Kaikille Skyben käyttäjille

HRhallelujah

Muistakaa äänestää Lordia!
Te Skyben käyttäjät olette nyt "Suomen äänitorvi".
Äänestätte samalla hevimusiikin ja sananvapauden puolesta.Näytetään noille tiukkapipoille, että täältä pesee!

8

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Itse et taida sitä käyttää kun väität sitä skybeksi?

• skyBEBE

Voittehan tuhlata rahanne, mutta Ruotsi antaa sen 12p jokatapauksessa... Tosin jos muutkin maat äänestävät itseään skyBABEN kautta, niin silloin voi tulla aika tiukkaa.

niin ja tuo skyBABEhan on LAITONTA.

• kkk

myös Virolta tulee 12 p joka tapauksessa!

• käyttö ei ole laitonta

...paitsi tietenkin jos käytetään väärin eurovisuissa, eli esim. suomalainen ei saisi soittaa skypellä ja antaa ääntänsä Lordille.

• Golem

Lordi on rajua heavy-rock -kamaa, mutta miten se liittyy musiikkiin, mitä Eurovision laulukilpailujen pitäisi olla?

• musiikkia siellä

sitten pitäisi olla? Eikähön ole korkea aika "uudistaa" tuota euroviisuja ja soittaa siellä sitä mitä nykyaikana muutenkin kuunnellaan.

• iceQB

Rajua muka? kesyä kuin Mikko Alatalo täytyy sanoa, mutta ihan hyvää silti. Miten niin "miten se liittyy musiikkkiin?" Äläkä ala puhumaan että ei örinää voi musiikiks sanoo, toi ei oo vielä örinää vaan kirkasta laulua. Mukaansa vievä biisi hyvillä riffeillä ja rumpukompeilla.

• sävelkorvaa

kuten ei monella muullakaan suomalaisella. Heti kun suomalaiset lähettää maailmalle kappaleen jossa todellakin on sävel, niin se pärjää. Tuon pitäisi olla päivän selvä juttu. Mut ei vaan näköjään ole. Vaahdotaan vaan jonkun Shanghain valojen puolesta, josta mun korva ei erota kuin jotain epämääräistä huutoa. En itse ole hard rockin kuuntelija ollenkaan, mutta mielestäni Suomi voi kerrankin olla ylpeä edustuskappaleestaan. Sanoitukseenkin on ajatuksella panostettu eikä vain hoeta yhtä ja samaa lausetta kuin monesti kuulee myös muidenkin maiden kappaleissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe