jossa sain henkiseksi iäkseni tuloksen 37..se kai sitten hyvä tulos olla henkisesti vanhempi kuin fyysisesti,se kai ny jollain muotoa varmaa humpuukia tuo mutta tuossa on linkki niin voitte käydä kokeilemassa ja olis kiva saada tuloksia näkyville..=)
http://testit.mine.nu/TestaaMinut
tein testin netissä
26
2386
Vastaukset
- ~Aamuvirkku~
Minusta tuo "hyvä tulos olla henkisesti vanhempi kuin fyysisesti" on juuri päinvastoin. Ainakin näillä ikävuosilla.
Henkinen ikä näytti olevan 29 vuotta. Fyysinen ikä puolestaan on 38 vuotta. On siis ainakin poronkuseman verran matkaa fossiiliuteen :)
Kiva, helppo testi.... - nainen vain
Minä sain tulokseksi 43v vaikka todellinen ikäni on 22v ja vastoin rehellisesti.
- N32v.
Itse olen kohta 32v ja sain tulokseksi 16v...
Et näin.... - ......................
N32v. kirjoitti:
Et näin....Henkinen ikäsi on 21 vuotta.
ja fyysinen on 19
N - sitten taas näin
että iäksi tuli testissä 42 kun olen vasta 23.. ja muo lullaan yleensä 27 Et mahdan olla rupsahtavaa tyyppiä :)
- N32 kans
N32v. kirjoitti:
Et näin....Olen myös kohta 32 vee ja iäksi sain 37.
- sulo_vilen
Pahus! Fossiloituminen uhkaa, sillä henkiseksi iäksi tuli 49v, vaikka fyysistä ikää on vasta 30v. :(
- olen 42v
oikeasti ja henkinen ikä 23v....no mä oon vähän lapsellinen ;)
- olen näemmä
10 vuotta fyysistä ikää jäljessä.
- ikä25
...
- henkiseksi
iäksi 25 ja oon oikeesti 21. Ei paha, mua luullaan kyllä aina baareissaki 24-25 vuotiaaks.
- sasas
Oikea ikä 23, henkinen 40...
- kundi32v
aika tarkkaan piti paikkansa,.. mun kohdalla.
vanhempia: 34%
Samanikäisiä: 9%
nuorempia: 57%- samat tuli täällä
Ikä siis 32v, mutta henkinen 34..
miteä helv..lulin saavani henkiseksi iäkseni alle kolmenkympin koska sellaiseksi itseni tunnen. Mutta kysymyksissä oli myös selviä puutteita, esim. mitä pidellyt viimeksi käsissäsi (mikään näistä ei sopinut) mutta vaihtoehtoina liian "selviä": puutarhasakset/harava/pleikkari ym, saman tapaisia mutta ei esim. kossulasi..
njoo, vanha jaksaa yrittää selittää.. - edelliseen
samat tuli täällä kirjoitti:
Ikä siis 32v, mutta henkinen 34..
miteä helv..lulin saavani henkiseksi iäkseni alle kolmenkympin koska sellaiseksi itseni tunnen. Mutta kysymyksissä oli myös selviä puutteita, esim. mitä pidellyt viimeksi käsissäsi (mikään näistä ei sopinut) mutta vaihtoehtoina liian "selviä": puutarhasakset/harava/pleikkari ym, saman tapaisia mutta ei esim. kossulasi..
njoo, vanha jaksaa yrittää selittää..Emme siis taida olla koht.tovereita noin muuten koska itse koit saavasi "oikeat" pinnat.
Mähän oon siis hei vahvasti kakskybänen..;) - kundi32v
edelliseen kirjoitti:
Emme siis taida olla koht.tovereita noin muuten koska itse koit saavasi "oikeat" pinnat.
Mähän oon siis hei vahvasti kakskybänen..;)vielä muutama vuosi sitten luulin, et miehet ei kasva henkisesti 20v jälkeen ollenkaan.
tällä hetkellä kuitenkin tunnen itseni selkeästi kolmekymppiseksi.
noo, kaikki on erilaisia. ehkä sä oot sit kakskybänen loppuikäs ja mä jämähdän tähän kolmeen kybään ;) - kundi32v
kundi32v kirjoitti:
vielä muutama vuosi sitten luulin, et miehet ei kasva henkisesti 20v jälkeen ollenkaan.
tällä hetkellä kuitenkin tunnen itseni selkeästi kolmekymppiseksi.
noo, kaikki on erilaisia. ehkä sä oot sit kakskybänen loppuikäs ja mä jämähdän tähän kolmeen kybään ;)niin, oikea ikänihän on melkein 34.
tää nimimerkki on jo sopivasti jämähtänyt.
- 22v
Rehelliset vastaukset laitoin testiin. Minulle tuli henkiseksi iäksi 40. :) Fyysinen ikä on 22. :) Ja ulkonäöltäni moni luulee minun olevan ~16. :) Että näin minulla... :)
Henkinen ikä on 25 ja fyysinen 23. Eilen tosin kysyttiin Siwassa papereita, kun ostin pari siideriä. Hyvä vai huono asia? Nauratti kuitenkin.
- Yks sinkkumies
Minä sain henkiseksi iäkseni 66 vuotta, vaikka täytän kuukauden kuluttua 39 vuotta. Myönnän kyllä olevani hieman konservatiivinen, mutta että 66 vuotta. No, siitä syystä en kuitenkaan ole sinkku, luulisin :)
- Nainen 34 v
...
- mies24
.....:)
- fyysinen 29
Pitää varmaan paikkaansa :)
- fyysinen 44
jotta näin, tonttuja ja menninkäisiä löytyy joka paikasta ja erittäin harvaan asiaan voi sanoa "olen liian vanha tekemään sellaista".
- fyysinen 27
Ja täysin rehellisesti..
- henkinen ikä 18v.
Tää on jo huolestuttavaa...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281