Moro!
Oon vähän miettiny nänniläväreitä ja sitä että tekisin ne itse. Onko nänneissä jotain hermoja joihin on vaarallista osua, Mitä muuta pitää ottaa huomioon ku että on steriili neula??
Tee se itse...
10
915
Vastaukset
- muassa se,
että lattia on hyvä pehmustaa ja terävät esineet poistaa lähettyviltä, jottei pyörtyessä tule lävistäneeksi liian monta paikkaa.
- St. Pena
ja asiaan..
- vain.
St. Pena kirjoitti:
ja asiaan..
Ei kannata ite tehdä. Nänniä lävistäessä pitää siitä saada kunnon ote, tätä tarkoitusta varten lävistäjillä on asiaan kuuluvat pihdit. Lisäksi kanyylin tulee olla sen suuruinen, että nännikorun saa pujotettua suoraan kanyylin avulla reikään, nänni on erittäin herkkä paikka, jossa on myös hermoja, ja tulehdusriski on suuri, joten suosittelen, että menet vain suoraan liikkeeseen.
Itse jos alat tökkimään, voi tuntoaistikin mennä, jos nääs tökkäät neulan väärässä kulmassa suoraan hermoon. - ole hyvä
vain. kirjoitti:
Ei kannata ite tehdä. Nänniä lävistäessä pitää siitä saada kunnon ote, tätä tarkoitusta varten lävistäjillä on asiaan kuuluvat pihdit. Lisäksi kanyylin tulee olla sen suuruinen, että nännikorun saa pujotettua suoraan kanyylin avulla reikään, nänni on erittäin herkkä paikka, jossa on myös hermoja, ja tulehdusriski on suuri, joten suosittelen, että menet vain suoraan liikkeeseen.
Itse jos alat tökkimään, voi tuntoaistikin mennä, jos nääs tökkäät neulan väärässä kulmassa suoraan hermoon."nääs tökkäät neulan väärässä kulmassa suoraan hermoon." Montako tapausta on ollut Suomessa?
Kuulostaa teinien pelottelulta, hah. Ei taida lävistäjäkään nähdä niitä hermoja. - vastaus.
ole hyvä kirjoitti:
"nääs tökkäät neulan väärässä kulmassa suoraan hermoon." Montako tapausta on ollut Suomessa?
Kuulostaa teinien pelottelulta, hah. Ei taida lävistäjäkään nähdä niitä hermoja.Meinasin sitä, että lävistäjä sentäs tietää mistä kohdasta se neula pitää työntää, ettei nänni vahingoitu.
Ei mitään teinien pelottelua, vaan fakta.
- irokeesi
seuraisin mielelläni sivusta kun joku yrittää lävistää nännejänsä itse
- ruusu-rinsessa
Mun pari miespuolista kaveria on tehny itse nänniin lävärin ja ei siinä sen kummempaa. Se on harhaa, etä hui kamalaa, että ihan nännin menee lävistää. Samalla tavalla ne lävistäjätki lävistää. Hyvin parantu ja hienot ja suorassa on! En tietenkään väitä, että ei siinä olisi mitään riskejä. Ehkä niillä on ollu hyvä tuuri...
Mut itekki lävistäisin itseni, mutta en kykene tökki i itteeni neulalla, annan mielummin jokun toisen tehdä sen. Ja hyvin on tehnykki. - St. Pena
No varmaan moni haluaisi. Jos kiinnostaa niin tule kattomaan niin keitän vaikka kahvit... :)
- teemu
St. Pena kirjoitti:
No varmaan moni haluaisi. Jos kiinnostaa niin tule kattomaan niin keitän vaikka kahvit... :)
Mää oon lävistäny nännini itse, ihan vain huvikseni, otin kyllä ne pois parin päivän päästä. Eihän se edes satu paljoa
- Missä.
ruusu-rinsessa kirjoitti:
Mun pari miespuolista kaveria on tehny itse nänniin lävärin ja ei siinä sen kummempaa. Se on harhaa, etä hui kamalaa, että ihan nännin menee lävistää. Samalla tavalla ne lävistäjätki lävistää. Hyvin parantu ja hienot ja suorassa on! En tietenkään väitä, että ei siinä olisi mitään riskejä. Ehkä niillä on ollu hyvä tuuri...
Mut itekki lävistäisin itseni, mutta en kykene tökki i itteeni neulalla, annan mielummin jokun toisen tehdä sen. Ja hyvin on tehnykki.Onkos ruusu-rinsessalla läväri pillussa, tisseissä, navassa tai jossain muussa kriittisessä paikassa kun noin ammatti taitoisen tekijän on tarvinnut olla mikä sinänsä on oikein että liikkeessä teetätit vaikka lävärit olisivat missä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070