Löysä mä oon

*86*

Niin elikäs nyt muo ottaa oikeesti pattiin tämä mun vartaloni prkl. Se on niin saatanan löysä jokapuolelta,,,tai noh okei alakroppani on ihan okei (osittain siitä kun on seisovaa työtä ja viimekesänä poljin vain pyörällä en siis käyttänyt bussia)mut tää mun yläkroppah..murr..
Maha on hirvee pömppis ja kun istun tulee järjettömän paljon makkaroita. pituutta mulla on 168 ja painan 62kiloa joten ei mulla kauheesti oo varaa laihtuakkaan oo vai onko? et miten helvetissä pääsen tästä mahasta eroon.

5

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sixbägi

Vatsaliha ja kylkiliha liikkeitä salilla ja kotona, vähintään kerran päivässä! Ja kuitupitosta safkaa..

• geri

...en viitti selittää kun täällä kaikki kusettaa itteensä täyttä päätä ja syöttää paskaa minkä kerkiää!

• lkajsflkjf

Mä olen 170cm pitkä ja painoa on jotain 77kg. Läskiä ei silti kauheasti ole ja on kohtuu kiinteä yläkroppa. Elikkä tästä päästään tulokseen että koska sulla on läskiä ja silti painosi on noin alhainen, sulla ei ole lihasta siellä yläkropassa :) Hommaapa lihasmassaa vähän. Jos tyhjästä alotat ja 3kk treenaat tehokkaasti, niin sä oot itekin ihmeissään sen jälkeen :) Nimittäin ekakuukaudet kehittyy melko vauhdilla jossei ole ennemmin paljoan treenaillut. Ja ei kannata huijata itseään "no kyllä mulla silti on vähän lihasta ja voimaa" vaan ala treenaamaan.

• evrae

Mitään lihasryhmää ei saa harjoittaa joka päivä, koska lihakset ei ehdi palautua. Eli korkeintaan joka toinen päivä. Ja proteiineja treenin perään, että lihakset saisi ravintoaineitakin.

Ja ihan sopivan painoinenkin olet, että ei tarvitse mitään pudotella.

• geri

syö viikon verran suolatonta ja pissi irtoavat nesteet pois.
      katso mitä tekee...se voi auttaa ja kiinteyttää
      huomattavastikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe