! Itse en ainakaan jaksaisi katsella ihmistä joka ei hyväksy muita mielipiteitä kuin omansa!!
onko miehet sikoja
9
760
Vastaukset
- MMies
Ei kannata ottaa todesta kaikkia juttuja, mitä jollain nettipalstalla idiootit suoltavat.
- maisoku
en usko että niitä kukaan tosissaan ottaakaan ja tänne kirjottaessaan on varauduttava kaikkeen! Mutta silti, miksi ei voida olla kohteliaita edes jonkin verran?!?!?! Kohteliaisuus kuuluu (tai ainakin pitäisi kuulua) kuitenkin jokaisen käyttäytymiseen! Kohtelias mies saa ainakin minun polvet veteläksi! (lässyttäjä ja ylikohtelias ei kuitenkaan tarvitse olla!) :)
- Äijjjä
On, mutta onneksi naiset ovat eläinrakkaita
- okfo
OVAT MULLE SIKOJA OLLEET! EI MITÄÄN HÄPYÄ, LEIMAANKO KAIKKI NAISET SIOIKSI???
- tuotatuota
Mitäpä tuosta. Ei kannata noita vastausten kommentteja niiin vakavissaan ottaa..
Jotkut kun eivät kauheasti keksi mitään järkevää sanottavaa ja heillä on siltikin pakko vain kommentoida jotain. Siitä nuo asiattomat kommentit mitä ilmeisemmin johtuvat.
Joopajoo.. tuskin tuo roolijako on miesten ja naisten välillä sellainen, että miehet olisivat niitä asiattomampia kommentoijia..- SYLINTERIMIES
PYSÄYTIN PAPERITEHTAAN JA VEDIN LOPUKSI KÄTEEN. TAIDAN OLLA SIKA.
- tuotatuota
SYLINTERIMIES kirjoitti:
Siis ihan perisikahan sinä olet, jos niin menit tekemään. Ei se paperitehtaan pysäyttäminen, mutta käteen vetäminen.
Hyi sua =D - Chameleon
SYLINTERIMIES kirjoitti:
tietty vielä pyyhitkin firman paperiin..bastard =D
Hyvää tässä on se että kaikilla miehillä ei ole mahdollisuuksia paperitehtaan pysäyttämiseen. - kaikki meni pieleen
Chameleon kirjoitti:
tietty vielä pyyhitkin firman paperiin..bastard =D
Hyvää tässä on se että kaikilla miehillä ei ole mahdollisuuksia paperitehtaan pysäyttämiseen.Tänä iltana kaikki meni pieleen
kun kyllin montaa mä kyennytn en nieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784