Mulla oli ennen yksi lauta, mut ei vuosiin ole ollu.
Nyt eilen tuli mieleen, ett sieltä vois jotain uutta ammentaa.
Yks noista eilisistä viisun laulajista tuli mieleen, noi niiku muisteloissa.
Saa Lordia meikä poika kiitellä, jos nyt tärpäis.
Olisiko spiritismi laudoista tietoo ?
4
216
Vastaukset
- frihet
Kristillisyys ja spiritismi eivät kuulu "saman pöydän ruokiin".
Vaikka eilinen esitys euroviisuissa toikin Suomelle "saatanallisen" voiton ylivoimaisuudessaan, nii mulle tuli myös tuon "kauniiden" miesten ulkokuori mieleen, tuon herran.- voitto jumalan,
,saatanan vai yhtyeen itsensä ansiota?
- frihet
voitto jumalan, kirjoitti:
,saatanan vai yhtyeen itsensä ansiota?
Minä en itse usko, että Jumala valitsee "toisen hengen tuotantoa".
Maallinen musiikki on maallista ja hengellinen on hengestä syntynyt.
Siis itse olen henkilö kohtaisesti sitä mieltä, että eilisen kipaleen hengellinen tausta ei tullut Israelin Elävän Jumalan Hengestä, vaan maailman ruhtinaan.
Ei sinne euroviisuihin taida hengellisen musiikin toivekonsertin kipaleilla markkina tehoa löytyä?
Jumala antaa vielä maailman ruhtinaan villitä täällä maan alhoissa niin tuhansin eri keinoin, vaan hänenkin (saatana) loppunsa on lähellä, ehkä lähempänä, kun arvaammekaan.
- Isän_prinsessa
kannatakaan olla. Ole ihan tyytyväinen iman niitä tietoja.
Jaak. 1:5
Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.
En kehtaisi pelleillä niitten lautojen kaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914