Neuvoja pliis

Räjähdysvaara

Nyt meitsin käämit hirtti kiinni viimeisen kerran, tähän miehen ainaiseen kaveri rumbaan!
Ihan oikeesti se on niitten kans kohta naimisissa, kaiketpäivät ne istuu meillä tai sitte ne pörrää tuolla jossain yhdessä, tai sitte ne soittelee vähän väliä.
Nytki sen piti mennä hoitelemaan omia asioitaan, mutta yllätys yllätys se onki kaverinsa kanssa syömässä ja kaikki aika menee nyt sen kans luuhatessa. Grrr! (Joo vikaa on kyllä miehessäkin!)
Ei siinä mitään pitäähän kavereita olla mutta joku raja jossain sentään.
Ei niiten tarvis kokoajan olla kuvioissa niin ettei enää saa ollenkaa omaa rauhaa, olo on kotona niinkun asuis jossain kirjastossa tai huoltoasemalla.
Mä olen niin kypsä tuohon touhuun että aijon alkaa ilkeeks. Haluan että ne miehen kaverit lakkaa käymästä täälä kokonaan, en jaksa kattoo niitten naamoja enää yhtään.
Kysynki nyt hyviä keinoja päästä niistä erilleen, ampua en sentään viitti.
Vinkkejä vois antaa myös miten saan miehen tajuamaan perhe- ja "kaverisuhteen" eron.
Erota en haluais, miehessä monta muuta hyvää asiaa paitsi tuo ärsyttävä piirre, mikä pitäis saada ns. normaalille tasolle.
Kertokaa nyt jotain ettei tarvi teidän viikkolehden lööpistä lukee jotain kauheuksia..... ; )

8

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitsit

tuollaisen ikiteinin mieheksesi? Oma vika, turha sun on täällä valittaa omista valinnoistasi.

• ..............................

sun miehes ja elämäs on tietenki täydellinen, vai mitä?

• tähän sun ongelmaasi
        .............................. kirjoitti:

sun miehes ja elämäs on tietenki täydellinen, vai mitä?

oikein kuuluu?

Ainakaan mun mies ei ole ikiteini.

• n29

Kaksi vuotta sitten jätin samanlaisen miehen. Jos rehellinen olen, niin luulen että hän ei joko ole kypsä suhteeseen ollenkaan, taikka hän ei ole kypsä suhteeseen juuri sinun kanssasi.

Jossain kuitenkin mättää.

• n40

Exäni muistutti melkoisesti edellä kuvattua tapausta. Kaverit , työ ja Lapinkulta-pullot oli ilmeisesti parmpaa seuraa kuin perhe. 18 vuotta katselin ja sitten mitta tuli täyteen.Ainoa mikä harmittaa on se etten lähtenyt aikaisemmin...

• Chameleon

Tuo juttu pitää miehesi itse tajuta, ei ketään voi väkisin muuttaa. Sitäpaitsi ihmiset harvoin muuttuvat, olosuhteet on useammin ne jotka muuttuvat..eli, muuta olosuhteita ;D

Voit tietenkin keskustella miehes kanssa, mut varmaan olet jo yrittänytkin.

• mummo

taidatte olla vielä nuoria,koska ei kai kypsälle aikuiselle ihmiselle kaverit ole noin tärkeitä!tottakai niitä täytyy olla mut ei se saa häiritä perhe-elämää.en osaa sua neuvoa mut sun täytyy puhua miehes kans tästä ja tehdä selväks että et siedä sitä et miehen kaverit "asuu" teillä.koti on koti eikä mikään kimppakämppä.kysy mieheltäs mitä se tykkäis jos ite tekisit samaa..

• joskus..

Oli melkein samanlainen, ero oli siinä et se oli liian kiltti sanomaan niille EI.
      tein niille kavereille selväks että tämä on minunkin koti, jossa tahdon olla rauhassa. Vaikein tapaus oli mieheni isä. Jos ne soittivat ja pyysitvät kyytiä ym. Minä vastasin puhelimeen ja sanoin et nyt EI onnistu. Johan rupes väheneen soitot. Sanoin että saa tietenkin käydä kylässä ja pyytää apua, kunhan ei mene liiallisuuksiin! esim. joka päivä kolme kertaa pitää kuskailla johonkin, ja vielä ilma bensarahaa.. Appiukko saattoi pahimpina päivinä soittaa 10 kertaa ja pyytää kyytiä, rahaa tai tulla käymään..
      Kyllä ne vieläkin kyläilee, mutta onpahan ainakin harventunut;)
      Mulla kans mitta täytty niin et huusin niille naama ihan punasena=) Koitas kestää!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      183
      13718
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe