googlata vanhaa!

goo gooo gooo gle!

kuin moni googalaa vanhoja suolojaan,eli on aikaa jopa ennen nettiä ja kännyä ja sit alkaa tekee mieli kontaktia vanhaan juttuun...

nii eiku googlaan tai hakee numeropalvelusta... mutta sitten se jääkin siihen

9

1899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähäsen..

mutta sitten se jääkin siihen??

• go go go go

eli idea on se, että elettään aikaan jolloin ei ollut mitään kännyköitä tai nettejä ja nyt sitten ku on kulunut vuosikymmenniä ja alkaa ns. polttamaan mieltä, että jos tämä entinen olisi jotenkin netissä jostakin yhteydestä, niin hakukoneella sit vaan etsiin.

Se yhteydenotto on sit toki eri asia.

• K71N
        go go go go kirjoitti:

eli idea on se, että elettään aikaan jolloin ei ollut mitään kännyköitä tai nettejä ja nyt sitten ku on kulunut vuosikymmenniä ja alkaa ns. polttamaan mieltä, että jos tämä entinen olisi jotenkin netissä jostakin yhteydestä, niin hakukoneella sit vaan etsiin.

Se yhteydenotto on sit toki eri asia.

Googlaan kyllä ja tietooni olen saanutkin kaikennäköistä mutten IKINÄ enää kehtais ottaa yhteyttä. Mä olen ujo pelkuri loppuun saakka :)

• gogogogo google
        K71N kirjoitti:

Googlaan kyllä ja tietooni olen saanutkin kaikennäköistä mutten IKINÄ enää kehtais ottaa yhteyttä. Mä olen ujo pelkuri loppuun saakka :)

Niin... mulla tämä juttu tosiaan on n. 20 vuoden takaa ja olin se joka ei silloin lämmennyt.... nyt netin kautta on numero ja tietoa suunnilleen missä toinen menee... asia vaan ei etene... Jos olis joku 100% varma s-posti nii se vois tietenkin auttaa... mutta sitä ei ole.

• jokunen
        gogogogo google kirjoitti:

Niin... mulla tämä juttu tosiaan on n. 20 vuoden takaa ja olin se joka ei silloin lämmennyt.... nyt netin kautta on numero ja tietoa suunnilleen missä toinen menee... asia vaan ei etene... Jos olis joku 100% varma s-posti nii se vois tietenkin auttaa... mutta sitä ei ole.

Kokeilepa [email protected]

• gogogo vanhaa suolaa
        jokunen kirjoitti:

Kokeilepa [email protected]

pitäs tietää vähän enemmän tästä osoitteesta... itsellä on kyseisen henkilön numero kyllä tallessa.... siis hankittuna... joku numeron osa niin tietää olisiko se sama vaikka xxx xxxx63x

• mies-30+

Itse olen viljellyt tietoa itsestäni tuonne nettiin niin paljon (löytyy omat nettisivut ja kaikki), että jos googleen pistää mun nimeni, niin varmasti löytyy kuvat, sähköpostiosoitteet ja kaikki ;D (* tosin eihän minua kukaan etsi *)

Toinen hyvä linkki on tämä:
      http://www.koulukaverit.com/

• goo goo goo

Tämähän se minunkin tapani on toimia, on oma sivu ja siellä kuva ja tietoa miten saa kiinni. Tätä minä olen yrittänytkin sanoa. On ikävä yhtä ihmistä 90-luvun alusta.

• mies-30+
        goo goo goo kirjoitti:

Tämähän se minunkin tapani on toimia, on oma sivu ja siellä kuva ja tietoa miten saa kiinni. Tätä minä olen yrittänytkin sanoa. On ikävä yhtä ihmistä 90-luvun alusta.

Veit satan suustani, sama homma. Et sattuis olemaan tyttö oulusta päin ja 1990-luvun puolesta välin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7522
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3481
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      352
      1520
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1347
    Aihe