JI:n luomiväri

uuuuuu

Kauneushoitolan kosmetologi niin kehui, että Jane Iredalen luomiväreillä saa tehtyä erinomaisesti myös rajaukset. No ostin sitten luomiväripaletin, jossa on myös musta nappi. Ja paskat niillä mitään rajauksia saa tehtyä. Sivellin mulla on hyvä. Siis se luomarilla tehtävä rajaus ei meinaa tarttua ihoon sitten millään (=huonosti pigmenttiä?). Väriä saa vedellä satamiljoonaa kertaa, aikaa kuluu helvetisti ja lopputulos on surkea. Vaikka käytän kosteanakin, ihan yhtä huonoa. Rupee pikkuhiljaa ahistaa, kun rajausten teko voi olla näin älyttömän hankalaa!! Aaaarrgggh!! Mistäköhän enää löytyisi jotain luomaria/kakkurajausväriä, jolla saisi vähällä vaivalla tehtyä siistin ja intensiivisen rajauksen??? Kiitos paljon vinkeistä!

7

403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostit.

Olisit ostanut Janen kajalin, sen missä on kolme väriä. On voidemaisen tuntuinen, mutta saa tosi hyvin rajaukset ja on pysyvä kajaalina.
      Voi myös käyttää kulmiin.
      Luomiväri on aina luomiväri.

• alkuper.

No voi kökkö! Mitäköhän se kosmetologi oikein höpisi. Jos tuo Janen kakkurajausväri toimii niin hyvä, mutta ongelma on mulla vaan se, että yhdessä napissa on kolme väriä ja mä tarvitsen vaan mustan. Ei viittis maksaa kahesta väristä, joita ei sitten käytä.

Joe Blascon kakkurajarista olis muutama kysymys niille, joilla on kokemusta. Onko se myös hieman sellaista voidemaista? Luulisi tarttuvan hyvin ihoon? Entä onko siinä rutkasti pigmenttiä? Onko nopea ja helppo tehdä sillä rajaukset? Pysyykö hyvin? Onko riittoisaa? Tietääkö kukaan, paljonko se maksaa Helsingin keskustan Sokoksella? Kiitosta taas!

• kuitenkin
        alkuper. kirjoitti:

No voi kökkö! Mitäköhän se kosmetologi oikein höpisi. Jos tuo Janen kakkurajausväri toimii niin hyvä, mutta ongelma on mulla vaan se, että yhdessä napissa on kolme väriä ja mä tarvitsen vaan mustan. Ei viittis maksaa kahesta väristä, joita ei sitten käytä.

Joe Blascon kakkurajarista olis muutama kysymys niille, joilla on kokemusta. Onko se myös hieman sellaista voidemaista? Luulisi tarttuvan hyvin ihoon? Entä onko siinä rutkasti pigmenttiä? Onko nopea ja helppo tehdä sillä rajaukset? Pysyykö hyvin? Onko riittoisaa? Tietääkö kukaan, paljonko se maksaa Helsingin keskustan Sokoksella? Kiitosta taas!

Jes, sama ongelma oli sen luomarin kanssa mutta selvitin sen. Ihan hyvä rajaus sillä tulee (pigmentit 100%) mutta vaatii erittäin vähän vettä ja pientä työskentelyä. Ota siihen pakkauksen korkkiin pieni, siis pieni tilkka vettä ja sekoita siihen tumma väri. Kunnolla. Jos sekoitat suoraan väristä, käytä pientä reunaosaa luomarista.
        Kerro miten meni.

• Blascoa
        alkuper. kirjoitti:

jo n. kymmenisen vuotta ja vielä sama nappi käytössä (en käytä päivittäin ja on hygieeninen). Hieman voidemaista on ja tarttuu tosi hyvin ja pigmenttiä riittää -tulos mustaakin mustempi. Pysyvyys 10 -vedenkestävää kun on.
        Aluksi oli kova harjoitteleminen ja meinas tulla liian paksut rajaukset aina -jos epäonnisuu niin väriä vaikea korjailla enää siinä vaiheessa kun sitä on tökännyt väärään kohtaan. Itsellä vieläkin vaikeaa tehdä sellaisia oikein ohuita rajauksia -täytyy käyttää kajalia jos haluaa hennomman/luonnollisemman lopputuloksen.
        Uskoisin kuitenkin ettei tuota sinule ongelmia, koska olet jo opetellut siveltimellä rajaamisen.

• vain tämä
        alkuper. kirjoitti:

On siinä sellainen jossa on kolme väriä, sininen, sinimusta ja musta. Tulee varmaan käytettyä koska ne kaksi on oikeastaan mustia ja sinistä voi käyttää vaikka luomivärinä tai sekoittaa mustan sekaan, silloin kun tuntuu, että haluaa jotain muuta kuin mustaa. Se sininen itselläni on aika kiva alakajaaliin.

• vielä ja sitten..

Yritä kuitenkin tehdä niinkuin joku tuossa sinua neuvoi mutta jos ei onnistu, Janella tosiaan on rajausväri jota ei tarvitse sekoittaa mihinkään, suoraan siveltimeen ja työhön!
      Ja neuvo: mene sinne kosmetologille ja teette luomarista kerran rajaukset yhdessä. Usein se on harjoittelusta kiinni.

• ostin

Janen kakkurajauksen se on tosi hyvä. Olen kyllä rajannut luomarillakin ja saanut sen toimimaan. Sivellin mulla on jäykkä ja kapea, käytän kosteaa sivellintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe