Tuli tässä jooku aika sitten ero suht pitkästä suhteesta. Syy eroon oli se, kun mies ei enää "rakastanut". Oireita oli kyllä näkyvissä jo pitkään, mutta kysyessäni mikä on, mies ei osannut/uskaltanut vastata totuutta, vaan kehitteli juttuja stressistä ja väsymyksestä. Yksin siinä sitten yritin suhdetta rakentaa ja kaikkeni tein. Lopulta kuitenkin mun oli pakko lähteä, kun mies myönsi ettei niitä tunteita enää ole. Aika nopeasti olen toipunut, alun pettymyksen jälkeen. Tuntuu kuitenkin hyvältä, etten itse pettänyt, valehdellut enkä kohdellut silloista kultaani huonosti. Ei jäänyt ahdistavia asioita, joista tuntisi syyllisyyttä..ei jäänyt jossittelua, eikä "olisimpa jättänyt sen ja senkin tekemättä" -ajatuksia. Uskon edelleenkin rakkauteen ja ihmissuhteeseen, jäs toinen ei tuntenut loppupeleissä samoin, ei se tarkoita sitä, että juuri minussa olisi jotakin vikaa. Elämä vain on!
helpompi
erota kun
1
433
Vastaukset
- kesämekko
Ihan kun olisin itse kirjoittanut mun omasta elämästäni, mun mies jätti mut eilen. Oon sun kanssa samaa mieltä siitä että toinen ihminen voi olla tosi ihana ja suloinen, muttei kuitenkaan se oikea, tai jos olisi ollut oikea niin sen tajuaakin vasta ajan päästä, jolloin on ehkä jo myöhästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025