mikä ripsiväri?

olento

Muistelisin et oon nähnyt sellasen mainoksen jossa on vedenkestävä ripsiväri joka kuitenkin lähtee vedellä pesemällä pois..
Oonko nähnyt unta??! :D En kehdannu kaupas mennä myyjältä kysymään ku meinasin et jos tosiaan oon vaik nähny unta tai kuullu väärin sen mainoksen!
Kiitti, jos joku voi valaista hölmöä :)

5

669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanebo?

Tietääkseni ei kauheasti mainosta. Tv:ssä mainostaa halpameikkisarjat esim. maybelline, mutta kanebon 38 astettahan on ripsari, joka lähtee tasan 38 asteessa sellaisina liuskoina irti.

• varmasti tämä

elikäs ite oon ostanut tota, sen nimi on unstoppable, ja eiköhän se ollu maybellinen... oon ainakin tykkäilly paljon! =) vaihdoin kanebon 38:sta juuri tähän koska on halvempi ja mukava harja jolla saa hyvin ripsarin levittymään! se ei oo mikään 100% vedenkestävä,mutta oon sen pessy pois lorealin happyderm pesuvaahdolla, jota voi levittää silmiinkin ku se ei ainakaan kirvele. suosittelen kuitenkin! =)

• olento

kiitos teille vastanneille :) Osaatteko yhtään sanoa noiden mainitsemienne hintoja?

• eipä mitään
        olento kirjoitti:

kiitos teille vastanneille :) Osaatteko yhtään sanoa noiden mainitsemienne hintoja?

Maximissaan toi maybelline on joku 12,9 ja kanebo alle 20. Noi halpameikit alkaa oleen aika kallitta nykyään. Ennen maybellinen mascarat alle 10. Kannattaa juosta tarjousten perässä! En oo kokeillut kumpaakaan.

• Imse

Terve "Olento"! Et oo nähny unta, vaan kyseessä on varmaankin se Kanebon kolmekasi! Eli "vedenkestävä" ripsari jota ei voi poistaa muulla kuin 38 asteisella vedellä. Aika fiksu keksintö, täytyy myöntää. Ite ostin eilen Forumin Body Shopista niitten uutta Super Volume- ripsarii, ja nyt on ihan huikeet räpsyttimet!! Jee, varmaan paras ripsari ikinä jos haluu todella tuuheet ripset, ja kuka nyt ei haluis, häh? Muutenki niitten meikit on aika hyvii, ja myyjä sano et niillä tulee viel parempii kesän aikana ku ne uudistaa/parantaa pakkauksii ja koostumuksii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe