Olen 26v. ja ei ole pahemminkavereita.
Parisuhteessa ja lapsi. Esim. Työkaverit aina
selittää että kuinka mennään/mentiin kavereitten
kanssa(osa vanhempia/nuorempia) viikonlopppuna.
Itsellä ei ole tuota ongelmaa, ei ole kavereita
kenen kanssa jakaa asioita. Ei kukaan soittele,
olen siis täysi luuseri. Kyllä olen kateellinen
niille keillä ystäviä on. Ja itse harrastaan
miellellään kaikenlaista.
Urheilua,moottoripyöräilyä,sijoittamista ja
vaikka mitä mutta sosiaalinen elämä haisee.-
Kaverit
3
314
Vastaukset
- Niljakas22
siis ihan tosi ei kukaan muu niitä kavereita itelle hanki ku itte. Pitää uskaltaa olla kaverin tarpeessa ja itte ottaa yhteyttä erilaisiin ihmisiin, tuttuihin ja tuntemattomiin. ne jotka näin tekee ei yleensä kauaa joudu yksin oleen. jos vaan odottaa et joku muu pyytää ja ottaa yhteyttä koska hän "tietää" että olen yksin ni ei tu kesää. Jokainen lopulta itte pitää huolen et saa sitä mitä tarvii, vaikka toki toisiakin tulisi huomioida.
- m25vuo
Kyl joo vähä tulee paha mieli ku kuulee et kaikki tehny sitä ja tota duunissa, sit just miettii et ois tosi jees jos ois kaveri joka lähtis vaik baariin tai lefaan tai jotain vaikka harstamaan.
- roni555
Niljakas on ihan oikeessa kyllä, pitää olla aktiivinen ja ennenkaikkea uskaltaa olla sitä. Ehkä se helposti menee siihen että ajattelee viittikö tota pyytää nyt kahville, jos se ei lähdekään jne jne.. ja odottaa sitä että joku muu kutsuit messiin johonkin. Tarvii vaa rohkastua ja ite avata suu, mitä siin voi menettää..mutta voi saada hyvän kaverin/ystävän.
mistäpäin ootte?...ehkä me ollaan just niitä ketkä saa toisistaan hyvät kaverit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958