kaikki nukkuu jo paitsi vanhin muksu,toisella koneella ,ei ole viel valomerkki tullu..
KUKA LÄHTEE
7
295
Vastaukset
- vois vaikka lähteä
jos samalla seudulla asut.
nimim. suuta kuivaa ;)- kajaanissa
eli korvessa,ja ei mitään tekemistä jos lähtis baarissa käymään pitkästä aikaa,pikkaisen maistellut tuossa jo...
- itse asun helsingissä
kajaanissa kirjoitti:
eli korvessa,ja ei mitään tekemistä jos lähtis baarissa käymään pitkästä aikaa,pikkaisen maistellut tuossa jo...
taitais tulla hieman liian pitkä matka yhtä baarikeikkaa varten ;)
eiköhän siellä paikallisessa ole sitä porukkaa keiden kanssa puhua syvällisiä ;) - mutta asun
itse asun helsingissä kirjoitti:
taitais tulla hieman liian pitkä matka yhtä baarikeikkaa varten ;)
eiköhän siellä paikallisessa ole sitä porukkaa keiden kanssa puhua syvällisiä ;)sen verran syrjässä ja olen muuttanu ruotsin kautta tampereelle ja sieltä sit tänne joten en oikein tunne täällä porukkaa
- niitä
mutta asun kirjoitti:
sen verran syrjässä ja olen muuttanu ruotsin kautta tampereelle ja sieltä sit tänne joten en oikein tunne täällä porukkaa
tapaa ;)
- Cadillac Eldorado Biarritz...
niitä kirjoitti:
tapaa ;)
joopajoo ei kyllä sellaisista miestä tästä kylästä löydy...olisitko nollu mies NR 48
- kirjoittaa
Cadillac Eldorado Biarritz... kirjoitti:
joopajoo ei kyllä sellaisista miestä tästä kylästä löydy...olisitko nollu mies NR 48
apua baari menee kohta kiini,palaillaan astialle,huomenna kun LOORDI voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904