Eri magneetteja

_tyttönen_

Eri ihmiset vetävät erilaisia ihmisiä puoleensa: jotkut reppanoita, jotkut alkoholisteja... minä taas vedän puoleeni idiootteja eli taidan olla oikea idioottimagneetti.

Mikä magneetti sinä olet?

28

2364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastamagneetti

Mä karkotan kaikki jotka tielleni osuvat.

• tyttönen..

olen komeiden piilo- juoppojen/retkujen/sikojen magneetti ollut. Nyt en ole pariin vuoteen huolinut enää ketään. Pettyä joutuu joka tapauksessa jossakin vaiheessa.

• kävisikö

yleisesti ongelmamagneetti. Noin miesten suhteen. On ollut sairaalloisen mustasukkaista, päihdeongelmaisia (alko ja muut mömmöt), luonnevikainen ja nairsisti tai skitso.. En ole kallonkutistaja, mutta jos kaveri on täysin empatiakyvytön omaan napaan tuijottaja, todellisuudentaju on pelottavan pahasti vääristynyt...

Nyt mulla on ekaa kertaa ihan asiallisen oloinen nuorimies messissä. Saas nähdä tuleeko siitä mitään ;)....

• Rebound Girl

Minä taas vedän puoleeni seurustelukyvyttömiä ressukoita. Yleensä sellaisia, joilla on ollut hirviö-ex tai muu vaikea ero, jonka jäljiltä sitten pitäisi saada itkeä minun rintaani vasten. Irti ei päästä mutta yhdessäkään ei osaa olla.

Miten kummassa sitä joskus aikoinaan ajatteli että se on yksinkertaista; kun kaksi ihmistä tykkää toisistaan niin luonnollisestikin halutaan viettää aikaa yhdessä. Ei se vaan niin mene, näymin. Kyllästyttää, väsyttää. En oikein enää usko mihinkään, uskalla ihastua.

• minttu*

Täällä on varsinainen sormusmagneetti, tahtomattani :(

• jolla on

navat väärinpäin, eli vetää vain samanhenkisiä puoleensa, olettaen että hekin ovat käänteisiä magneetteja! menipä vaikeaksi

• typyli

laidasta laitaan. Nuorena olin kuulemma miesmagneetti. Ainakin kamujeni mielestä. Nyt olen ehkä ongelma magneetti. Kaikki itkee mulle ongelmiaan. naiset ja miehet...

• hevarihippi

magneetti.

• hevarihippi
        hevarihippi kirjoitti:

magneetti.

kuulostaa mahdottomuudelta

• hossi

taidan olla pikemminkin ihmissuhde magneetti :o) Paljon saan muitten asioita selvitellä ja muutenkin autella muita kaikissa asioissa ?

• Äiti-vainaa

totesi joskus ystävällisesti veljelleni minun hömm.. erikoista miesystävistäni: Mistä se noita löytää?

• Sininen Sydän

Jostain syystä vedän näköjään aina puoleeni ihmisiä, joilla on jonkin asteisia henkisiä ongelmia... Ja sehän vasta onkin hienoa!

• ei niitä

olisi??

• Ouza76

Minä olen sitten "turomagneetti" -vedän puoleeni ihan kivojakin tyyppejä ja olen ollut avoliitossakin ihanan miehen kanssa ( tosin nykyään olen yksin ). Yleensä kuitenkin onnistun vetämään puoleeni renttuja ja juoppoja tms ja olen joskun vahingossa sellaiseen rakastunutkin. Alkuhuuman haihduttua olen sitten saanut karvaasti kokea valintani vääryyden. Milloin olen saanut vaihtaa asuntoon lukot, milloin on alkanut säästöt hupenemaan muuhun kuin omaan käyttöön ym. Olen nyt ollut puoli vuotta sinkkuna ja pelkään ihastua / rakastua kehenkään, koska pelkään että uusikin ihminen on "turo". Toivottavasti vielä joskus löydän ihmisen joka pystyy poistamaan ennakkoluuloni ja voin jälleen luottaa ja rakastaa. Ehkäpä jonkun kivankin magneetti vetäisi minut puoleensa edes joskus...

