Se oli vaan niin mauttomuuden huippu. Samaa mieltä olivat myös yleisö, kun buuasivat..
Silvia Night
13
1489
Vastaukset
- ...oli...
...seksikäs pimu!
- Davana
kylläkin noiden silvian "diivailujen" takia. akka nostanut itsensä jalustalle tai sitten silvian rooli mennyt liikaa päälle!
Oli mm. vaatinut että häntä ei saa katsoa silmiin haastateltaessa, yksi toimittaja tämän tehnyt ja joutui poistetuksi tilaisuudesta.
Haukkunut kreikkalaisia tms. - (ex)Veijari-77
Davana kirjoitti:
kylläkin noiden silvian "diivailujen" takia. akka nostanut itsensä jalustalle tai sitten silvian rooli mennyt liikaa päälle!
Oli mm. vaatinut että häntä ei saa katsoa silmiin haastateltaessa, yksi toimittaja tämän tehnyt ja joutui poistetuksi tilaisuudesta.
Haukkunut kreikkalaisia tms.Hauska tyttö. Lordin jälkeen oma lemppari. Diivailu ja hauska protestilaulu kuuluu kuvaan. Ärsytti tarkoituksella Kreikkalaiset, sillä täytyi Lordin huomionkeruun jälkeen jotenkin erottua. Harmi ettei päässy jatkoon. Niitä harvoja viisuja jotka muistan. Vielki soi päässä. Cogratulations...
- sehän oli
Kuin ilmetty Krisse! Lähetetään mekin ens vuonna Krisse, huomioarvo on ainakin suurempi kuin näillä iskelmätähdillä.....
- neil
Milloin Krissen imagoon on kuulunut, että pitää vittuilla ja kiroilla minkä kerkiää?
- hahahhaha
Silvia sanoi yhdelle toimittajalle, että se ja sen tv-kanava levittää Silviasta itsestään valheita ja kaikki olivat että: "Ei! Ei eieieieieie..."
hiuhauhutsu
- inhokki
...kun näin tuon esityksen.
Vaikka se biisi ei ollutkaan mitenkään erityisen hyvä, niin esitys oli hauska.
Vähänkö ois ollut jännää, jos Islanti olisikin päässyt finaaliin. Pieni opetus buuajille... :/- .........
Toi oli sun mielest hauskaa? Soittaa jumalalle? Puhuu helvetin ärsyttävällä äänellä? Hauskaa?! :o wtf.
Oli totaalisen huono..
- pelle peeloton
Huumori ei tainnut upota... mutta krisse vetää samaan tyylistä roolia ja on täällä suosittu.
Mutta onneksi latvia pääsi jatkoon ;D
- Tosikot..
Silvia oli mahtavaa parodiaa ja kökköhuumoria. Tosi nautittavaa, harmi että konservatiivipaviaanit ottaa kaiken niin vakavasti.
Hyvä että pystyynkuollutta viisuakilpailua tänä vuonna on ravisteltu ja tuuletettu.
Silviassa oli samanlaista anarkistista hulluutta kuin Nina Hagenissa.- Silviaa
semifinaalissa, mutta turhaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465