Naamari pois ja AITO PÄRSTÄKERROIN ESIIN SAMOIN OIKEA NIMI! Vai onko NOLLA-lordi kasvoltaan kuin petolinnun ...? Sydämmestäni toivon, että todellakin on VIIMEINEN! Hevi EI SOVI EUROVIISUJEN PIIRIIN LAINKAAN! Sydämmestäni toivon myös että lordi DISKATTAISIIN tuomari-äänin 10-0!
Giljotiiniin joutaa lordi!
6
399
Vastaukset
- pilkekierosilmä
1. Kerro sinäkin oma nimesi ja julkaise kuvasi. Sen luulisi olevan helppoa rekisteröimällä nimimerkki.
2. Opettele kirjoittamaan. Jo alaluokilla opetettiin, että "sydämeen ei koskaan mahdu kahta ämmää". - Jee
Ite voit vetää ittes vessasta alas jos kerran haluat pysyä aina vaan häviänäjä. Mitä siellä euroviisuissa olis pitäny esittää??? Samaa tasapaksua eurohumppaa kuin muutkin...HÄ??? Tule itte omalla naamallas esiin ja nosta Suomi maailmankartalle.
100% hatunnosto Lordille!!! Suomi on saanut niin paljon positiivista julkisuutta Lordin ansiosta että varmaan sullekkin siitä jotain hyötyä vielä tulee.
Lordi Rules!!! - TommiTainio
Nii. Eihän hevi sovi euroviisuihin koska euroviisuissa soitetaan pelkkää paskaa yleensä. Kyllä säkin paljon "sydämmeltäs" vaadit. Mitä sillä aidolla pärstäkuvalla ja omalla nimellä teet kun eihän kaverit ole työhaastatteluun menossa vai olenko aivan väärin käsittänyt? Tietysti toivon että lordi voittaa vaik biisi ei oo parhain mut vaik ei voittais nii toivon et toimis suunnannäyttäjänä muille maille ettei kaikkien tarvis apinoida toistensa poppipaskaa! Sitä varten meillä on kaikenmaan paska kanavat radiossa aima suomipopista kissii. Onneks on Radio city ja euroviisuis lordi!
- siveä?
Minä olen ylpeä Lordista ja siitä mielikuvituksen ja käsityötaidon runsaudesta joka Lordin esiintymisasuun on käytetty.HYVÄ SUOMI! Ei ole yhtään sen hyveellisempää esiintyä alusvaatteissa tai kuin ilotytöt konsanaan ja täydentää niillä avuilla puutteelista esitystä.
- Tiukkapipo
Olen aina ollut tyytyväinen itseeni ainakin yhdessä suhteessa: En ole tiukkapipo. Olen myös ajatellut, että olis hirveetä olla tuollainen tiukkis joka ei kestä oikein mitään, vaikka tuskin itse olet itsestäsi sitä mieltä. Sun täytyy olla myös hyvin hyvin vanha joten pitää ymmärtää sunkin mielipidettäs.
- Aivan :)
Aivan :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778