Järki käskee juoksemaan tästä suhteesta pois ja kovaa.. Pari vuotta rinnallani on ollut mies, joka haistelee tätä maailmaa liiankin avarakatseisesti.
Siis selvennystä; viimisen kahden kuukauden aikana alkanut tulla semmoisia "sammakoita suusta, että tää tytzi vetää herneen nekkariin. Mieheni tasasen paksussa kännissä ilmoitti, että jos kummatkin kävis "panemassa kerran maailmalla ja taasen jatkettais ja aina välillä tälleen.. ja että elämä on liian lyhyt siihen, että sen olisi yhden naisen kanssa.. Ja eilinen ol paras, kun sanoin että en voi luottaa suhun, joka aiheuttaa mustasukkaisuutta, tuumas et ei hänestä ikinä tiedäkkään mitä saattaa tehdä. Mä oon ainakin oppinut, että loukkaavat sanat pitää OSATA jättää oman päänsä sisään.
Aikaisempi suhteeni 8v oli kyllä herkkua tähän, ei ollut miltään osalta tälläistä "sanoilla raiskaamista"" taikka teoilla. Mietin vain, että onkohan mulla liian kauniita ajatuksia parisuhteesta, johon mahtuu vain kaksi!
Ja tää nykyinen on tehnyt mulle selväksi sen, että me naiset ollaan liian sinisilmäisiä.. jokainen mies ajattelee kuulemma näin, muut ei sano ääneen, mutta hän haluaa olla rehellinen??? ja sanoa...
Onko tää meno todellakin tällästä?? Ollaan sun kaa, mut ollaan naapurin ja sen kaverin kaverin ja BLÄÄH!!! Kertokaapa jottain mietteitä, jos tästä vuodatuksesta mitään selvää saa.
Tuntuu vaan että pitäis laittaa stoppi ennen kun pää hajoaa!!
järki vastaan tunteet..
sekamelskaa
1
710
Vastaukset
- ei hyvä
Ymmärtäisin jos tuo olisi ensimmäinen vakava parisuhteesi, etkä osaisi päästää irti. Mutta koska näin ei ole, tulkitsen tuon onnettomaksi takertumiseksi 'paskaan'. Mieheni on yhden ainoan naisen mies, enkä voisi toisin kuvitella. Varmaan tuossa henkilössä jota kuvaat on omat ihanatkin puolensa, koska olethan häneen joskus rakastunut, mutta hän ei taida arvostaa sinua. Parisuhteeseen kuuluu kaksi. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656