• Eripari

Juu mä olen ollut koko ikäni sellainen insinöörimagneetti. Nykyään jo kun kuulen että mies on insinööri, pakitan suosiolla. Ei ole hyvää seurannut niistä suhteista.
      Sitten on niin, että kun itse tykkää ja imua on siihen toiseen, niin ei ole sillä toisella tunteita tarpeeksi ja kun itse ei niin syty toisesta, on toinen spanielin katseella vannomassa rakastavansa. Huokaus!

• naisex

Olen ehkä insinöörimagneetti, mutta en itse syty niistä. Viestisi loppuosa on niin totta!

• naisex

Olin alkoholistimagneetti, mutta paranin. Nykyisin olen vain ongelmamiesmagneetti. Minua vetää puoleensa mies, joka ei ole kykenevä puhumaan tunteistaan eikä edes välitä minusta. Olen ihan rikki, mutta en tiedä osaanko muuttua.

• Vaginamagneetti

Usean vuoden ajan olin varsinainen pukki ja nyt kun olet 2 v seurustellut niin vieläkin naisia tunkee tyrkylle vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa.

Osa jopa 18 vuotiaita. Mikä ihme siinä on että jaksaa tämmöinen äijä kiinnostaa. Mittaa on kuin Tom kruisella (172 cm), painoa 74 kg, hiuksetkin harvenee, isohko nenä ja siinä ne sitten olikin.
      Käsittämätöntä. Kai sitä on karismaa kuin Al Pacinolla.

• selvästi

Sukupuolet menivät viestissäsi väärinpäin.

• Jppp

Itse olen " ujohko ", mutta en varsinaisesti ujo. Tulen ihan hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Ulkonäöstäni sen verran, että kieltämättä vedän naisia puoleeni. Baarissa kun menen käymään, niin kaikenmaailman " rokkimimmit " haluaisivat heti hypätä kanssani sänkyyn. Baarit ja ns. ronskit naiset, ovat minusta hyvinkin pelottava yhdistelmä. Kaikki kiltit ja mukavat tytöt, ovat ihan muualla...

• Krrrrr !

Puuttuu tuo magneettikenttä kokonaan, sillä en vedä naisia lainkaan puoleeni :( No, tasan ei käy onnen lahjat...

• vato retro

Ns. alan naiset. Lisäksi liian nuoret ja kauniit kunnon tytöt.

Toivottavasti täällä on muitakin joille myös jeesusta ja jumalaa tyrkyttävät sielunpelastajat ovat ongelma. Tuntuu melko pahalta kun ne aina pysäyttää just minut. Ulkomuodossani taitaa olla jotakin todella pahasti pielessä...

• pihkura

Pääasiallisesti miehet jakaantuu kahteen ryhmään, keski-ikäisiin ja sit sellasiin hurjan nuoren näkösiin. Ja kummatkaan ei kiinnosta..

Onneks pienellä vaivalla saa keskustelua aikaan niitten kiinostavien tyyppienki kans :) Olis kai se puuduttavaa, jos pitäis aina vaan olla tekemisissä niitten tyyppien kans, jotka kiinnostuu ensinäkemältä. Paitsi tietty sillon, kun se sattumalta toimii molempiin suuntiin.

• mies, sinkku, 30v.

Mistä sen tietää millaisia naisia vetää puoleensa, kun yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt aloitetta? Ne, joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet ihan jees- mutta ei ne minkään magneetin vetäminä siihen kylkeen ole tulleet.

• Juupeli

Olen epä-magneetti joka ei vedä yhtään ketään tai mitään puoleensa vaan päinvastoin. Miksi? En todellakaan tiedä... :(

• steeler

Tässä taas näkee kun näitä viestejä lukee että miehet ei vaan pärjää naisille ihmissuhteissa. Naisilla on myyjän markkinat niin sanotusti.

• lissukka

Aina kun tapaan jonkun miehen, paljastuu, että hän on Savosta! Asun itse Helsingissä enkä ole käynyt Savossa päinkään, mutta joka kerta kohtaan laivalla tai Stadissa kivan pojan joka asustaa Mikkelissä, Savonlinnassa, Mäntyharjulla jne.??outoa

• inhorealismi 26v

Olen huoramagneetti. :/ :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe