Mies on Tampereelta, minä Helsingistä. En ihan ymmärrä sen satunnaista kylmäkiskoisuutta, onko se vain hidas lämpiämään?
Hämäläinen hidas lämpiämään?
6
489
Vastaukset
- ymmärtää
miksi naiset kyselevät niin tyhmiä juttuja ettei voi kuin hävetä. Vajota maan alle ja pysyä siellä.
Kuule. Yhtä hyvin olisit voinut kysyä että mikä erottaa ihmisen eläimestä? Miksi matkustat junalla etkä autolla? Miksi sinulla on kissa vaikka olisit voinut ottaa koiran? Miksi hiuksesi ovat vaaleat vaikka voisivat olla tummat?
...blaa...blaa...blaa...blaa...blaa...blaa...blaa...blaa...blaa ...blaa...blaa...blaa...blaa...- Verkstaas
Toiset uskoo horoskooppeihin, toiset rotujen välisiin eroihin. Jommassa kummassa taitaa olla hieman enemmän perää kuin toisessa, ihan tieteellisessä mielessäkin, eiks vaan?
- sama
ongelma. Itse oon savolainen mies ja tämä nainen ilmeisen hidas hämäläinen. Ja vieläpä erittäin vaikeasti tulkittava. Ehkä hän on vaan ujo?
- hämis
1) Onpas tämä treffiseuralainen söpö.
2) Enhän mä kuitenkaan voi osoittaa kiinnostustani, kun en ole mikään epätoivoinen luuseri.
3) No mikä sille nyt tuli, kun se noin viilentyi ja lähti. Ei se tainnut tajuta millaisen miehen tässä menetti.
4) Ei kai tässä muu auta kuin etsiä uusi ja palata kohtaan 1.- Henkkoht4
Noin se minunki hämäläiseni käyttäytyy, en anna periks. Itse asiassa osoittaa jo lämpenemisen merkkejä...
- uushämisläinen
He,he...!! Ei voinut kun nauraa tuolle sinun kaaviolle, niin osuva oli! Parin hämäläisvuoden jälkeen täytyy todeta sama asia. Vuoden oon hämäläismiehen kanssa "deittaillu"...moni olis varmaan luovuttanu jo aika päivää sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796