Sovimme mun avomieheni kanssa,että muutamme erlle,koska meidän suhteessamme ei minun mielestäni ole enää mitää.En jaksa elää yksin vaikka on mies,mutta hän on lunteeltaan hilainen,tunteeton...Olemme asuneet yhdessä 10v.Meillä on 3 lasta.Eli koetamme jos tällä konstilla tunteemme ym.tulisivat esille.Nykyään oon tosi ärhäkkä ja kiukkuinen,oska minusta tämä tuntuu tuskaiselta,ja siitähän ei tykkää ku huudan...Huudan sen takia koska tuntuu siltä että sillä ei ois mitään tuskia,vaa viheltelee esim.jos hän rassaa jotain venettä ym.mistä hän nauttii.2 päivää sitte mun mies soitti töistä onks kaik ok,vastasin et on tulin kaupasta...Hä sano että onko siitä kuullun mitää eräs mun ja mun miehen tuttu,tokkasin et ei ,tästä tutusta miehestä ei ole kuullut 4 vuoteen mitään,se oli laittan viestin että ai työkin eroatte,sen takia en ole tllut käymää,koska en jaksa kuunella sun muijan kipu valituksia(Selkä on ollu hemmetin kipee)Mun mies oli ällikällä lyötynä koska tästä miehestä ei ole kuullunut mitää.Tää mies on mun siskon ex.Tuntu tosi pahalta,et nyt kun mie lähden niin sitten otetaan monen vuoden jälkee yhteyttä.Itkin ja itkin TULKAA KAIKKI NYT KÄYMÄÄ,KUN MINÄ OLEN POISSA.SEkin raastaa minua,koska minä kuuntelin tätä miestä vuosia,koska hänellä oli vaikeea ,koska hän erosi mun siskosta..Kävin kahvilla 2 kertaa viikossa piristämäs häntä.Siinä iso kiitos!Hänellä on uusi perhe ollu kauan aikaa,ja ostavat ok talon,mitä helvettiä mie oon tehnyt?En todellakaan ole valittan mitää,minä kuuntelin ja hän valitti päivästä toiseen samoja aioita,kuinka häntä koskee...Juu myönnän et oon pari kertaa valittan selkää,ku hänelläkin on paskana selkä.Arvatkaa miltä tämä tuntuu?Nyt otetaa yhteyttä mun mieheen ja 3.men päivän päästä mie lähen...En selviä
Ahistaa
2
843
Vastaukset
- mari145
kiva kuulla että sullakin on samanlaisia "ongelmia" perheessä kuin mulla. tiedänpähän ainakin että en ole ainoa ihminen tässä maailmassa jolla asiat eivät ole niin kuin haluaisi. jatkoja
- kirpaisee
Ei oikein vielä muuta varmaa ole, kuin että näin tämä ei jatku täällä. Lapsia ei ole, mutta rivakka puoli vuosikymmentä yhdessä (lapsettomuus yhteinen päätös). Lanka paloi kai pidempäänkin, mutta eilen tämä sitten repesi. Tällä hetkellä sitä kävelee vaan törmäysalueen reunamaa, ei oikein tiedä mihin kohtaa sattuu eniten ja mitä sirpaleista saa kasaan.
Puhuttu mielestäni on, mutta ilmeisesti on sitten tulkittu toisemme niin eri tavoilla ja saatu niin erilaisia odotuksia että ei mitään rajaa. Osaa oikein sanoa mitään nyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138