Sukkahousuista kysymys?

Sepi.

Eli hieman erillainen kysymys tällä kertaa mutta asiaan eli mitäs mieltä olette että vaikka sukkahousut on alunperin taidettu tarkoittaa naisille niin silti taitaa olla niin että miehet tykkää käyttää niitä enemmän mitä naiset vai? Ainakin monet naiset on mulle sanonut pitävänsä niitä epäkäytännöllisinä.

44

13524

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkismiehistä?

      Moni mies tykkää sukkahousuista enemmän kuin naisista, koska sukkahousut ovat heille fetissi. Naisille ne ovat vain yksi vaate muiden joukossa.

    • Comfilon
    • Väärin

      Muista, niin sukkahousut oli alunperin miehelle. Olisikos ollut jokin sotajuttu sekin ja joskus 1800-luvulle miehet koreilivat enemmän kuin naiset.

      • kekkeroosi

        Olispa kiva pukeutua sellaseen 1800-luvun juppityyliin. Julkisella paikalla kulkea jotkut Napoleonin kuteet päällä.


      • Gay-pyöräilijä

        Täytyy muistaa että sukkahousut, tai ainakin ihoa myötäilevät housut tulivat miehille käyttöön joskus 1300 luvulla, kun taas naiset on saanu käyttää housuja vasta jostain 1940-50 luvulta lähtien, joten miehillä on vaatimaton 700 vuoden etumatka.

        Se mua sukkahousu ja trikoofetisistinä vähän jurppii että naiset on "ominu" sukkahousut, ja että "yleinen" mielipide on että mies trikoissa on jotenkin naisellinen, pikemminkin päinvastoin, mies trikoissa on mielestäni erittäin maskuliininen näky.

        Sukkahousut trans-ihmisellä taas korostaa hänen omaa persoonallisuuttaan. On muuten tosi ihanan tuntuista laittaa sukkahousut ja stringbody tai kokouikkarit siihen päälle..

        Parhaat sukkahousut on mielestäni Danskinin shimmery tightsit jotka kulkee alan kaupoissa nimellä kiiltotrikoot.

        Kaikesta tästä huolimatta olen huomannut että enemmän miehet käyttää trikoita kuin naiset. Kun menee lenkkipolulle niin siellä näkee paljon sellaisia pariskuntia joista miehellä on trikoot, ja naisella löysät verkkarit. Pyöräteillä näkee miehiä paljon enemmän trikoissa kuin naisia.
        Itse haluan pukeutua mahdollisimman paljon trikoisiin, joskus toivon että meininki muuttuis samanlaiseks kuin parhaimpina sukkahousu-vuosisatoina :)


      • Dude
        Gay-pyöräilijä kirjoitti:

        Täytyy muistaa että sukkahousut, tai ainakin ihoa myötäilevät housut tulivat miehille käyttöön joskus 1300 luvulla, kun taas naiset on saanu käyttää housuja vasta jostain 1940-50 luvulta lähtien, joten miehillä on vaatimaton 700 vuoden etumatka.

        Se mua sukkahousu ja trikoofetisistinä vähän jurppii että naiset on "ominu" sukkahousut, ja että "yleinen" mielipide on että mies trikoissa on jotenkin naisellinen, pikemminkin päinvastoin, mies trikoissa on mielestäni erittäin maskuliininen näky.

        Sukkahousut trans-ihmisellä taas korostaa hänen omaa persoonallisuuttaan. On muuten tosi ihanan tuntuista laittaa sukkahousut ja stringbody tai kokouikkarit siihen päälle..

        Parhaat sukkahousut on mielestäni Danskinin shimmery tightsit jotka kulkee alan kaupoissa nimellä kiiltotrikoot.

        Kaikesta tästä huolimatta olen huomannut että enemmän miehet käyttää trikoita kuin naiset. Kun menee lenkkipolulle niin siellä näkee paljon sellaisia pariskuntia joista miehellä on trikoot, ja naisella löysät verkkarit. Pyöräteillä näkee miehiä paljon enemmän trikoissa kuin naisia.
        Itse haluan pukeutua mahdollisimman paljon trikoisiin, joskus toivon että meininki muuttuis samanlaiseks kuin parhaimpina sukkahousu-vuosisatoina :)

        Buumihan on se että sukkahousuja käyttävä mies leimataan joko homoksi, tras-ihmiseksi tai sukkahousufetistiksi!!!


      • tyttöpoika
        Gay-pyöräilijä kirjoitti:

        Täytyy muistaa että sukkahousut, tai ainakin ihoa myötäilevät housut tulivat miehille käyttöön joskus 1300 luvulla, kun taas naiset on saanu käyttää housuja vasta jostain 1940-50 luvulta lähtien, joten miehillä on vaatimaton 700 vuoden etumatka.

        Se mua sukkahousu ja trikoofetisistinä vähän jurppii että naiset on "ominu" sukkahousut, ja että "yleinen" mielipide on että mies trikoissa on jotenkin naisellinen, pikemminkin päinvastoin, mies trikoissa on mielestäni erittäin maskuliininen näky.

        Sukkahousut trans-ihmisellä taas korostaa hänen omaa persoonallisuuttaan. On muuten tosi ihanan tuntuista laittaa sukkahousut ja stringbody tai kokouikkarit siihen päälle..

        Parhaat sukkahousut on mielestäni Danskinin shimmery tightsit jotka kulkee alan kaupoissa nimellä kiiltotrikoot.

        Kaikesta tästä huolimatta olen huomannut että enemmän miehet käyttää trikoita kuin naiset. Kun menee lenkkipolulle niin siellä näkee paljon sellaisia pariskuntia joista miehellä on trikoot, ja naisella löysät verkkarit. Pyöräteillä näkee miehiä paljon enemmän trikoissa kuin naisia.
        Itse haluan pukeutua mahdollisimman paljon trikoisiin, joskus toivon että meininki muuttuis samanlaiseks kuin parhaimpina sukkahousu-vuosisatoina :)

        Itse käytän lenkillä ja rullaluistellessa yksinomaan trikoita. Minustakin Danskinin ultrakiiltävät ihanväriset sukkikset ovat ihan parhaat. Niiden alle puen yleensä tukihousut.
        Kivalta tuntuvat myös korkealle vyötärölle nousevat housuliivit.
        Englannin kielessä on oivallinen sana "hugging" joka kuvaa hyvin sitä ihanaa tunnetta kun pukee sukkahousut ylle!


      • Gay-pyöräilijä
        Dude kirjoitti:

        Buumihan on se että sukkahousuja käyttävä mies leimataan joko homoksi, tras-ihmiseksi tai sukkahousufetistiksi!!!

        Dude, Toi on kyllä aivan oikea analyysi. Ihmisillä on kumma tapa lokeroida kaikki asiat ilman mitään kompromisseja. Taitaa Balettitanssijat olla ainoita miehiä jotka työnkin puolesta voi pitää sukkahousuja ainakaan ilman yleisön kummaksumista. Mutta kuitenkin suurin osa "normaaleista heteromiehistä" pitää balettia tanssivia miehiä automaattisesti homoina.

        Mielenkiintoinen teoria, itse olen huomannut että kun näkee (hetero)pariskunnan lenkillä, niin paljon useammin miehellä on trikoot ja naisella verkkarit. Ehkä ne sukkahousu-aikakaudet on jääny meille miehille niin geeneihin, että se ilmenee tällä tavalla. Ja kuten todettua, omasta mielestäni miesten sukkahousumuoti sais tulla uudelleen pinnalle :D

        Mun mielestä tuo menisi järkisyistä kun käyttää yksinkertaisesti mukavuussyistä. Erona fetisismiin on kuitenkin se intensiivisyys, siitä mukavuudesta voi yksinkertaisesti pitää todella paljon :)

        Mutta tuon kuvauksesi perusteella et mielestäni ole fetisisti, koska fetisismiin kuuluu yleensä seksuaalisen mielihyvän saaminen.


      • Gay-pyöräilijä
        tyttöpoika kirjoitti:

        Itse käytän lenkillä ja rullaluistellessa yksinomaan trikoita. Minustakin Danskinin ultrakiiltävät ihanväriset sukkikset ovat ihan parhaat. Niiden alle puen yleensä tukihousut.
        Kivalta tuntuvat myös korkealle vyötärölle nousevat housuliivit.
        Englannin kielessä on oivallinen sana "hugging" joka kuvaa hyvin sitä ihanaa tunnetta kun pukee sukkahousut ylle!

        Tyttöpoika, kuulostaa hyvältä! Sinä ainakin tiedät mistä puhutaan :)


      • Tukis
        tyttöpoika kirjoitti:

        Itse käytän lenkillä ja rullaluistellessa yksinomaan trikoita. Minustakin Danskinin ultrakiiltävät ihanväriset sukkikset ovat ihan parhaat. Niiden alle puen yleensä tukihousut.
        Kivalta tuntuvat myös korkealle vyötärölle nousevat housuliivit.
        Englannin kielessä on oivallinen sana "hugging" joka kuvaa hyvin sitä ihanaa tunnetta kun pukee sukkahousut ylle!

        tukihousut ?


      • a.b

        mä kattelin sexy filmiä, kun olin nuori. en mä saanu niistä mitään! sitten tapasin tytön; hyvin meni kunnes kyllästyin tavalliseen seksiin. sitten me huomattiin nailonit, ja se antoi uutta potkua...ei tarvinnu ees yhtyä(paras ehkäisy) ni molemmat sai(parhaimmat) org.....


    • Liu

      Mitä tämäkin keskustelu tekee tällä palstalla???
      Kirjoita muoti&kauneus -osastolle, jos haluat sukkiksilles hyväksyntää. Ja ketä kiinnostaa?

      • Miks ei

        kirjoittaa siitä miksi miehillä ei suvaita sukkahousujen käyttöä ?


      • tseimsdiin
        Miks ei kirjoitti:

        kirjoittaa siitä miksi miehillä ei suvaita sukkahousujen käyttöä ?

        Suomi24 miesten muoti osiolla on nyt ollut noin 40 kertaa esillä sukkahousuasia. Farkuista on puhuttu alle 10kertaa.

        Näyttää pahasti siltä että muodikkain/coolein juttu mitä suomalainen mies tietää on miesten sukkahousut? =(


      • Nimi Merkki
        tseimsdiin kirjoitti:

        Suomi24 miesten muoti osiolla on nyt ollut noin 40 kertaa esillä sukkahousuasia. Farkuista on puhuttu alle 10kertaa.

        Näyttää pahasti siltä että muodikkain/coolein juttu mitä suomalainen mies tietää on miesten sukkahousut? =(

        ....täällä muutama sukkahousuhörhö vain keskenään noista hekumoi? Mies sukkahousuissa on niin pöljä ajatus että se kiinnostaa ns. normaalejakin lukemaan avauksia?


    • Sukkisfani_2

      Niin. Tämä keskustelu putkahtaa aina pienen paussin jälkeen esille. En tiedä miksi sukkahousut on niin suosittu aihe. Tuskinpa kyseessä ei ole vain ja ainoastaan hyväksynnän hakeminen. Ihmiset haluavat yksinkertaisesti keskustella niistä asioista joita heitä kiinnostaa, ei kai se sen kummempaa tarvitse olla. Sukkahousuja käyttävät miehet ovat aika heterogeeninen joukko. Toiset käyttäjät ovat transuja, toiset taas fettareita. Sitten on niitä, jotka käyttävät muuten vaan, mukavuussyistä tai niiden käytännöllisyytensä vuoksi. Tai sekä että. Jokainen keskustelee omista lähtökohdistaan; ehkä tälle joukolle kuitenkin löytyy jokin yhteinen sävel.

      On vain hyväksyttävä se asia, että täällä joukossa aina niitä, joita tietyt keskustelunaiheet häiritsevät. Nämä poloiset kuvittelevat, että heillä on jonkinlainen tietämys siitä mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. Mikä on hyväksyttävää, mikä taas ei. He ovat niitä samoja, jotka vähättelevät muiden keskustelijoiden kykyä ja halua puhua itseään kiinnostavista asioista. He viittaavat siihen, että ”....täällä muutama sukkahousuhörhö vain keskenään noista hekumoi?” Nämä ihmiset eivät ole tajunneet, että heillä on valinnan vapaus siihen mitä lukea tahi jättää lukematta. En minäkään jaksa netissä lukea/katsella/kohdata niitä asioita, jotka minua eivät kiinnosta tai miellytä. Näin energiaa säästyy muihin, tärkeimpiin asioihin. Käytännöllistä ja järkevää.

      On aivan selvää, että sukkahousut ovat nyt osa miesten pukeutumista. Eri asia kuinka iso tai pieni joukko niitä käyttää. Tuskinpa niistä tulee valtavirran ”muotia” ainakaan pitkään aikaan, niin tiukassa käsitykset miesten ja naisten sukupuoleen perustuvasta ominaisesta pukeutumista ovat. Mutta emmehän me tiedä miltä katukuva näyttää kahden, kolmen vuosikymmenen päästä.

      Joku väitti, että tietyt miehet pitävät sukkahousuista ja kehua retostelevat niitä, mutta naiset taas pitävät niitä epämukavina. On todellakin olemassa äänekäs naisten joukko, jotka jaksavat valitella sukkisien kauheuksista. Siihen heillä on varmaan omat syynsä. Mutta sitten maailmassa on miljoonien naisten hiljainen joukko, joka päivittäin tai ainakin viikoittain käyttää sukkahousuja ja pitää niitä aivan mukavina. En ole miesmuistiin törmännyt kaupungilla niin moneen hamenaiseen tai –tyttöön ja yhtä moneen nylonsääripariin kuin tänä keväänä, esimerkiksi. On koomista väittää, että nämä naiset pukisivat sukkahousut vain sen takia, että heidän on pakko. Sen toteaminen olisi naisten oman tahdon ja harkinnan yksioikoista vähättelyä. Löytyyhän niille kaikenlaisia vaihtoehtojakin, jokaisella on vapaus valita. Ja jos tympii, niin miksei käyttää pitkiksiä koko ajan. Naisille sukkahousut ovat vain niin jokapäiväinen asia, miksi niistä puhua. En muutenkaan usko, että naiset ovat kovin merkkitietoisia, mitä sukkahousuihin siis tulee. Harvoin törmää keskusteluun eri merkkien ja mallien eroista, hyvistä ja huonoista puolista. Suuri joukko ostaa markettien ja vaatekauppojen halpistuotteita, ja silloin saa syyttää vain itseään jos ahdistaa. Kyllä Ladassa ja Porschessa on eroja, näin Pirkoissa ja Wolfordeissakin.

      • ff/rht

        Sukkisfani_2:lta todella fiksu ja järkevä mielipide. ja hyvät ihmiset hyväksykää erilaisuus se on vaan rikkautta


      • ihailia

        Olen tänä keväänä pistänyt merkille, että monet nuoret naiset pitävät sukkahousuja farkkujenkin alla vaikka pärjäis kyllä lämmön puolesta ilmankin. On ihana huomata kun farkkujen vyötärön alta näkyy sukkahousujen vyötärönauha. Itse käytän myös sukkahousuja lähes päivittäin vaikka olen mies.


      • smoss

        Ei ole ensimmäinen kerta kun Sukkisfani_2 kirjoittaa asiaa. Olen samaa mieltä ja turha sitä on yrittää kirjoittaa uudestaan.

        Miesten sukkahousuja on jo saatavilla ja uskon vakaasti siihe, että kun ne ilmaantuu miesten vaateosastolle, niin moni mies uskaltaa niitä kokeilla. Miesten ja naisten mallien erot ovat hyvin pienet, monet naisten mallit voisi suoraan paketoida uudelleen ja myydä miesten osastolla! Saman tekisin myös ohuille nilkka ja polvisukille...


      • tseimsdiin
        smoss kirjoitti:

        Ei ole ensimmäinen kerta kun Sukkisfani_2 kirjoittaa asiaa. Olen samaa mieltä ja turha sitä on yrittää kirjoittaa uudestaan.

        Miesten sukkahousuja on jo saatavilla ja uskon vakaasti siihe, että kun ne ilmaantuu miesten vaateosastolle, niin moni mies uskaltaa niitä kokeilla. Miesten ja naisten mallien erot ovat hyvin pienet, monet naisten mallit voisi suoraan paketoida uudelleen ja myydä miesten osastolla! Saman tekisin myös ohuille nilkka ja polvisukille...

        itse ehkä legginsit paremmin, kun haluatte kerta hyvin istuvat pitkien kalsareiden korvikkeet.

        Mutta se että haluatte pukeutua nimenomaan sukka housuihin, osoittaa jonkin sortin fetissismiä. Kuuluu mielestäni samaan sarjaan kuin naisten alusvaatteisiin pukeutuminen.

        Ei minulla tietenkään ole mitään teidän pukeutumistanne vastaan. Ihmettelen lähinnä sitä että naamioitte muoti-ilmiöksi oman 'pervenstiytenne'.


      • lycrasport

        Mun mielestä on makeeta, kun yhä useemmat miehet ja kundit käyttää erilisia trikoita urheilussa ja vapaa-aikanaan. tiukassa lycrassa on todella kiva fiilis esim lenkkeillä ja pyöräillä. Itse käytän trikoita myös uimahousuina ja rohkaisen kaikkia kundeja vaihtamaan tavalliset uikkarit pitkälahkeisiin trikoihin. Juoksulenkilla todella tiukat trikoot on mielettömän hyvät ja kun trikoot on tarpeeksi tiukat ei tarvitse käyttää alushousuja ollenkaan ja trikoot todella ovat kuin toinen iho. Edelleen miehet saisivat käyttää enemmän lycrapaitoja, joissa lihakset tulevat paremmin esille. Miksi miehet eivät saisi näyttää omaa kroppaansa pukeutumalla venyvään ja tiukkaan lycraan. Lycra , trikoot ja sukkahousut on tarkoitettu nimenomaan miesten pidettäviksi. Miehet voisivat jo lähitulevaisuudessa pukautua aina kokovartalosukkahousuihin tai kokovartalotrikoihin.


      • Trikookaveri
        lycrasport kirjoitti:

        Mun mielestä on makeeta, kun yhä useemmat miehet ja kundit käyttää erilisia trikoita urheilussa ja vapaa-aikanaan. tiukassa lycrassa on todella kiva fiilis esim lenkkeillä ja pyöräillä. Itse käytän trikoita myös uimahousuina ja rohkaisen kaikkia kundeja vaihtamaan tavalliset uikkarit pitkälahkeisiin trikoihin. Juoksulenkilla todella tiukat trikoot on mielettömän hyvät ja kun trikoot on tarpeeksi tiukat ei tarvitse käyttää alushousuja ollenkaan ja trikoot todella ovat kuin toinen iho. Edelleen miehet saisivat käyttää enemmän lycrapaitoja, joissa lihakset tulevat paremmin esille. Miksi miehet eivät saisi näyttää omaa kroppaansa pukeutumalla venyvään ja tiukkaan lycraan. Lycra , trikoot ja sukkahousut on tarkoitettu nimenomaan miesten pidettäviksi. Miehet voisivat jo lähitulevaisuudessa pukautua aina kokovartalosukkahousuihin tai kokovartalotrikoihin.

        Olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Lycra-trikoo on paras ja mukavin kangas mitä ihmiskunta on keksinyt. Trikoot antaa täydellisen vapauden tunteen niiden käyttäjälle. Omasta mielestäni uikkarit kuitenkin sopii parhaiten uimiseen, mutta käytän niitä myös alushousuina, koska ne on älyttömän hyvän tuntuiset. Ja nehän on kuitenkin samasta materiaalista valmistetut.

        Urheilussa trikoot on korvaamattomat, lajeissa jossa nopeus on tärkeä, on ihonmyötäisyyden aiheuttaman pienemmän ilmanvastuksen ja joustavuuden yhdistelmä kertakaikkiaan välttämätön. Puhumattakaan siitä mukavuuden tunteesta, joka auttaa keskittymään suoritukseen. Lepattavat vaatteet vain ärsyttää ja haittaa keskittymistä.

        Onneksi yhä useammat ja useammat miehet ovat kokemuksen kautta huomanneet että trikoot on yksinkertaisesti parhaat. Uskon ja tiedän että yhä suurenevissa määrin miehet tulevat käyttämään trikoita. Trikoot korostavat sitä mitä niiden käyttäjä on. Se korostaa miehillä miehuutta ja naisilla naisellisuutta. Tämä perustuu siihen että lycrakangas yksinkertaisesti näyttää tasan tarkasti sen muodon mitä sen alla on, kuitenkin lisäämällä siihen vahvistavan elementin.

        Itse pukeudun trikoisiin niin paljon kuin mahdollista, ja haluan viedä sen aivan uudelle tasolle. Minä ainakin olen valmis mainitsemaasi kokovartalotrikoiden aikakauteen, ja tiedän että meitä on paljon enemmän kuin kukaan voi uskoakaan !


      • tseimsdiin
        Trikookaveri kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Lycra-trikoo on paras ja mukavin kangas mitä ihmiskunta on keksinyt. Trikoot antaa täydellisen vapauden tunteen niiden käyttäjälle. Omasta mielestäni uikkarit kuitenkin sopii parhaiten uimiseen, mutta käytän niitä myös alushousuina, koska ne on älyttömän hyvän tuntuiset. Ja nehän on kuitenkin samasta materiaalista valmistetut.

        Urheilussa trikoot on korvaamattomat, lajeissa jossa nopeus on tärkeä, on ihonmyötäisyyden aiheuttaman pienemmän ilmanvastuksen ja joustavuuden yhdistelmä kertakaikkiaan välttämätön. Puhumattakaan siitä mukavuuden tunteesta, joka auttaa keskittymään suoritukseen. Lepattavat vaatteet vain ärsyttää ja haittaa keskittymistä.

        Onneksi yhä useammat ja useammat miehet ovat kokemuksen kautta huomanneet että trikoot on yksinkertaisesti parhaat. Uskon ja tiedän että yhä suurenevissa määrin miehet tulevat käyttämään trikoita. Trikoot korostavat sitä mitä niiden käyttäjä on. Se korostaa miehillä miehuutta ja naisilla naisellisuutta. Tämä perustuu siihen että lycrakangas yksinkertaisesti näyttää tasan tarkasti sen muodon mitä sen alla on, kuitenkin lisäämällä siihen vahvistavan elementin.

        Itse pukeudun trikoisiin niin paljon kuin mahdollista, ja haluan viedä sen aivan uudelle tasolle. Minä ainakin olen valmis mainitsemaasi kokovartalotrikoiden aikakauteen, ja tiedän että meitä on paljon enemmän kuin kukaan voi uskoakaan !

        käytän trikoita, koska ne hakkaa tuulihousut mennen tullen.

        Haluaisin vieläkin jonkin selityksen sukkahousujen käytölle verrattuna hyvin istuviin pitkiin kalsareihi? Ja seksuaalinen nautinto/mielihyvä ei kelpaa.


      • Trikookaveri
        tseimsdiin kirjoitti:

        käytän trikoita, koska ne hakkaa tuulihousut mennen tullen.

        Haluaisin vieläkin jonkin selityksen sukkahousujen käytölle verrattuna hyvin istuviin pitkiin kalsareihi? Ja seksuaalinen nautinto/mielihyvä ei kelpaa.

        Sukkahousujen etu pitkiin kalsareihin nähden on se, että samaan vaatekappaleeseen kuuluu nimensä mukaisesti sukat. Ei tarvitse erikseen etsiä sukkia, niillä kun on taipumus kadota minne sattuu.

        Kaikki miehet käyttävät sukkia ja housuja. Jos ne yhdistetään, tulee sukkahousut. Ihmettelen edelleen miksi sukkahousut miehillä on joidenkin mielestä vastenmieliset ?!


      • lycrasport
        Trikookaveri kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä sun kanssa. Lycra-trikoo on paras ja mukavin kangas mitä ihmiskunta on keksinyt. Trikoot antaa täydellisen vapauden tunteen niiden käyttäjälle. Omasta mielestäni uikkarit kuitenkin sopii parhaiten uimiseen, mutta käytän niitä myös alushousuina, koska ne on älyttömän hyvän tuntuiset. Ja nehän on kuitenkin samasta materiaalista valmistetut.

        Urheilussa trikoot on korvaamattomat, lajeissa jossa nopeus on tärkeä, on ihonmyötäisyyden aiheuttaman pienemmän ilmanvastuksen ja joustavuuden yhdistelmä kertakaikkiaan välttämätön. Puhumattakaan siitä mukavuuden tunteesta, joka auttaa keskittymään suoritukseen. Lepattavat vaatteet vain ärsyttää ja haittaa keskittymistä.

        Onneksi yhä useammat ja useammat miehet ovat kokemuksen kautta huomanneet että trikoot on yksinkertaisesti parhaat. Uskon ja tiedän että yhä suurenevissa määrin miehet tulevat käyttämään trikoita. Trikoot korostavat sitä mitä niiden käyttäjä on. Se korostaa miehillä miehuutta ja naisilla naisellisuutta. Tämä perustuu siihen että lycrakangas yksinkertaisesti näyttää tasan tarkasti sen muodon mitä sen alla on, kuitenkin lisäämällä siihen vahvistavan elementin.

        Itse pukeudun trikoisiin niin paljon kuin mahdollista, ja haluan viedä sen aivan uudelle tasolle. Minä ainakin olen valmis mainitsemaasi kokovartalotrikoiden aikakauteen, ja tiedän että meitä on paljon enemmän kuin kukaan voi uskoakaan !

        Hyvä kun vastasit ja kerroit miltä asia sinusta tuntuu. Kaikki mitä tuossa sanoit on totta.
        Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia trikoista muutenkin, jos kiinnostaa niin kirjoittele: [email protected]


    • Kiiltorikoot

      Danskin kiiltotrikoiden löytäminen voi olla haasteellista.

      Laadukkaat trikoot saa vaikka miastorelta, estradialta tai tilaa suoraan rumpf.net sivustolta.

      Itse tilasin tuolta saksasta. Valikoima laajempi kuin Suomessa.

      Upea kiilto ja istuvuus.

    • Norlyntyttö
      • Anonyymi

        Ei nykyaikana ole paljon merkitystä kuka käyttää ja mitä asusteita kunhan ne päälle käyvät ja täyttävät tarkoituksensa,en ainakaan itse huomioi liikkuessani vaikka joku pukeutuisi miten tahtoo,itsehän siellä vaatteiden sisällään on


    • Anonyymi

      Itse pukeudun sukkahousuihin niiden tuottaman nautinnon vuoksi. On todella ihanaa vetää ohuet nailonit jalkaan päivän päätteeksi. Sukkahousut tuntuvat todella mukavilta yllä ja saavat näyttämään seksikkäältä. Suosin ohuita 15-20 denierin sukkahousuja. Lyhyen hameen kanssa sääreni näyttävät oikein hyviltä niissä. Hameesssa ja sukkahousuissa tunnen itseni vapaaksi ja rentoutuneeksi. Olo on lisäksi sopivan kiihotunut ja voin nauttia naisellisesta puolestani.

      • Anonyymi

        Sama. Itselläni vapauden tunnetta lisää vielä rintaliivi.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole tähän asiaan kovin laajaa otantaa, mutta ainakaan vaimo ei koe sukkahousuja millään tavalla epäkäytännöllisinä. Joskus aikoinaan kun tästä satuttiin juttelemaan, niin sanoi käyttävänsä mieluummin sukkahousuja kuin pitkiksiä, poikkeuksena jotkin ulkoilujutut talvipakkasilla.

      Sukkahousuthan tulivat alunperin verhoamaan jalkoja hametta tai mekkoa käytettäessä. Ja näitähän yleensä käyttävät nimenomaan naiset, eli sillä tavalla sukkahousut on tarkoitettu naisille. Ennen sukkahousuja naiset verhosivat jalkojaan pitkillä sukilla ilman housuosaa. Sitten on eri asia, että sukkahousuja voi käyttää pitkien housujen alla lämmittävänä alusvaatekerroksena, jolloin niiden ensisijainen tarkoitus ei ole olla näkyvissä. Tämä lienee hyvin tavallista naisten keskuudessa. Tällainen alusvaatekäyttö ei mielestäni ole kuitenkaan sukupuoleen sidottua, vaan sukkahousut sopivat alusvaatteeksi ihan yhtä hyvin miehille kuin naisillekin. Itse laitan farkkujen alle mieluummin sopivan paksuiset sukkahousut kuin jotkin Black Horsen kalsarit. Tänään jalassa 50 denierin mustat sukkikset.

    • Anonyymi

      Ihan sama. Järjenjuoksu ei päätä huimaa.
      Nämä homottelijat kärsii jostakin huonon itseluottamuksen lisäksi.

    • Anonyymi

      Kyllä kai naiset sentään käyttävät sukkahousuja enemmän kuin miehet. Suunnilleen kaikki tuntemani naiset käyttävät sukkahousuja, mutta en tunne yhtään miestä joka niitä käyttäisi. Sinänsä sukkahousut voisivat sopia miehille ihan yhtä hyvin kuin naisillekin. Täytyypä ostaa joku päivä sukkahousut ja kokeilla. Mielelläni löytäisin mukavan vaihtoehdon pitkille peruskalsareille, joita lievästi sanottuna inhoan.

      • Anonyymi

        Aika vahvasti kyllä veikkaisin, että tunnet kyllä sukkahousuja käyttäviä miehiä. Se vaan on juuri kuten yksi sukkahousumyyjä totesi. Kyllä miehet ostaa paljon sukkahousuja itselleen, Mutta ei niistä kavereille kerrota ja ei ne sieltä housujen alta näy.


    • Anonyymi

      Kokeilkaa ihmeessä sitä vapaudentunnetta kun sukkahousujen liivimäinen housuosa puristaa palleja niin ihanasti. Äänikin kuullostaa tosi kimakan miehekkäältä.

    • Anonyymi

      Eilen näin ekaa kertaa kun mies laittoi uimahallin pukuhuoneessa sukkahousut jalkaan. Semmoinen keski-ikäinen ihan tavallinen kaveri veti muina miehinä mustat ja aika peittävät sukkahousut ylleen. Sukkahousujen päälle laittoi lyhyet sukat ja lopuksi farkut. Ei siihen näyttänyt kukaan kiinnittävän sen kummempaa huomiota, paitsi minä. Minusta sukkahousut käy miehelle siinä missä pitkät kalsaritkin.

    • Anonyymi

      Moniko miespuolisista sukkahousujen käyttäjistä käyttää housuliivejä sukkahousujen alla ?

      • Anonyymi

        En tiedä muista miehistä, mutta itse käytän sukkahousujen alla vain ihan tavallisia miesten lyhyitä alkkareita. Olisiko housuliivien käytöstä sitten jotain etua tavallisiin alkkareihin verrattuna?


    • Anonyymi

      Ei tarvitsen jos sukkahousuissa on itsessään liivimäinen housuosa.

    • Anonyymi

      Norlynillä on ihania sukkahousuja liivimäisellä housuosalla.Ja amarilla...

    • Anonyymi

      Tutkimuksen mukaan jo jopa 65% miehistä käyttää sukkahousuja talvisin. 30% myös kesällä.

    • Anonyymi

      Pirkka lehdestäkö luvun tempaisit ?

    • Anonyymi

      Tänä talvena tarennut sukkahousuilla 20-80 den tai puuvillaiset . eipä ole ollut kovia pakkasia.

      • Anonyymi

        Näin on, toistaiseksi on melkein koko talvi menty 40-60 denierillä. Pari kertaa olen laittanut perinnepitkät sukkahousujen päälle lisäkerrokseksi kun on tarvinnut oleskella ulkosalla pitempään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe