Täytyy rehellisesti myöntää, että olin aivan alussa suoraan sanottuna pettynyt Suomen edustaja valintaan mutta mieleni on muuttunut täysin ajan myötä. Olen täysin kyllä kääntänyt takkini ja jopa hullaantunut koko Bändiin ja erittäin onnellinen ja innoissani heidän menestyksestään ja saamasta huomiosta Ateenassa ja maailman medioissa:-). Erityisesti se kuinka hyvin he ovat edustaneet Suomea ja olleet erittäin kohteliaita ja jopa jostain kumman syystä ihan pikkasen hellyyttäviä:-), on tuonut mahtavaa fiilistä ja lämmittänyt takinkääntäjän sytäntä.
Biisi on aivan mahtava ja saa kylmät väreet kiirimään pitkin selkäpiitä! Tänäänkin olen jo useaan otteeseen sen kuunnellut ihan vain "kisafiilistä" nostattaakseni:-) Video on myös erityisen hieno. Tulee ylpeä fiilis bändin puolesta ja toivon sydämeni pohjukaista myöden onnea ja menestystä bändille finaaliin ja muutenkin. Myönnän olleeni pahasti väärässä. Nyt kaikki thums up for Lordi!!!
Takinkääntäjä
4
328
Vastaukset
- ex-anti-lordi
Ehkä olikin jo korkea aika Suomen yrittää pärjätä viisuissa muulla kuin iskelmäkkä :)
- vaahterasiirappi
Loistavaa! :D Tällaista on varmaan moni kokenut, luulen.
Minä olen kokoajan ollut Lordin kannalla, mutta vasta lähiaikoina tuli oikein kova innostus, enkä tiedä mistä syystä! :D Kai se Lordi vaan on niin loistava. Ennen en ole juurikaan euroviisuja intoillut, vaikka ne olenkin aina katsonut. Tänä vuonna aivan eri tunnelmat, kokoajan suuri into päällä! :D- Hanna
Täytyy sanoa, että viime vuosina on todellakin euroviisu-innostus laantunut, kun joka vuosi on ollut niin kova hypetys ja aina lopuksi karkea pettymys. Nyt en enää uskalla toivoa mitään vaikka mahdollisuudet tuntuvatkin (ehkä taas) erityisen paljon paremmilta. Hiukan pessimismiä aina mukana kun Suomen euroviisu menestyksestä on kyse. Toisaalta vihdoinkin Suomi yrittää sellaisella musiikilla jolla se on jo pärjännyt pitkään maailmalla.
- tusinakorva
Hanna kirjoitti:
Täytyy sanoa, että viime vuosina on todellakin euroviisu-innostus laantunut, kun joka vuosi on ollut niin kova hypetys ja aina lopuksi karkea pettymys. Nyt en enää uskalla toivoa mitään vaikka mahdollisuudet tuntuvatkin (ehkä taas) erityisen paljon paremmilta. Hiukan pessimismiä aina mukana kun Suomen euroviisu menestyksestä on kyse. Toisaalta vihdoinkin Suomi yrittää sellaisella musiikilla jolla se on jo pärjännyt pitkään maailmalla.
tämä mikään huippu ole, mutta hyvä kumminkin. Luultavasti pystyisivät paljon parempaankin, mutta jotenkin nuo euroviisut on yleensä niin tekemällä tehtyjä. Ihan alusta asti olen Lordin kannalla ollut (siis suomen karsinnoissa). Täytyy kyllä sanoa, että ennenkin olen osannut musiikin suosion ennustaa. Ovat jotkut ihmetelleet kykyäni, minusta siinä ei olemitään ihmellistä. Minun maku on tusinamaku,suurin osat tykkää aina. Euroviisun pistesijoista on kyllä hankala mennä ennustamaan. Joskus voittajaksi on tullut sitten jotakin ihan erillaista. Toivon kuitenkin ykkösmenestystä, olisi se sen ansainnut (kuuluu parhaillaan korvienkin sisällä, sopiva rallatus ja iloinen meininki)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525