Silmäpelia kuntosalilla

Nainen kysyy

Jaaha nyt en tiedä kuuluuko tämä kysymys Miten nainen isketään? vai Miten mies isketään? osastolle. Oikeastaan asia kiinnostaa minua molemmista näkökulmasta.

Mies kerrohan miten toimit, jos huomaat samalla kuntosalilla olevan kiinnostava nainen? Merkkaako "se vilkuilu" ja lähietäisyydelle hakeutuminen sitä, että nainen kiinnostaa?

Minä ainakin naisena toimin niin. Eilen eräs tosi söpö mies teki tuota vilkuilua ja seuraan hakeutumista sekä "vahingossa" järjesti tilanteen, jossa vaihdettiin muutaman sanan.
Olihan se kivaa, kun itsekin olin huomannut ko. miehen.

14

4058

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _TG_

Millä salilla tämä tapahtui :) Mä ainakin seuraan kauniita naisia vaikka solariumiin...siis ihan vahingossa :D

• Ap. vastaa

Espoossahan tällaista tapahtuu. Voin hyvin ymmärtää että jossakin pienellä paikkakunnalla kuntosaleilla käy samaa väkeä vuodesta toiseen.

• Kunnostatunut
        Ap. vastaa kirjoitti:

Espoossahan tällaista tapahtuu. Voin hyvin ymmärtää että jossakin pienellä paikkakunnalla kuntosaleilla käy samaa väkeä vuodesta toiseen.

Espoohan on näjköjään oikein kunnostautunut vähän joka asiassa. Etenkin avioerojen yms. hoidossa.
        Täytyy oikein ministeriöitä myöden puuttua asiaan.

Eiköhän se Espoo, pikku maalaispitäjä ole kuitenkin sellainen Stadin pikku jatke perämetsineen.

Tehkööt kuntosalilla mitä lystäävät, jätetään se lihasharjoittelu toisten kuntien/kaupungien ihmisille.

• sissi

Sä oot varmaan se hiukseton lihaskimppu joka tänään tuli mun taakse polkemaan pyörää kesken treenin. Pikkusen hienovaraisemmin voisi tuon pyllyn tsiikailun tehdä. Ja tiedoksi; mä menen salille vain treenaamaan. Isketään toisiamme jossain muualla. :)

• ap. tässä
        sissi kirjoitti:

Sä oot varmaan se hiukseton lihaskimppu joka tänään tuli mun taakse polkemaan pyörää kesken treenin. Pikkusen hienovaraisemmin voisi tuon pyllyn tsiikailun tehdä. Ja tiedoksi; mä menen salille vain treenaamaan. Isketään toisiamme jossain muualla. :)

Tuttua juttua nuokin tapaukset.

Miksei salilla muuten voisi aloittaa tutustumista?

• sissi
        ap. tässä kirjoitti:

Tuttua juttua nuokin tapaukset.

Miksei salilla muuten voisi aloittaa tutustumista?

Mutta ainakin minä tykkään käydä siellä vain treenaamassa. Jotenkin ei vain kiinnosta hikisenä (haisevana?) alkaa flirttailemaan miesten kanssa. Mielummin sitten vaikka suhkussa käyneenä ja meikattuna protsku drinkillä? Jookos?

• asfiaisfifisiafsi
        sissi kirjoitti:

Olen sattumalta osunut jo pitkään samaan hiljaiseen ajankohtaan erään kuuman mimmin kanssa salille. Kerran ei tarvinut edes itse hoitaa perseen tsiigailua, kun kyseinen nainen tuli kahden metrin päähän selkä minuun päin treenaamaan (eikä ollut peiliä). "Vähän" venähti oma tauko siinä sarjojen välissä siinä sitten :D

• salihemmo
        sissi kirjoitti:

Mutta ainakin minä tykkään käydä siellä vain treenaamassa. Jotenkin ei vain kiinnosta hikisenä (haisevana?) alkaa flirttailemaan miesten kanssa. Mielummin sitten vaikka suhkussa käyneenä ja meikattuna protsku drinkillä? Jookos?

Hikiset naiset on parhaita:D

• salimies.
        sissi kirjoitti:

Ei noi salit useinkaan ole niin isoja paikkoja, että pystyisi erikseen miettimään että "ai, nyt tuon laitteen edessä on nainen toisessa laitteessa, no en mä sitten voi käyttääkään sitä". Ainakaan jos on tarkoitus treenata eikä tappaa aikaa löysäilemällä. Ärsyttää naiset, joiden tympeästä ilmeestä näkee, että ne kuvittelevat että jos mies on kymmentä metriä lähempänä, niin se on varmasti tullut kyttäämään juuri Häntä.

• käytä vaan havilaist
        sissi kirjoitti:

vattu mikä dorka sä oot

• salimies

se vilkuilu ja lähelle hakeutuminen selvä kiinnostuksen merkki on, miehenä vaan vaikea alkaa salilla mitään iskeskelemään. Viimesenä sitä haluis jonkunlaisen saliahdistelijan maineen. Mikä tietty on sääli kun tuntuu että bongaa nuo parhaimmat omanhenkiset timmimimmit just salilta. Naiselle suorempikin lähestyminen on miesten puolelta hyvinkin toivottua.

• tytsy

Ainoot kiinnostavimmat miehet koko pikkukaupungista oon nähny just kuntosalilla! Jotkut miehistä onkin vilkuillu mua ahkeraan, mut pari vaan on uskaltautunu juttusille. Yks mies vaikuttaiskin olevan kiinnostunu musta, mut taitaa olla ujo, kuten myös itsekin, joten joudun kait tekemään vastoin tapojani ja menemään itse tekemään tuttavuutta.. Harmi vaan, että törmätään niin harvoin samaan aikaan salille.

• ID

Itse ainakin keskityn sen verran ahkerasti harjoittelemiseen että naisiin ei juuri tule kiinnitettyä kummemmin huomiota.
      Mikään hymyileminen, silmäpeli tai lähellä pyöriminen ei toimi. Jos noita nyt ylipäätänsä voi laskea iskuyrityksiksi.
      Ottakaa mallia homoilta, sitä voi tulla muuten vain keskustelemaan ja jossain vaiheessa kysyä jos lähtisi reenien jälkeen kaljalle/kahville, kysyä puhelin numeroa yms.
      Esimerkiksi kaverilta joka on juuri intensiivisesti hakannut potkinut säkkiä voi kysyä mitä kamppailulajia tämä harrastaa.

• hikoilija78

ellei käy baarissa. rohkeesti sanomaan jos onasiaa. jos persettä työntää eteen eiköseoo jo merkki että tarpeessa oon.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe