En vaan ymmärrä

......

Eli: mies, johon olen ollut ihastunut viimeisen vuoden, on nyt varattu. Välillämme oli viime kesänä kipinöitä, mutta toinen ehti ennen minua. Nyt sitten tämä mies (olemme kavereita)selittelee minulle jatkuvasti miten hyvä suhde hänellä on, ikäänkuin todistelee jotakin ja kertoo että hän on muuttunut mies. Olen siinä sitten että no hyvä juttu, mutta ei sitä tarvitse koko aikaa todistella ja selitellä. Lisäksi hän kuitenkin jatkuvasti flirttailee muiden kanssa ja kertoo, miten olisi vielä vuosi sitten hoidellut nuo muut naiset. Minulle hän ei kuitenkaan ole koskaan puhunut rivoja tms. vaan on aina ollut kunnioittava. Luulen, että hän tietää tunteeni. Ollessamme baarissa hän aina soittaa avovaimonsa paikalle, jossa tämä sitten vahtii miestä kuin haukka. En ymmärrä, mitä tämä kaikki tarkoittaa.

4

782

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikalle lapsenvahdin

joo, tyypillinen mammanpoika joka soittaa itselleen lapsenvahdiksi likkakaverin kapakkaan. Mulla ainakin menisi lopullisesti kiinnostus tollaseen. On sullakin miesmaku!

• sitten..

hänen puoleltaan teillä ei koskaan ole ollut kipinöitä, vaan olette hänen mielestään aina ollut vaan kavereita. Ja ehkä hän nyt haluaa todistella sulle, että asia tosiaankin on näin. Ei näitä oikein voi ulkopuolinen tietää..

• MMies

Tai sitten mies on vasta nyt tajunnut, että niitä kipinöitä on aina ollutkin ja yrittää todistella itselleen, että valintansa on ollut oikea. Niin, ei voi tietää...

• filosofin nimmarilla
        MMies kirjoitti:

Tai sitten mies on vasta nyt tajunnut, että niitä kipinöitä on aina ollutkin ja yrittää todistella itselleen, että valintansa on ollut oikea. Niin, ei voi tietää...

Koitas lähestyä asiaa siltä kantilta että
        turha murehtia varattua miestä.
        Miksi Sinulla on varattu mies kiikarissa ja huolenaiheena. Onko joku kertonut sinulle satuja että sitten vasta on oikea prinsessa jos pystyy kaappaamaan rikkaan, kuuluisan ja varatun miehen. Vai oletko katsonut jonkin televisiosarjan (joka heikentää moraalia) jossa paras nainen saa varatun miehen ja hänet palkitaan siitä sarjassa. Tämä siirtyy malliksi ihmisille mikä on tavoiteltavaa ja mikä ei. Nämä ovat vaihtoehtoisia tulkintoja tapahtuneesta enkä suinkaan väitä että pitäisivät paikkansa juuri sinun kohdallasi. No toivottavasti
        asia ratkeaa jos se sinua huolettaa. Kysy häneltä jos et muuta keksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe