Vatsan kiristysleikkaus.

Löllömaha

Kuinka kauan toipuminen kestää vatsan kiristysleikkauksesta? Kuinka paljon nahkaa ja rasvaa poistuu? Jääkö leikkauksesta kuinka leveä arpi?

Kiitos asiallisista vastauksista.

31

23629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mailers1

olin juuri leikkauksessa ja toipuminen riippuu siitä että tarviiko vatsalihaksiin koskea mulla ei onneksi tarvinnut. eka viikko on pahin koska ei saa suoristaa selkää mutta toinen viikko on helpompaa. Arpi on mulla ainakin aika siisti mutta tietty sekin riippuu ihotyypistä.

Mutta kipu on kyllä sen arvosta että vatsa on litteä. Odotan innolla miltä vatsa näyttää kuukaudenpäästä kun pääsen kuntosalille.

Tsemppiä sulle :)

• vatsakas

Minäkin olen menossa vatsan kiristysleikkaukseen, huomenna on vasta konsultaatio.Luulen että alavatsan lihaksia pitää myös kiristää, olen jo kerran käynyt konsultaatiossa. Jännittää mutta olen innoissani. Kertokaa ihmeessä muutkin kokemuksistanne.

• ...
        vatsakas kirjoitti:

Minäkin olen menossa vatsan kiristysleikkaukseen, huomenna on vasta konsultaatio.Luulen että alavatsan lihaksia pitää myös kiristää, olen jo kerran käynyt konsultaatiossa. Jännittää mutta olen innoissani. Kertokaa ihmeessä muutkin kokemuksistanne.

hei..kysyisin vain että paljonko tuo kiristys maksaa.itselläni 3 raskauden jälkeinen maha viimeisin synnytys 3 v sitten laihdutin ja pysyny samassa painossa kohta 2 v(59-166 cm)vatsalihaksiakin olen tehny ja yhä vain roikkuu uurastuksista huolimatta..itsetunto nollissa..

• mailers1
        ... kirjoitti:

hei..kysyisin vain että paljonko tuo kiristys maksaa.itselläni 3 raskauden jälkeinen maha viimeisin synnytys 3 v sitten laihdutin ja pysyny samassa painossa kohta 2 v(59-166 cm)vatsalihaksiakin olen tehny ja yhä vain roikkuu uurastuksista huolimatta..itsetunto nollissa..

Mulla maksoi 2770 kävin tallinnassa The Lookin kautta ja kokemus oli hyvä. Mulla takana 2 raskautta ja itse olen kilpajuoksia ja käyn salilla 5 kertaa viikossa eikä lähtenyt muulla kun veitsen avulla. Mutta nyt hyvin onnellinen ja perjantaina saan tikit pois :)

• vatsakas
        mailers1 kirjoitti:

Mulla maksoi 2770 kävin tallinnassa The Lookin kautta ja kokemus oli hyvä. Mulla takana 2 raskautta ja itse olen kilpajuoksia ja käyn salilla 5 kertaa viikossa eikä lähtenyt muulla kun veitsen avulla. Mutta nyt hyvin onnellinen ja perjantaina saan tikit pois :)

Ai sä kävit Tallinnassa, vau. Miten sä pääsit kotiin? Siis tulitko laivalla, oliko sulla hytti, oliko paluumatka vaikea/kivulias? Saitko jotain kipulääkitystä kotiin ja tarvitko sitä? Voitko vielä kertoa minkä niminen lääkäri sut leikkasi? Poistetaanko tikit Suomessa?

• mailers1
        vatsakas kirjoitti:

Ai sä kävit Tallinnassa, vau. Miten sä pääsit kotiin? Siis tulitko laivalla, oliko sulla hytti, oliko paluumatka vaikea/kivulias? Saitko jotain kipulääkitystä kotiin ja tarvitko sitä? Voitko vielä kertoa minkä niminen lääkäri sut leikkasi? Poistetaanko tikit Suomessa?

Mut leikattiin lauantaina ja pois pääsin seuraavana päivänä. Matkustin mieheni kanssa laivalla mikä kestää 1 40 et on perillä hyttiä ei ollut. Paluu matka oli hiukan vaikea mulla oli aina kun nousin seisomaan niin huono olo ja kävely hidasta ja ei saanut suoristaa selkää niin kävely oli hankalaa.Sain kipulääkettä mutta en tarvinnut sitä koska mua ei sattunut juuri yhtään enään kun tulin kotiin. Jan Troos leikkasi ja on muuten todella mukava kirurgi. Tikit saan pois nyt perjantaina ja ne otetaan pois helsingissä ja sitten samalla tehään jälkitarkastus.
        Kyselkää vain jos haluatte tietää lisää :)

• ihailen sun rohkeutta
        mailers1 kirjoitti:

Mut leikattiin lauantaina ja pois pääsin seuraavana päivänä. Matkustin mieheni kanssa laivalla mikä kestää 1 40 et on perillä hyttiä ei ollut. Paluu matka oli hiukan vaikea mulla oli aina kun nousin seisomaan niin huono olo ja kävely hidasta ja ei saanut suoristaa selkää niin kävely oli hankalaa.Sain kipulääkettä mutta en tarvinnut sitä koska mua ei sattunut juuri yhtään enään kun tulin kotiin. Jan Troos leikkasi ja on muuten todella mukava kirurgi. Tikit saan pois nyt perjantaina ja ne otetaan pois helsingissä ja sitten samalla tehään jälkitarkastus.
        Kyselkää vain jos haluatte tietää lisää :)

Heip!

Aika rohkeaa tosiaan noin pian leikkauksen jälkeen matkustaa laivalla kotiin. Etpä ainakaan ihan tolkuttoman kipeä voinut olla.

Kerro mulle nyt ihan mitä vaan! Mä halkean odotuksesta ja jännityksestä kun olen julkisen puolen leikkausjonossa ja jonotusta vielä vuoden loppupuolelle, jollei nyt yhtäkkiä tule peruutusaikaa tms.

Kauanko sun leikkaus kesti, oliko nukutuksesta vaikea herätä, voitko pahoin kun heräsit? Paljonko sulta poistettiin nahkaa?
        Siirrettiinkö napaa?
        Minkälaisen loman sait, entä mitä pitää varoa ja miten kauan?
        Miten arpea pitäisi hoitaa?

Kiitos kauheasti jos viitsit vastailla!!!

• 3 kuukautta
        ihailen sun rohkeutta kirjoitti:

Heip!

Aika rohkeaa tosiaan noin pian leikkauksen jälkeen matkustaa laivalla kotiin. Etpä ainakaan ihan tolkuttoman kipeä voinut olla.

Kerro mulle nyt ihan mitä vaan! Mä halkean odotuksesta ja jännityksestä kun olen julkisen puolen leikkausjonossa ja jonotusta vielä vuoden loppupuolelle, jollei nyt yhtäkkiä tule peruutusaikaa tms.

Kauanko sun leikkaus kesti, oliko nukutuksesta vaikea herätä, voitko pahoin kun heräsit? Paljonko sulta poistettiin nahkaa?
        Siirrettiinkö napaa?

Moi,
        Omasta leikkauksesta on tosiaan jo kolme kuukautta. Urheilun aloitin vasta kuukausi sitten ja vieläkin otan rauhallisemmin kuin ennen leikkausta. Mulla tosiaan tuettiin myös lihaksia ja se varmaan vaikeuttaa jonkin verran. Olin sairaalassa kolme yötä ja pari ekaa viikkoa oli aika kivuliaat. Nyt käytän Mepiform tarroja, jotta arpi vaalenisi ja aluksi voitelin arpea kirurgin ohjeiden mukaan kolme kertaa päivässä, nyt aina kun muistan.
        Arven sivuihin on jääny sellaiset pienet "kohoamat" ja se on vissiinkin aika yleistä jos nahkaa lähtee paljon pois. Muuten lopputulos onkin kertakaikkisen upea, treenatut vatsalihakset pääsee vihdoinkin esiin ja ei roiku mitään ylimääräistä housuista vyötärön yli.
        Suosittelen.

• Lollo
        3 kuukautta kirjoitti:

Moi,
        Omasta leikkauksesta on tosiaan jo kolme kuukautta. Urheilun aloitin vasta kuukausi sitten ja vieläkin otan rauhallisemmin kuin ennen leikkausta. Mulla tosiaan tuettiin myös lihaksia ja se varmaan vaikeuttaa jonkin verran. Olin sairaalassa kolme yötä ja pari ekaa viikkoa oli aika kivuliaat. Nyt käytän Mepiform tarroja, jotta arpi vaalenisi ja aluksi voitelin arpea kirurgin ohjeiden mukaan kolme kertaa päivässä, nyt aina kun muistan.
        Arven sivuihin on jääny sellaiset pienet "kohoamat" ja se on vissiinkin aika yleistä jos nahkaa lähtee paljon pois. Muuten lopputulos onkin kertakaikkisen upea, treenatut vatsalihakset pääsee vihdoinkin esiin ja ei roiku mitään ylimääräistä housuista vyötärön yli.
        Suosittelen.

Kuka määrittelee ja millä tavalla sen , että lihaksia on kiristettävä? Pystyykö sitä tunnustelemaan ulkoapäin? Vai millä tavalla sen tietää? Tietääkö kukaan millaista on Vaasan Mehiläisessä tehdyt leikkaukset sujuneet? Milloin saa nostella tavaroita leikkauksen jälkeen? Oma työni sisältää nostelua aika paljon?

• asia,.,.
        Lollo kirjoitti:

Kuka määrittelee ja millä tavalla sen , että lihaksia on kiristettävä? Pystyykö sitä tunnustelemaan ulkoapäin? Vai millä tavalla sen tietää? Tietääkö kukaan millaista on Vaasan Mehiläisessä tehdyt leikkaukset sujuneet? Milloin saa nostella tavaroita leikkauksen jälkeen? Oma työni sisältää nostelua aika paljon?

on varmaan määritellä pitääkö lihaksia kiristää. Itsellä lihasten välissä oli jopa käsin kosketeltava "vako".
        Mulla kanssa omaan työhön kuuluu nostelemista. Ekana kuukautena ei saanut nostella juuri mitään. Toinen kuukausi jo pikkasen enemmän.
        Toi on iso leikkaus (ainakin mulla oli) ja vaatii pitkän levon, mutta kannattaa jos tosiaan on esim. laihtunut hurjasti.
        Mehiläisestä en osaa sanoa mitään, mutta eiköhän se ole hyvä paikka, nimi on ainakin "kuultu".

• Möhö
        ihailen sun rohkeutta kirjoitti:

Heip!

Siirrettiinkö napaa?

Millä perustein pääsee julkisellepuolen leikkaukseen?

• on haittaa
        Möhö kirjoitti:

lääketieteellisesti. Esim. ihottumaa vatsapoimujen alla.

• lollo
        on haittaa kirjoitti:

lääketieteellisesti. Esim. ihottumaa vatsapoimujen alla.

Kuinka kauan pitää jonottaa julkiselle puolelle? Itseäni lähinnä olisi OYS. Yksityiseltä puolelta saa leikkauksen tietysti nopeamin, mutta miten korvaukset, jos kyseessä olisi "julkiselle puolelle kuuluva" leikkaus esim. juuri ihottuman yms. takia? Korvaako KELA mitään? Onko ihan välttämätöntä kiristää lihaksia? Kipu arveluttaa. Tuolla joku kirjoitteli, että jo kuukauden kuluttua oli kuntosalille menossa. Ei kai sentään?

• osata
        lollo kirjoitti:

Kuinka kauan pitää jonottaa julkiselle puolelle? Itseäni lähinnä olisi OYS. Yksityiseltä puolelta saa leikkauksen tietysti nopeamin, mutta miten korvaukset, jos kyseessä olisi "julkiselle puolelle kuuluva" leikkaus esim. juuri ihottuman yms. takia? Korvaako KELA mitään? Onko ihan välttämätöntä kiristää lihaksia? Kipu arveluttaa. Tuolla joku kirjoitteli, että jo kuukauden kuluttua oli kuntosalille menossa. Ei kai sentään?

neuvoa näissä kysymyksissä. Julkisella on varmaan iso jonotus. Itsellä pari viikkoa oli aika kipuliaat, kuntosalille menin kaksi kuukautta leikkauksesta ja silloinkin aloitin tosi kevyesti ja vieläkin kolme kuukautta leikkauksesta jotkin liikkeet on tehtävä tosi rennosti, esim. vatsalihasliikkeet.
        Mulla lihasten kiristäminen oli välttämätöntä, mutta ketjussa on kirjoittaja jolta ei kiristetty. Kai se riippuu miten pahasti ne lihakset "roikkuu".
        Itsellä takana kaksi raskautta ja kaksi keisarinleikkausta ja 40 kilon painonpudotus.

• lollo
        osata kirjoitti:

neuvoa näissä kysymyksissä. Julkisella on varmaan iso jonotus. Itsellä pari viikkoa oli aika kipuliaat, kuntosalille menin kaksi kuukautta leikkauksesta ja silloinkin aloitin tosi kevyesti ja vieläkin kolme kuukautta leikkauksesta jotkin liikkeet on tehtävä tosi rennosti, esim. vatsalihasliikkeet.
        Mulla lihasten kiristäminen oli välttämätöntä, mutta ketjussa on kirjoittaja jolta ei kiristetty. Kai se riippuu miten pahasti ne lihakset "roikkuu".
        Itsellä takana kaksi raskautta ja kaksi keisarinleikkausta ja 40 kilon painonpudotus.

Itselläni on 5 lasta ja lihomiset päälle ja väliin laihtumista ja taas lihomista. Nyt olen kyllä treenaillut aika paljon, mutta eihän sitä jumppaamalla pois saa.....

• lähde jumpalla
        lollo kirjoitti:

Itselläni on 5 lasta ja lihomiset päälle ja väliin laihtumista ja taas lihomista. Nyt olen kyllä treenaillut aika paljon, mutta eihän sitä jumppaamalla pois saa.....

Ei sitä ylimääräistä nahkaa saa mitenkään treenaamalla pois, mutta lopputulos on huomattavasti parempi jos alla on treenatut lihakset.

• vatsakas
        3 kuukautta kirjoitti:

Moi,
        Suosittelen.

Hei! Voitko kertoa missä kävit leikkauksessa? Itse olen menossa eiraan. Olitko ekat kaksi viikkoa kotona ihan vuodepotilaana? Saitko lääkäriltä jotain vahvoja kipulääkkeitä, siis reseptilääkkeitä? Onko arpi jo alkanut vaalenemaan? Kiitos jos viitsit vastata. Minullakin pitää kiristää myös lihaksia.

• leikattiin
        vatsakas kirjoitti:

Hei! Voitko kertoa missä kävit leikkauksessa? Itse olen menossa eiraan. Olitko ekat kaksi viikkoa kotona ihan vuodepotilaana? Saitko lääkäriltä jotain vahvoja kipulääkkeitä, siis reseptilääkkeitä? Onko arpi jo alkanut vaalenemaan? Kiitos jos viitsit vastata. Minullakin pitää kiristää myös lihaksia.

ulkomailla, siis Italiassa joten paikka tai kirurgi ei varmaankaan ole tuttuja siellä.

Kaksi ekaa viikkoa kului tosiaan melkein sängyn pohjalla. Sain toki kipulääkkeitä ja antibioottikuurin varmuuden vuoksi.

Arpi on ehkä vähän vaalentunut, mutta kyllä siihen varmasti menee monta kuukautta ennen kuin on paremman näköinen.

Toistan vielä kerran, että suosittelen, vaikka toipuminen ei ole niin nopea. Lopputulos on uskomaton. Nyt rupeaa jopa mietityttämään noi roikkuvat käsivarret, mutta eiköhän se mene ohi, jos ajattelee niitä hintoja.

• minä
        Möhö kirjoitti:

tiputtelin painoa 90kg tos joku aika sitte ja nyt roikuskelen aika pahasti.mee eka terveyskeskuslääkärille joka antaa lähetteen plkirurgin tarkastukseen.mulla nyt 1 päivä aika kirurgin katselmukseen.jännittäää ihan sikana ei pysty nukkuunkaan.tarkastukseenkin piti ootella puol vuotta.luulen et mulle kuiteski jotain tehdään ku roikun nii pahasti.eniten mua huolettaa noi rinnat(miehellä ikävät kapistukset).pelottaa ku tiedän että masennun aika pahasti jos jään ilman hoitoa.oon kumminkin vielä aika nuori(25).ja oon jäämässä aika yksin tässä elämässä :( ilmotan sitte mitä se sanoo.jos en ilmota on asiat menny varmaan huonosti ja oon liian masentunu.en oo ikinä ollu näin hermona.

• vatsakas
        minä kirjoitti:

tiputtelin painoa 90kg tos joku aika sitte ja nyt roikuskelen aika pahasti.mee eka terveyskeskuslääkärille joka antaa lähetteen plkirurgin tarkastukseen.mulla nyt 1 päivä aika kirurgin katselmukseen.jännittäää ihan sikana ei pysty nukkuunkaan.tarkastukseenkin piti ootella puol vuotta.luulen et mulle kuiteski jotain tehdään ku roikun nii pahasti.eniten mua huolettaa noi rinnat(miehellä ikävät kapistukset).pelottaa ku tiedän että masennun aika pahasti jos jään ilman hoitoa.oon kumminkin vielä aika nuori(25).ja oon jäämässä aika yksin tässä elämässä :( ilmotan sitte mitä se sanoo.jos en ilmota on asiat menny varmaan huonosti ja oon liian masentunu.en oo ikinä ollu näin hermona.

Onnea sulle,toivottavasti pääset siihen leikkaukseen. Kerro sitten miten kävi.

• kukkuu
        vatsakas kirjoitti:

Onnea sulle,toivottavasti pääset siihen leikkaukseen. Kerro sitten miten kävi.

kävin kirurgilla.rinnat leikataan muu nahka vissiin tulee mun mukana arkkuunkin.vähän pettynyt oon.mutta jos sitä joskus sais nii paljon rahaa et vois käydä yksityisellä.voikohan kukaan ikinä rakastaa tämmöstä hirviötä :(

• nahkaneiti
        kukkuu kirjoitti:

kävin kirurgilla.rinnat leikataan muu nahka vissiin tulee mun mukana arkkuunkin.vähän pettynyt oon.mutta jos sitä joskus sais nii paljon rahaa et vois käydä yksityisellä.voikohan kukaan ikinä rakastaa tämmöstä hirviötä :(

Heip!

Tylsä juttu ettei sinua selvästi otettu tarpeeksi vakavasti.

Minulta leikataan vatsanahka, joka on raskauksista ja ylipainosta venynyt. Tiedän just miltä susta tuntuu. Onneksi edes rintasi leikataan, sehän on iso parannus jo!

Mutta käy ihmeessä vielä vaikka yksityisellä arvioittamassa vatsasi/muu mikä sua häiritsee. Toinen lääkäri voi olla reilumpi. Mulle ainakin sanottiin että velttoon vatsanihoon voi tulla jopa haavaumia kun on vanha ja iho heikkenee. Yksityinenkin voi lähettää kunnalliseen jonoon.

Mutta kyllä sua voi nahkoinesikin rakastaa, tottakai. Kunhan olet reipas oma itsesi, niin jostakin löytyy joku joka rakastaa sua, eikä ulkonäköä.

Ja ainahan kannattaa säästää, jos vaikka menet joskus yksityiselle. Jos et niin sitten nautit rahoista muuten. 90 kiloa laihduttanut pystyy ihan mihin vaan!

Tsemppiä!

• miruu
        mailers1 kirjoitti:

Hei, kertoisitko lisää kokemuksia. Ite kävin kans saman firman konsultaatiossa. Pikkasen tahtoo tuo matka mietityttää ja sitte vielä kaikki mitä oon netistä lukenu, kauhukokemukset. Mutta sinun mielestä reissu oli hyvä ;) Kuka oli sinun leikkaava lääkäri. Minulla neljä sektioita takana ja halu nyt päästä roikkuvasta maharepusta eroon. Hinta on edullisin lookissa. Uskaltaiskohan sinne mennä ;)

• Möhö kirjoitti:

Kävin maanantaina jyväskylässä plastiikkakirurgin konsultaatiossa, minulle tehtiin pari vuotta takaperin mahalaukun ohitusleikkaus (Gastric bypass) ylipainon vuoksi ja sen jälkiä nyt lähdetään korjailemaan julkisella puolella, ei olisi varaa yksityiselle mennä.
        Mulle tehdään koko paketti eli vatsam käsivarret, rinnat, reidet, pohkeet, mahdollisesti pakarat jne jos oikein ymmärsin niin normi sairaalapäivä maksuilla selviän ja kuukausi tulee saikkua ekan leikkauksen jälkeen ja niitä tulee useita koska kaikkea ei ole turvallista tehdä kerralla tietenkään.
        Jännittää ja pelottaa pirusti mutta odotan silti leikkausta innolla, kirurgi sanoi että menee max puoli vuotta ekaan operaatioon (hoitotakuu).
        Laihdutusleikkauksen jälkeen olin aika kivulias joten nyt toivon että löytyy kunnon tropit sit myös kotiin.

• raikku 56
        minä kirjoitti:

Varmaan pääset nahan poistoon,minäkin pääsin vaikka en ole laihtunut kun62kg,meen huomenna leikkaukseen..sempiä sinulle..

• minullekin että

paljonko sellanen leikkaus suomessa maksaa? mua pelottaa sairaalabakteerit ja muut. Olen aika vakavissani alkaa säästää moiseen leikkaukseen, oon nuori, 27 vuotias ja hoikka,(en laiha vaan hoikka) raskaudesta ei jäänyt kiloja mutta paljon löysää ihoa roikkuu vatsalla. Vauva oli ISO! Varaa ei ole kuin säästämällä mennä moiseen, kipukin pelottaa..ajattelin alkaa nyt kuntoilla, jos vahvistais niitä lihaksia mitä löytyy ja menis leikkaukseen vuoden kuluttua? Mä haluan eroon tästä nahkarepusta, kun se on ihan itsetuntokysymys. Miten sinne hakeudutaan? Leikkaukseen? Voiko kukaan suositella jotain tiettyä suomalaista paikkaa? Ja jos joku kelle ei kannata mennä, sekin kannattaa kertoa! :)

• hannele

Kävin vatsan kiristysleikkauksessa 6 päivää sitten. Leikkaus tehtiin Jyväskylän Plastikkakirurginen sairaala KL:ssa. Leikkauksen hinta oli viime vuoden hintaan ja oli alle 5000e. Samalla tehtiin rasvaimu kylkiin. Leikkaava lääkäri on suomen huippuja ja henkilökunta mukavaa porukkaa.
        Leikkauksen jälkeen illalla oli kipuja vatsanseudulla. Sain kipulääkettä suoraan suoneen ja myös suun kautta. Yö meni torkkuessa ja selälleen oleminen alkoi tuntua puuduttavalle, mutta siihen on totuttava. Aamulla sängystä yös ja kävelemään. Sängystä nouseminen teki kipeää ja käveleminen myös. Vatsan seutua kun ei saa suoristaa, eikä sitä kyllä pystykkään, on se sen verran kireän oloinen. Kotiuduin leikkauksen jälkeisenä päivänä. 2-3 ekaa päivää on vaikeinta. Kipuja ei ollut oikeastaan kun liikkuessa. Tänään jo tuntuu todella hyvälle ja vasta 6 päivää takana. Varovainen on vaan oltava, ettei tule takapakkia. Nyt jo näkee, vaikka on turvotusta, että vatsasta tulee hieno!!

• annatko

Aikaa edellisistä kulunut mutta minulle tehty vatsan kiristysleikkaus 8 viikkoa sitten ja vielä oikealla yläpuolella haavaa kovaa aluetta reilusti, oikein pompottaa. Kävin lääkärille näyttämässä, sanoi ettei ole tyrä vaan ihan normaalia tässä vaiheessa. Toinen puoli lähes sileä ja haava parantunut oikein hyvin alku haavapinta tulehduksen jälkeen. Tukisidettä pidän vielä jos istun tai teen isompaa hommaa.
      Minkälaisia kokemuksia teillä on haavan kudoksien paranemisen suhteen? Uimaankaan en ole vielä rohjennut, kai sitä saisi jo käydä ihan järvessä....Entä kuinka kauan meni kun tunto kokonaan palutui ja miten kauan kun nukuitte mahallanne? Olisin iloinen jos jollakin olisi kokemusta pidemmälle...

• Anonyymi

Hei
      Olin Tallinnassa reilu 1/kk sitten vatsamuotoilu leikkaus, vatsa kiristys ja rasvaimu. Olen todella onnellinen tuloksesta. Koko paketti maksoi 5620€ laiva liput meno ja paluu. Todella hyvä hinta oli.

• Anonyymi

Hei!
      Multa leikattiin eilen ja olen nyt toipumassa. Itsellä 3 lasta ja 7 vuotta olen tuskaillut ”kengurumahan” kanssa. Kaikkea yritin ja en saanut enää edes painoa pudotettua, kun maha vain oli ja pysyin.. Itse kävin tässä Helsingissä The Plastic Surgery https://www.plasticsurgery.fi/. Kysyin myös hintaa Talliinasta oli halvempi, mutta päädyin Suomeen ihan käytännön syiden takia. Ei laiva matkaa ajomatkaa ja oli kyllä turvallinen fiilis konsunlation jälkeen ja pääsi nopeasti.

Leikkaus on iso ja pitää muistaa että se aina on riski.. Kotimaassa pääsee käymään helposti jälkitarkastuksissa joita mulla on 2. Tänä aamuna katsottiin että kaikki näytty hyvälle.. Hintaan kuului kaikki.. Myös lääkkeet kotiin.

Kengurumaha

• Anonyymi

Itselläni kesti pari viikkoa että kivut alkoivat hellittää. Iso leikkaushan tuo on eikä kevein perustein pidä lähteä. Oli kyllä hyvät ja vahvat kipulääkkeet alussa tarppen! Lopputulokseen olen tuytyväinen. Leikkauksesta nyt noin 2 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      3163
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      33
      1011
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      847
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe