Alusvaatemalliministeri Tanja Karpela (KEPU) kärähti taannoisella virallisella ulkomaanvierailullaan Sloveniaan tuoteväärennöksen suosimisesta.
Suomessa tekijänoikeuksia koskevasta lainsäädännöstä vastaava ministeri käytti väärennettyä Pradan käsilaukkua. Tapauksen ikuistivat valokuvaajat ja kuvat levisivät ympäri maailmaa. Tässä jälleen mainiota Suomi-kuvan rakentamista KEPU-ministeriltä.
Luulisi, että Karpelallakin olisi sen verran järkeä, että ei lähtisi väärennetyn merkkituotteen kanssa edustamaan Suomea.
On suorastaan pöyristyttävää, että Karpela yksin teoin ja harkiten ottaa viralliselle vierailulle mukaan väärennetyn tuotteen ja vieläpä käyttää sitä avoimesti.
Näkee taas kerran, että Karpela siirtyi suoraan liian pienistä tissiliiveistä liian suuriin saappaisiin.
Karpela kärähti tuoteväärennöksestä
6
230
Vastaukset 6
- WADI
Enpä ole tuota uutista sattunut näkemään, mutta eikös tässä taas kuvastu se vanha sanonta: älä tee kuten minä teen vann tee kuten sanon. Tullimiehet rajalla, varsinkin itärajalla, kyttää kyllä piraattilevyjä, mutta samaan aikaan ministeritasoiset henkilöt rikkovat itse säätämiään lakeja.
- ...kuin jos...
...syytettäisiin jotakuta tuhopoltosta.
Todisteita ei kummastakaan. - VOI VOI
Onkohan tämä Känä ns. edesmennyt Tapio Talvi. Jotenkin samantyyppinen ilmaisija tosin nyt "muka kokoomusmielinen" peitellysti. Seuratkaahan tätä miestä tarkemmin.
- Tanja
Känä on itsekin moneen kertraan kertonut olevansa sosialidemokraatti - minä uskon mieluummin känää kuin sinua.
- tässä linkki
Tanja Karpela kuvattiin viime syksynä Sloveniassa virallisella vierailulla tämä väärennetty Prada-laukku kainalossaan. Tässä kuva:
http://arje.net/images/karpela_pirate_prada.jpg- on todella
kaunis nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518