kynsilakoista pidätte?
Huomasin, että ostan aina vaaleanpunaista.
Kai minulle iskee valinnan vaikeus ja
herpaantuessani ostan aina sen saman vaärin...
Minkä
4
278
Vastaukset
Sama ongelma... Tai siis ostan kynsilakkoja tosi usein, kaupassa ajattelen että Wau, ompa hieno värinen. Kotona sitten tulee huomattua, että taas se on sitä samaa liilanroosaa kuin aina ennenkin :) Mulla on niitä about 10.
Että taidan sitten pitää ssitä väristä...- :):)
valkoista ja vaaleanpunaista,melkein aina mattaa ja tosi neutraalia.En tykkää punaisista tai tummista kynsistä.Kynsikorut ja tarrat on kivoja,niillä voi piristää jos haluaa vähän "repäistä" :)Ja ranskalainen mainikyyri niin,että laittaa kynnen pään valkoisen tilalla pinkiksi tai jollain kimallelakalla =D
- 33nainen
että mun käsien ihonväriin sopii parhaiten ns. kylmät sävyt. Ei liian tummat eikä vaaaleat. Tai sit teen ranskalaisen manikyyrin ihan perinteisesti valkoisella. Joudun työkseni käsittelemään paljon vesiä ja kemikaaleja niin lakkaamassa sais olla koko ajan. niinpä laitan kynteni vain silloin kun olen lähdössä jonnekkin.
- manikyyri
Hei!
Teettekö ranskalaisen valkoisen osion
erillisellä siveltimellä vai miten?
Minun on vaikea onnistua kynsilakan
omalla siveltimellä.
Mikä on paras valkoinen ranskalaiseen?
Minä tunaroin tällä hetkellä Maybellinen
coloramalla. Se ei taida olla paras
mahdollinen tähän hommaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015