14.8.06

lähdössä!!

Onko kukaan lähdössä usaan euraupairin kautta elokuussa? mä oon lähdössä 14.8. ja olis kiva tietää jos on muita lähtijöitä samalla lennolla!!

12

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

En vielä tiedä milloin lähden usaan, mutta kysyisin sinulta, että kauanko sinulla meni kun järjestö löysi sinulle perheen? Siis kun paperit lähetettiin, niin kauanko siitä meni kun perheet alkoivat ottaa yhteyttä? Kauanko prosessi kesti?

Itse olen odotellut jo monta viikkoa (siis monta viikkoa siitä kun paperit lähetetiin) ilman pienintäkään yhteydenottoa :( Kiinnostaisi tietää!

• näin...

Lähetin hakupaperit järjestölle 2.5 ja sitten jo 8.5. sain ensimmäisen yhteydenoton perheeltä ja viime viikkoon mennessä oli yhteensä 5 perhettä ottanut yhteyttä. mulla ei siis kestänyt kauaa perheen saanti. päätin ehkä viikon yhteydenpidon jälkeen mennä erääseen perheeseen ja hekin halusivat minut, joten se oli sit siinä. mut luulen, että toi perheiden yhteydenottojen määrä vaihtelee tosi paljon. kyllä varmasti suhunkin otetaan yhteyttä, älä huoli. sillon kun olin haastattelussa niin kysyin siltä mun haastattelijalta(joka oli itsekin ollut au pairina usassa) että onko koskaan käynyt niin ettei joku oo saanut perhettä sen 3 kuukauden aikana. hän ainakin sanoi että ei ole koskaan kuullut että kellekään olis käynyt niin. perheitä on kuulemma niin paljon ja vaikka se perheen yhteydenotto kestäisikin enemmän kuin 2kk niin varmasti joku ottaa aina yhteyttä. ei läheskään kaikilla oo ottanut yhteyttä heti tai edes monien viikkojenkaan jälkeen, joten et ole ainoa. älä murehdi, vaikka voin kyllä uskoa että ärsyttää toi. mut varmasti sulle on jossain joku ihana perhe joka ottaa suhun pian yhteyttä. se vaan antaa hieman odotuttaa itseään..
        mut toivotan sulle paljon onnea ja tsemppiä! toivottavasti lyödät ihanan perheen ja vietät ihanan au pair-vuoden usassa! toivottavasti mullakin olis kiva vuosi:)

• USA:han

olen myös lähdössä tuolloin jenkkeihin!! :D new jersey on mun lopullinen määränpää.. mihin päin olet menossa?

• näin...

oon lähdössä new yorkiin. perhe tuntuu tosi kivalta ja odotan lähtöä kovasti!! tsemppiä sulle ja toivottavasti vietät ihanan vuoden usassa. :)

• iba

Oon kans lähössä 14.8.2006! Ensin siis sinne New Yorkiin, mut lopullinen määränpää on Washington DC. Kiva kuulla, että on muitaki lähössä samaan aikaan! Missä päin teillä muilla on perheet? Toivotaan, että kaikille tulee mukava vuosi! :)

• kyllä jännittää :)

ku lento menee franfurtin kautta et siellä sit löytää oikeeseen paikkaan ku ei oo mikään pieni kenttä :D mutta jos siellä ei kiirettä ni eiköhän löydy... hyvä että on kumminki muitaki lähtijöitä samaan aikaan..

• tiedät??

niin mistä tiedät että lento menee frankfurtin kautta? ootko saanut jo matkaliput vai? mikä lentoyhtiö on muuten kyseessä?
        vähän kyllä joo jännittää, en oo koskaan matkustanut yksin lentokoneella joten saa nähdä et kuinka selviän. :) mut onneksi sillä lennolla on sit joitain muitakin auppareita, kuten esim. te. pitää sit auttaa toinen toistamme. :-D

• ---
        tiedät?? kirjoitti:

niin mistä tiedät että lento menee frankfurtin kautta? ootko saanut jo matkaliput vai? mikä lentoyhtiö on muuten kyseessä?
        vähän kyllä joo jännittää, en oo koskaan matkustanut yksin lentokoneella joten saa nähdä et kuinka selviän. :) mut onneksi sillä lennolla on sit joitain muitakin auppareita, kuten esim. te. pitää sit auttaa toinen toistamme. :-D

Iba!!
        Miekin olen tulossa D.C:hin elokuun lopussa tai ihan syyskuun alussa. Ois kiva vaikka mailailla ja tavata sitten?? Vai mitä?

• sähköpostiin
        tiedät?? kirjoitti:

on euraupair lähettäny lentotiedot et 14.8. klo 9.15 lähtee kone frankfurtin kautta NY.. en oo varma lento yhtiöstä ku viestissä niin paljon epämääräsiä kirjaimia ja numeroita mutta saattas olla lufthansa.. mutta onneks sitä ei tosiaan ole yksin o_O vois olla pelottavaa seikkailla aivan yksin ihan oudossa paikassa.. ja jännittävää :)

• mää
        --- kirjoitti:

Iba!!
        Miekin olen tulossa D.C:hin elokuun lopussa tai ihan syyskuun alussa. Ois kiva vaikka mailailla ja tavata sitten?? Vai mitä?

ootteko kaikki lähös järjestön kautta...? muakin houkuttelis lähteä ihan hirveesti, mutten oikein tiedä mitenkä kannattaisi tehdä...

• Iba
        sähköpostiin kirjoitti:

on euraupair lähettäny lentotiedot et 14.8. klo 9.15 lähtee kone frankfurtin kautta NY.. en oo varma lento yhtiöstä ku viestissä niin paljon epämääräsiä kirjaimia ja numeroita mutta saattas olla lufthansa.. mutta onneks sitä ei tosiaan ole yksin o_O vois olla pelottavaa seikkailla aivan yksin ihan oudossa paikassa.. ja jännittävää :)

Apuva! Miten teillä kaikilla on lento frankfurtin kautta?! Mulle on varattu reykjavikin kautta menevä! o__O Iiks! oonkohan ihan yksin sielä isoilla kentillä sittenki? :( nyt alko jänskättään ihan oikeesti! :D

• lähtevä

Sain tänään tietää että liityn tähän 14.8 lähtevien joukkoon!! :D Lopullinen määränpää mulla on californiassa.

Saadaanko me joku lista niistä jotka lähtee samaan aikaan vai miten me saadaan tietää toisistamme "virallisesti"? Vertaistukea myös kaivataan, eli mailia saa lähettää osotteeseen [email protected] !!

Mulla ei ole vielä lentotietoja mutta saan ne varmaan tässä kohtapuolin, että tiedän tulenko samalla lennolla vai olenko aivan yksin...!

Mutta jee, me päästään USA:an!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe