Monet euroviisuihin osallistuneet edustajat luottivat pelkästään taustanauhoihin. Mikä osuus Lordin esityksestä hoidettiin taustanauhojen avulla?? Olen hyvin varma, ettei aivan kaikki tullut livenä. Tietääkö kukaan?
SOITTIKO LORDI oikeasti??
76775367u76htrgjrtu65eyu65
2
602
Vastaukset
- Walrus
Ei soittanut. Euroviisuissa kaikki vetää singbackinä eli taustat tulee nauhalta. Tämä taitaa olla nykyisin ihan säännöissä.
- elli.
Ilmeisesti kaikkien esiintyjien taustat tulivat nauhalta, ja näin on ollut jo monta vuotta. Tuossa ei mitenkään ehtisi tehdä soundcheckejä tai mitään esiintyjien välissä, joten Lordikaan ei saanut itse valita.
En tiedä, mutta luulisi että tuo käytäntö alkoi jo silloin kun euroviisuissa lakattiin käyttämästä orkesteria joka soitti kaikkien maiden taustat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780