Kyselen tässä kuinka moni juontaja viettää
ansaittua kesälomaa.Lomakorvaushan kertyy
tehdystä työstä.Mitenkäs ne pekkasvapaat joko on
pidetty tänä vuonna?
Itse jään lomalle heinäkuussa ja toivotan
hyviä kesälomia muillekin juontajille!
juontajien lomakorvaukset
6
489
Vastaukset
- Mää
Lomaa on jos lomaa haluaa...kenellä nousee palkka ku muut lähtee lomalle?? MINULLA! ennestäänkin jo hipoo taivaita tilit...
- kesälomalle heinäkuussa
No voihan sen rahanakin lomakorvauksen ottaa
taitaa mennä vähän enepi vaan veroa!
Jonkunhan se on lomienkin aikaan viihdyttevä!
Työn iloa sinulle sitten!
Voihan olla,että lomamareissulla poikkean
käymään vaikka siiderillä!
Tippiä ainakin jätän hyville juontajille! - ...
kesälomalle heinäkuussa kirjoitti:
No voihan sen rahanakin lomakorvauksen ottaa
taitaa mennä vähän enepi vaan veroa!
Jonkunhan se on lomienkin aikaan viihdyttevä!
Työn iloa sinulle sitten!
Voihan olla,että lomamareissulla poikkean
käymään vaikka siiderillä!
Tippiä ainakin jätän hyville juontajille!Juu kiitoksia!! Lomakorvaus rahana ja palkankorotus!! Mikäs senkivempaa, maanataisin kun on vapaapäivä ni kerkee lomaa viettämään sit aina. =)
- näin se kesäloma toimii
Olemmeko ainoat lomalle jäävät?
Milloin muut pitävät lomansa?
Lomkausihan on touko-syyskuu!
No hyvää kesää kaikille!- KymppiViihteeläinen
Olen lomalla 1.7-15.7 sekä 2.9-16.9
Yksi työkavereista on lomalla 1.7-8.7
sitten vielä yksi 8.7-15.7
lisäksi vielä yksi 2.9-16.9.
Yksi meidän juontajista on lomalla parasta aikaa 2 viikkoo
Muut eivät ole halunneet lomaa tai eivät ole vielä ilmoittaneet milloin haluuvat jäädä.
Luulen että tuossa heinä-elokuussa on useampia lomailijoita
Meillä homma käy joustavasti , eikä tarvi ilmoittaa lomia kuukausia aikaisemmin.
Vapaapäiviä saa melkeinpä milloin haluaa mutta ne täytyy ilmoittaa n.3 viikkoo aikaisemmin. - kohta lomalla myöskin
KymppiViihteeläinen kirjoitti:
Olen lomalla 1.7-15.7 sekä 2.9-16.9
Yksi työkavereista on lomalla 1.7-8.7
sitten vielä yksi 8.7-15.7
lisäksi vielä yksi 2.9-16.9.
Yksi meidän juontajista on lomalla parasta aikaa 2 viikkoo
Muut eivät ole halunneet lomaa tai eivät ole vielä ilmoittaneet milloin haluuvat jäädä.
Luulen että tuossa heinä-elokuussa on useampia lomailijoita
Meillä homma käy joustavasti , eikä tarvi ilmoittaa lomia kuukausia aikaisemmin.
Vapaapäiviä saa melkeinpä milloin haluaa mutta ne täytyy ilmoittaa n.3 viikkoo aikaisemmin.Hyvää kesälomaa!
On kiva kuulla ,että on kollegoitakin lomalla!
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 644536
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1214310- 513730
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463714Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo723034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv522884- 272821
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626