mentävä hakemaan hellyyttä, lämpöä ja rakastavaa syliä? Hyvän mallin olen saanut mieheltäni ,joka petti minut. Kyllä muka rakastaa jne. mutta niin paljosta jään paitsi. Ero olisi toinen vaihtoehto , mutta silloin kovin pala kaatuisi aivan syyttömän niskaan. Osaako joku kertoa kuinka kauan kestää ,että se pettävän kakkosen huuma haihtuu ? Vai onko tässä vain kiduttava puutteessa tai ...?
Vieraisiinko
2
547
Vastaukset
- Olen Mies
Avioliiton kiemurat liitto kun kalkkiutuu niin ajatus vetää toisaalle.Lapset kun alkavat olemaan murkku ikäsiä.Silmä peli ja samat aateet herkästi vie ajatukset toisaalle...NAINEN tai naiset tähyää ympärilleen.Vielläkö ois saannissa NUORUUDEN IHANNE?Jos on ja katseet kiitää "YRITETÄÄN YHDESSÄ vielä.Mikäs sen kuumempi kun tympiintynyt perhe elämäänsä oleva kiimanen nainen kestää aikansa kun mis hakee näin lempeä:Minä olen tässä vaiheessa mielitekoja on ja viriilisyyttä .Vaan missä Nainen?
- yhtään sinun
mongerrustasi. Minä olen vienyt perhettä eteenpäin. Hoitanut lasten murrosikää, jolloin mies ei kestänyt omaa ikäkriisiään. Nyt on tilanne sellainen ,että mies ei enää minulle anna mitä tarvitsen. Kysyin häneltä pettämisen paljastuttua ja hänen se lopetettua, että mitä sinä tänne änkeät ,painu sinne ihanien panojes luo. Ei käynyt miehelle.
Minä en ole alkanut murrosikäisteni aikana muualle vilkuilemaan ja olen yhä sitä mieltä ,että seksikin voisi olla ihanaa lasten isän kanssa , jos hän ei olisi ollut moinen nulikka ja sen päälle niin itsesäälinen , että mikään ei pelaa.
Mitä enemmän asiaa ajattelen toivon , että olisin aikoinaan mennyt kypsän , empaattisen miehen kanssa naimisiin enkä minkään nulikan ,joka ei kestä sitä että ikääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774