suhteemme alussa olin kova juhlija ja muutenkin räväkkä,mutta lapsen syntymän jälkeen olen rauhoittunut.mieheni haluaisi vaan juhlia ja haukkuu mua tylsäx,kun en halua et meillä kotona ryypätään lapsen aikana.itse olen perheestä missä alkohlisti isä. ottakaa kantaa
vaikeaa
4
884
Vastaukset
- minä vaan!
EROA!
- liekki
isäksi taitaa olla tämä miehesi.
Jos alkoholi ja juhliminen on tärkeämpää kuin perhe, niin ehkä tosiaan olisi paras erota.
Tosin vaikea ulkopuolisena tietää mikä kenenkin mielestä liiallista juomista ja juhlimista on, kannattais ehkä puhua neuvolassa tai sos.toimistossa.
Pääsäntönä pitäisin, että jos et itse hyväksy hänen elintapojaan ja voit jatkuvasti huonosti, niin ei se varmaan lapsellekaan hääviä ole.
Joskus kannattaa vain päästää irti; se voi olla ovi parempaan..
Kaikkea hyvää perheellesi! - usein?
Kuinka usein hän juo ja juhlii?
Joskushan lapsen voi laittaa vaikka hoitoon ja mennä tuulettumaan. Tai toinen (tasapuolisesti) jää lapsen vahdiksi. Ei siis ryypätä ja juhlita lapsen aikana. Mutta jos se ei hänelle riitä niin sinulla on isompi ongelma...
Hän kyllä tuntuu aika epäkypsältä? - määvaa
ajattelin vaan et jos mies ei ole viel tietoinen siitä että kun lapsi tulee, ei sitä voi noin vaan heittää romukoppaan ku tuleekin parempaa tekemistä. Asiasta tarvis varmaan keskustella perin pohjin..
Kuinka paljon isi ite on babyn kanssa? Kuinka usein hän vaatii tätä biletystä..? Toivon todella kaikkea hyvää teille, mut ei se varmaan toivomalla parane. Nyt tarvis miekkosen katsoa peiliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070