Tuntuu ettei Lordi nyt yltänyt ihan samaan fiilikseen kuin toissapäivänä, esitys oli jotenkin laimeampi...
Sen naisen äänikin tuli nyt liikaa läpi, huomasivatko muut?
Mutta siitä huolimatta voitetaan!!
Semifinaali meni paremmin
8
557
Vastaukset
- Linda80
Mun mielestä meni nyt paremmin ja Awan ääni toi just hyvin vaihtelua Pää Lordin mörinään :)
- jeeahh
yuo mi bitch
- ääni kuulu
liikaa... munkin mielestä semifinaalin esitys oli parempi. Mut yleisö tykkäs silti ja hyvä meininki oli!!
- täydellinen nainen
...asia. Minä taas tykkäsin hurjasti, että Awan, ja muun taustan äänet kuuluivat kunnolla.
Ei tullut liikaa läpi, ja sävelessäkin pysyttiin, just hyvä noin.
Itse pääjehulla ehkä meni laulu astetta paremmin semissä, mutta ei tuo ollu huono. - Ettei
Pommien äänet ainakaan kuulunu samalla tavalla. Johtuneeko äänentoistosta? Ja yleisö oli varmaan "tottunu" jo osittain show:hun. Hyvin meni, kiipparinoidan taustatkii kuulosti jotenkii erilaiselta nyt..
- jooh....
Lordin ääni ei ollut niin hyvä kuin semissa, mutta taustaääni toimi paljon paremmin.
Saa nähdä mitä vaikuttaa. - meiltä
viimoses kimeessä kohdassa petti vähän ääni mutta esitys oli muuten ihan jees.ehkä niitäkin vähä jännitti,=)
- jorkkim50
Moi
Kuulitko tai näitkö Lordin semifinaaliesityksen Ateenassa. Itse kuulin vain osan loppua, jossa juontaja (Heikki??) itkua pidätellen oli tosi innoissaan. Semifinaaleista on kuulemma olemassa netissä Suomen versio. Missähän? Voisitko auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780