Kun Lordi voitti protesti äänillä niin silloinhan viisuissa oli mukana politiikkaa.
Mitä politiikka vastaan protestoitiin viisuissa? Ja mitä politiikkaa Lordi edustaa?
Lordin saamat protesti äänet
7
662
Vastaukset
- Eppu
Eihän protestiäänten välttämättä tarvitse liittyä politiikkaan. Ehkäpä äänestystulos oli protesti tyhjänpäiväisiä perseenketkuttajia vastaan, joita näytti olevan melko paljon kilpailijoiden joukossa.
- todistettavasti
voittanut protestiäänien ansiosta?
- NUPZ
Mutta kun joku epäilee Hard Rock Hallelujan sanoituksen olevan palvontaa niin heti Lordi-fani alkaa puhumaan kuin politiikko...
- minä
Ei minullakaan ollut mitään protestia mielessä kun Lordia äöänestin suomen karsinnoissa.
Me pari-kolmikymppiset on aina tykätty rock ja hevimusiikista, te kalkkikset ette vain sitä ole koskaan tajunnut. Mietipä vaan kesäfestareidenkin suosiota suomessa ja muualla euroopassa. Siinä jää kyllä humppakonsertit raskaasti kakkoseksi.
Kyllä tän tuloksen teki ihan eurooppalaiset nuoret jotka pitävät rock ja hevi musiikista.
Jos väität, että suurin osa eurooppalaisista muka ei tykkää rock ja hevi musiikista niin se on täyttä paskaa. Itse olen lukenut paljon ulkomaisia sivuja ja keskustelualueita ja kaikkialla Lordia on kehuttu ja sanottu, että oikea voitti. Enismmäistä kertaa Euroviisuissa oli kunnollista musiikkia eikä vaan jotain humppaa niin kai sitöä nyt äänestettiin.- heh
"Me pari-kolmikymppiset on aina tykätty rock ja hevimusiikista, te kalkkikset ette vain sitä ole koskaan tajunnut."
Tuo on politiikka. - minä
heh kirjoitti:
"Me pari-kolmikymppiset on aina tykätty rock ja hevimusiikista, te kalkkikset ette vain sitä ole koskaan tajunnut."
Tuo on politiikka.Kyse on siitä mistä musiikista pidän sillä ei ole mitään vitun tekemistä minkään politiikan kanssa.
- puupää
Mistä tämä poliittinen höpötys? Että saisitte rauhan miettiessänne että mikä poliittinen sanoma tässä oli, niin aatelkaa vaikka Lordin tukevan Matti Vanhasta liikenneministeriksi. Mitä pirun väliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905479- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv712998- 412178
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078