Silvia Night

Islanti

Se oli vaan niin mauttomuuden huippu. Samaa mieltä olivat myös yleisö, kun buuasivat..

13

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...oli...

      ...seksikäs pimu!

      • Davana

        kylläkin noiden silvian "diivailujen" takia. akka nostanut itsensä jalustalle tai sitten silvian rooli mennyt liikaa päälle!
        Oli mm. vaatinut että häntä ei saa katsoa silmiin haastateltaessa, yksi toimittaja tämän tehnyt ja joutui poistetuksi tilaisuudesta.
        Haukkunut kreikkalaisia tms.


      • (ex)Veijari-77
        Davana kirjoitti:

        kylläkin noiden silvian "diivailujen" takia. akka nostanut itsensä jalustalle tai sitten silvian rooli mennyt liikaa päälle!
        Oli mm. vaatinut että häntä ei saa katsoa silmiin haastateltaessa, yksi toimittaja tämän tehnyt ja joutui poistetuksi tilaisuudesta.
        Haukkunut kreikkalaisia tms.

        Hauska tyttö. Lordin jälkeen oma lemppari. Diivailu ja hauska protestilaulu kuuluu kuvaan. Ärsytti tarkoituksella Kreikkalaiset, sillä täytyi Lordin huomionkeruun jälkeen jotenkin erottua. Harmi ettei päässy jatkoon. Niitä harvoja viisuja jotka muistan. Vielki soi päässä. Cogratulations...


    • sehän oli

      Kuin ilmetty Krisse! Lähetetään mekin ens vuonna Krisse, huomioarvo on ainakin suurempi kuin näillä iskelmätähdillä.....

      • neil

        Milloin Krissen imagoon on kuulunut, että pitää vittuilla ja kiroilla minkä kerkiää?


      • hahahhaha

        Silvia sanoi yhdelle toimittajalle, että se ja sen tv-kanava levittää Silviasta itsestään valheita ja kaikki olivat että: "Ei! Ei eieieieieie..."

        hiuhauhutsu


    • inhokki

      ...kun näin tuon esityksen.
      Vaikka se biisi ei ollutkaan mitenkään erityisen hyvä, niin esitys oli hauska.
      Vähänkö ois ollut jännää, jos Islanti olisikin päässyt finaaliin. Pieni opetus buuajille... :/

      • .........

        Toi oli sun mielest hauskaa? Soittaa jumalalle? Puhuu helvetin ärsyttävällä äänellä? Hauskaa?! :o wtf.


    • Oli totaalisen huono..

      • pelle peeloton

        Huumori ei tainnut upota... mutta krisse vetää samaan tyylistä roolia ja on täällä suosittu.

        Mutta onneksi latvia pääsi jatkoon ;D


    • Tosikot..

      Silvia oli mahtavaa parodiaa ja kökköhuumoria. Tosi nautittavaa, harmi että konservatiivipaviaanit ottaa kaiken niin vakavasti.

      Hyvä että pystyynkuollutta viisuakilpailua tänä vuonna on ravisteltu ja tuuletettu.

      Silviassa oli samanlaista anarkistista hulluutta kuin Nina Hagenissa.

      • Silviaa

        semifinaalissa, mutta turhaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe