Ruskeita silmiä korostava hiusväri?

hmmm? :D

En tiedä pyöriikö täällä foorumeilla ketään kampaajia tai kampaaja-opiskelijoita, mutta..

Osaisko joku sanoa minkä väriset hiukset korostaisivat ruskeita silmiä? Itselläni on oikeen nappisilmät ja haluaisin, että ne korostuisivat vielä enemmän. :P
Olin itse ajattelut jotain kastanjanruskeanpunaista tai ehkä vähän punaiseen tai oranssiin vivahtavaa ja... en siis halua mitään tylsää yksiväristä tukkaa.

Tällä hetkellä minulla on alaselkään asti ulottuvat paksut hiukset ja jakaus on hiukan "vino". Ennen se oli keskellä päätä (hyi). Värinä on "perusruskeat" hiukset, joissa on runsaasti vaaleita raitoja, eripaksuisia.

Tietenkin se on tässä vaikea neuvoa, mutta olis megaupeeta jos saisin myös vinkkejä malliinkin.
Ja kyllä, kampaajalle menen joka tapauksessa! :D

4

4032

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nappisilmä

Hei!

Itselläni on myös ruskeat silmät. Joskus tuossa taannoin värjäsin tummanruskeat hiukseni ns. kaarnan värisiksi, ja nappisilmäni hävisivät tyystin kuontalooni! Siis tämä kaarna oli liian vaalea väri iholleni & silmilleni. Kun taas siihen väriin kyllästyttyäni menin kampaajalle, ja hän värjäsi hiukseni takaisin oikein herkullisiksi tumman suklaan/ kahvin värisiksi, niin jopas silmäni jälleen pomppasivat esille! Ja tässä värissä pysyn jatkossakin. Eli itselläni ainakin tummat, suklaiset hiukset tuovat nappeja oikein kauniisti esille.

Ja sitten. Esimerkiksi meikillä voi korostaa ruskeita silmiä erittäin ylellisesti, tiesithän sen? Hiusväri on vain osa kasvoja. Ruskeiden silmien sukulaisvärejä ovat ruskeat, beiget, persikkaiset ja kullanhohtoiset sävyt. Jos taas haluaa oikein räväkästi tuoda nappisilmät esille, voi meikissä käyttää sinisen, violetin, turkoosin ja valkoisen sävyjä. Nämä ovat ihan perustietoa liittyen meikkaamiseen. (Vihrät silmät saa esille kanervan ja vaikka karmiininpunertavilla sävyillä, ja siniset persikkaisilla, oransseilla sävyillä.)
      Vastaväritekniikalla silmät saavat uutta hohtoa ja
      eri väreillä saa jopa aavistuksen muutettua silmien väriä!

Tässä hieman mietteitäni.

• hmmm :D

Selvä, eli tumma tukka vain takaisin. :)

Noista meikkijutuista tiedän aika paljon jo ammattini puolesta (olen kosmetologi) ja olen jo vuosia käyttänyt eri kikkailuja silmämeikissä, esim. värien ja rajausten suhteen -mutta mukavaa, että Sinäkin hoksasit varmuuden vuoksi ehdottaa. :)
        Eli tämä hiuspuoli vaan kaipaili(si) näitä vinkkejä.. Kiitos kuitenkin sinulle, pitää pistää nuo ehdotuksesi jo harkintaan!

• Nappisilmä
        hmmm :D kirjoitti:

Selvä, eli tumma tukka vain takaisin. :)

Noista meikkijutuista tiedän aika paljon jo ammattini puolesta (olen kosmetologi) ja olen jo vuosia käyttänyt eri kikkailuja silmämeikissä, esim. värien ja rajausten suhteen -mutta mukavaa, että Sinäkin hoksasit varmuuden vuoksi ehdottaa. :)
        Eli tämä hiuspuoli vaan kaipaili(si) näitä vinkkejä.. Kiitos kuitenkin sinulle, pitää pistää nuo ehdotuksesi jo harkintaan!

Niin, että enpä ole selvänäkijä. Mistään en voinut tietää koulutuksestasi tai taustastasi. Äitini ja ystäväni ovat myös kosmetologeja. Jonkinnäköistä oppia on tarttunut heiltä minullekin, ja siksi ajattelin mainita tuosta meikistäkin. Moni ei tiedä kaikkia meikkaamiseen liittyviä jippoja, joten niitä kannattaa aina viljellä avuliaasti. Useat saavat oikein hauskoja ja kullanarvoisia vinkkejä omaan tyyliinsä. Ja sehän nyt on itsellesikin ilmiselvää työsi ja koulutuksesi puolesta.

Ja tosiaan, kerroin vain omista kokemuksistani hiusteni suhteen. Itselläni yksiväriset, suklaiset hiukset tuovat parhaiten silmät esille ja vaalemmat värit häivyttävät silmiäni, kuten jo mainitsinkin. Missään tapauksessa niistä ei tarvitse ottaa onkeensa, kunhan vain rupattelen ja heittelen ajatuksiani. Enkä myöskään siis ole kampaajaopiskelija, kuten varmasti on käynyt ilmi. (Itse olen opiskeluissani aivan, aivan toisaalle suuntautunut.)

Mutta varmasti asiantuntevalla kampaajalla olisi ideoita muidenkin värien suhteen. Ja hän näkee samalla ihosi sävyn ja osaa suunnitella ja ehdotella ihan eri tavalla värien suhteen ym. Ilmeisesti oletkin menossa kampaajalle jossain vaiheessa, joten siellä se paras lopputulos sitten oletettavasti saavutetaan.

Ehkäpä jollain muulla on antaa sinulle varteenotettavampia neuvoja.

Mukavaa kesän odotusta.

• ruskeasilmäinen

Eli, mun ihonväriin ja muutenkin sopiva väri on kyllä ihan punanen (recital 7.60) ja se ainakin mulla tuo silmät reilusti paremmin kuin suklaanruskea.. Kokeillut olen sitäkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe