ihmettelen vaan..

temppu

Kävi niin että meni ne sukset ristiin aika varhaisessa vaiheessa. Tuli välirikko varsin riitaisissa merkeissä.. Tietenkin nähtiin baarissa ja asioille tuli sitten lopullinen niitti(pahemmin ei voi enää sanoilla loukata mitä tein).. Sain viestin jossa hän sanoi että haluaa minun jättävän hänet rauhaan.. Vastasin että näin tapahtuu ja ei kuule minusta enää sen lupaan! Olosuhteiden pakosta joudumme kuitenkin sillon tällöin näkemään ja hän ei todellakaan käyttäydy sillä lailla niinkuin haluaisi vältellä minua...?! Tulee juttelemaan hymyilee jne.. Minulla ei ole enää mitään odotuksia hänen suhteensa ja en alkaisi millekkään enää. Vähän vain oudolta vaikuttaa..

5

483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhen kerran..........

Sinä teet päätökset, pysy niissä, äläkä täällä kysele: "Mä oon kyllä päättäny, mutta jos se käyttäytyy kutsuvasti, niin mitä mä teen...?"

Hoh-hoijaa. Eiköhän se kerro siitä, että olet vähän simppelin tapauksen kanssa tekemisissä. Ei näköjään ymmärtänyt edes tulleensa loukatuksi.

Tai ehkä sovittekin toisillenne oikein hyvin! :)

• temppu

En kysellyt mitä teen, en tee yhtään mitään!!! Ihmettelin vain suhtautumista sen jälkeen kun itse halunnut katkaissa kaiken yhteyden.. Älä vedä johtopäätöksiä, älä lue rivien välistä. Siellä ei lue mitään.

• yhen kerran
        temppu kirjoitti:

En kysellyt mitä teen, en tee yhtään mitään!!! Ihmettelin vain suhtautumista sen jälkeen kun itse halunnut katkaissa kaiken yhteyden.. Älä vedä johtopäätöksiä, älä lue rivien välistä. Siellä ei lue mitään.

... ihastunut ;), joten mitä jarruttelet? Sinähän se olit (jos luin oikein), joka loukkasit, eikä hän. Niele ylpeytesi ja näytä kiinnostuksesi.

• vain mukava

Mies on ilmeisesti vähän ressukka...kivalla tavalla. Ei hän halua olla riidoissa, vaikkakin ymmärtää ettei teidän välillä enää mitää ole tai tule. Ota ystävyys vastaan ystvyytenä ja niele paskan tärkeä ylpeytesi!! Onko mies lähtöisin toisesta kaupungista?jostain kaukaa?..... ;)

• sinäkään

ymmärtänyt,hehän ovat molemmat miehiä,pönttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe