Saako nainen lisäpisteitä taitavasta autonkäsittelystä? Entäpä osaamisesta auton huollon suhteen?
Pisteitä naisille?
5
614
Vastaukset
- sulo_vilen
Tottakai! Pitäähän kallista ja vaarallista konetta osata käyttää, ettei satuttaisi itseään tai toisia. Sitäpaitsi minun silmissäni saa lisäpisteitä melkeinpä minkä tahansa asian tai työn osaamisesta.
- Chameleon
Erittäin minimaalinen vaikutus..kun "ulkonäkökynnys" on ylitetty niin bojot tulee melkein yksinomaan siitä mitä liikkuu päässä..näin siis minulla..
- ~Aamuvirkku~
Eihän nykyajan autoja SAA huoltaa itse, itselläni on tietokoneohjattu auto eikä siihen voi juuri muuta tehdä kuin vaihtaa renkaat. Ja siihen ei kummoisia taitoja vaadita.
Tuo auton rassailu on katoava luonnonvara. Kuka sitä enää edes tarvitsee jos on auto tältä vuosituhannelta?- sulo_vilen
Kuka tommotti puhuu! :) Tottakai näitä 2000-luvunkin autoja voi huoltaa ja rakennella itse, pitää vain tietää mitä tekee! :D
- cvbnm,.
Kaikki taidot ovat plussaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069