on työpaikkakiusaamista työpaikkaromanssin varjolla????????????
Mitens suhtaudutte
7
1468
Vastaukset
- pessimistinen
Siis esittääkö joku olevansa ihastunut ja kuitenkin tekee sen kiusaamistarkoituksessa? Itse olen joutunut miettimään tällaista.
- pessis myös
Itse epäilen samaa: toinen esittää ihastunutta ja vie minua kuin pässiä narussa. Noh, huvinsa kullakin.
- vastapuoli
pessis myös kirjoitti:
Itse epäilen samaa: toinen esittää ihastunutta ja vie minua kuin pässiä narussa. Noh, huvinsa kullakin.
on niin epävarma itsestään että antaa ristiriitaista tietoa käytöksellään. Katso vain syvälle silmiin ja löydät vastauksen.. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
- pessis
vastapuoli kirjoitti:
on niin epävarma itsestään että antaa ristiriitaista tietoa käytöksellään. Katso vain syvälle silmiin ja löydät vastauksen.. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Ihan järkevä veto sekoilla tuollaista epävarman ihmisen edessä. Ihmetellään sitten vielä kun ei mitään tapahdu.
- lovingyou
eihän teillä oikeesti nyt niin huono itsetunto ole, että ette usko, että joku voisi ihastua teihin. Come on guys!
- koska ei ole
totta.
- mixmix
moiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070