Mitä finaalin osallistuvista kappaleista vihaat? Mitkä siis aiheuttavat suoranaista inhoa? Kappaleita, jotka eivät herätä mitään tunteita on kyllä helppo sanoa useita...
Omat inhokkini:
Ruotsi - Carolan ääni on vahva, mutta kappale sisänsä ihan kamala. Tiedän, että tämä menestyy. Mutta vain ja ainoastaan Carolan takia. Ärsyttävää.
Kappale menetti viimeisenkin kunnioitukseni, kun kieli muutettiin englanniksi. Niin väkinäistä.
Iso-Britannia - ei varmaan tarvitse perustella
Liettua - ei naurata
Israel ja Irlanti -hyi
finaalin inhokit
9
662
Vastaukset
- Sergio_Leone
Naurettava hip hop jenkkikopio, vaikkakin noin 15 v ajasta jäljessä, kamalaa....
Toinen on se Ukrainan kipale, Shakira kopio mutta takuuvarmaa "tiimarilaatua".
Ruotsi...en edes kommentoi.
Liettuan biisi on kertakaikkiaan hyvä! Ja huumoria löytyy....- .........
Venäjän biisi hip hop? :DDDDDDD Toi oli aika hyvä ;)
- .........
Mikäs siin Ruotsin biisis on niin huonoo? Ei mikään paras, ei todellakaan, mutta niin huono että sitä pitäis vihata?.. Mahtaako sillä olla vaikutusta että on kyse Ruotsist ^^.. Säälittävää.
- ...
se turkkilainen on aivan perseestä! kuulosti harmeelta se superstaaaaaaaaaaar -vingunta ja olis se nainen voinu ajaa kainalokarvansa.
- ap.
NO heh. Kyse ei todellakaan ole siitä, että kyseessä on Ruotsi! Päinvastoin, mielelläni Ruotsia äänestäisin. Kuten useina muina vuosina. Tällä kertaa en vaan ymmärrä kappaleen suosiota. Aivan liian mahtipontinen, ei tarttuvaa kertosäettä. Lopussa pelkkää huutoa. Ja niin kopio menneistä viisuista.
Tosiaan, tuo Turkki on myös aika kamala :)
- hohhoh
Ja kaikki muut pepunkeikuttajat. Carolan esitys kyllä pesee nuo pikkupimut. Ja Lordi pesee kaikki! Hope so.
- nämä
Mun inhokit Ruotsi,Liettua ja Turkki.
- Jore Sima
Liettualla on nimen omaan juuri oikea asenne. Saisi voittaa mun puolesta.
Mun mielestä se on hyvä! Ellei Lordi voita niin sitten tämä :)
Tosiaan se Shakira-kopio hirveä, ja siitä olen iloinen ettei Silvia päässyt finaaliin. Showta tai ei, kaameaa käytöstä silti. Ainiin, ihan jo biisiä kokonaan kuulematta uskon, että Las Ketchup myös yksi inhokeistani.
Vaikka aika samalta nuo lähes kaikki kuulostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455090Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121264- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4960Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773