Mikä bändi ens vuonna Euroviisuihin?? Nyt päästään automaattisesti finaaliin perkele, eka ollaan voitettu koko viisut ja sitten ne vielä järkätään Suomessa!!!! SUOMESSA!!! VITUN UPEETA!!! Mä olen kattonut Euroviisuja vuodesta 1996 asti, ja nyt olen itkenyt jo TUNNIN ajan.. kädet tärisevät vieläkin enkä pysty kirjoittamaan näppiksellä...... =) =) =) Ihan helvetin onnellinen olen nyt. Ens vuodelle samanlainen hevimättö-bändi sitten kans!!! KYYKYTETÄÄN EUROOPPAAA!!!
KuKa SeUrAaVaNa VuOnNa..???
6
440
Vastaukset
- Tarvitaan
HIM tai Rasmus... Mutta kiinnostaako niitä pätkääkään Euroviisut...
- Juu
Ensi vuonna meidän pitää laittaa ehdottomasti Matti Nykänen bändeineen suomea edustamaan, ei varmasti keneltäkään löydy vastaavaa kansainvälistäkin kokemusta omaavaa artistia. "Elämä on laiffii"
- MAHTAVAA !!!!
Ens vuonna HIM euroviisuihin niin eiköhän tuu toinen voitto putkeen =)
- ctrl+alt+del
Saattaapi olla että ensi vuonna taas tungetaan niitä vakioesiintyjiä, jotta emme varmasti voittaisi. Valtaosa suomalaisista luulee että tämä voitto tuli shokkiarvon takia.
- jeesus
Huumorimetalliahan tuokin
- - Nixu -
Ei ihan main streamia, mutta vois menestyä Marionia paremmin, olis esim Children of Bodom. Taidokasta mättöä!
Tosin ei samanlaista discoa kuin Lordi.... eikä varmaan voittoa tulisikaan muunlaisella, heavy-disco-popilla.
-Nixu-
Heavy/hard rock fani vuodesta 1982 asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708