Olen sitä ikääntyvää sukupolvea, jolle Beatles ja Elvis on musiikkivalikoimissani parasta.
Olen arvostellut "kovaa rockia", koska en ole sitä ymmärtänyt.
Totuuden nimessä en ymmärrä vieläkään, mutta onnitteluni sinulle ja bändillesi ovat sydämestäni.
Musiikkisi on nykyaikaa ja kaltaisteni starojen on aika antaa sinun sukupolvellesi sille kuuluva creditti.
Kiitos ja hyvää menestystä bändillesi loistavasti alkaneelle urallenne.
Anteeksipyyntöni Lordille
6
751
Vastaukset
- opel
tää on tätä nykyaikaa
- Musiikin suurkuluttaja
Onnea Lordille, vaikka en itsekään juuri pidä bändistä. Biisi ihan menevä, mutta se laulutaito ei oikein sytytä.
- jne..jne
Eipä ole syytä anteeksipyyntöihin, musiikki on täysin makuasia. En tykkää kuunnella heviä enkä katsella hirvioitä musiikista nauttiessani. Siis musiikki on nautinto kun siitä saa mielihyvää. En osaa edes iloita suomen puolesta koska on todella silmille ja korville hirveää! Enkä katsonut euroviisujakaan pätkääkään kun edustajamme oli tällainen. Minä voin pahoin jos joutuisin katsomaan ja kuuntelemaan. Mutta onneksi meillä on valinnan vapaus!
- ei lordikaan huono
itse olen nuorempaa sukupolvea, Elviksen kuoleman jälkeen syntyneitä. Kuitenkin minun mielestä Elvis on kuningas eikä vastaavaa enää tule, fanitan Elvistä aina. Mutta musiikkiskaalani on laaja eikä minun mielestä pidä tuomita mitään musiikkisuuntaa, musiikki on makuasia jossa pitää olla suvaitsevaisuutta. Hienoa että sinäkin varttuneempana henkilönä ymmärrät suvaita tätä nykymusiikkia vaikket niin siitä pidäkään. Ja viihdettähän se lavashow Lordilla on, ei sitä pidä niin otsa rypyssä ajatellakaan.
- itseään...
Niinhän tuo usein menee: arvostellaan eniten sitä mitä vähiten ymmärtää. Siis ihmisten kesken yleensäkin monissa (kaikissa??) asioissa. :)
Isälläni on ollut jo useita vuosia tapana todeta äidilleni, että "me ollaan jo ajat sitten pudottu kelkasta", kun tulee puhetta nykymusiikista ja muista jutuista. Ja he olivat nuoruudessaan samassa tilanteessa, kun tuli rock'n'roll, Beatlesit ym, joista silloinen nuoriso tykkäsi ja vanhemmat halveksuivat!
Ehkä näissä asioissa on hiukan samaa... - H-MV
niinhän se on, maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana. Kunnioitettavaa, että tunnustat asian. Tiedätkö, mikä oli eilisessä illassa huvittavinta? Olin töissä baarissa ja katselimme asiakkaiden kannssa kisaa kahdelta isolta screeniltä. Tupa oli täynnä, ja mukaan mahtui yllättävän monta senioria, jotka todella iloitsivat sydämensä pohjasta kun Susomi voitti. Siellä he jammailivat nuorison kanssa yhdessä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014