Poikaystäväni oli kavereineen ulkona. (molemmat käydään aina välillä ulkona omien kavereiden kanssa, se on ollut ihan ok molemmille). Poikaystäväni on ennen meidän tapaamista ollut aikamoinen pelimies ja naisia on riittänyt. Herra oli sitten omien sanojensa mukaan juonut aika paljon ja lähetellyt kännissä viestejä entiselle hoidolleen tyylillä "lähdetään nussimaan". Tämä hoito ei ollut kylläkään mihinkään lähtenyt eikä siis mitään varsinaisesti ollut tapahtunut. Kysymys kuuluukin, olisiko poikaystäväni voinut pettää jos hoito olisi innostunut asiasta? Lähetetyt viestit olivat ihan hyvää ja selvää suomea eikä sellaista kännistä epämääräistä tekstiä mitä hän useimmiten on kännissä lähettänyt. Voiko kännissä kirjoittaa joskus selvää tekstiä ja joskus ihan sekavia? Voiko muisti mennä niin ettei muista mitään, vaikka on pystynyt kirjoittamaan ihan selvästi? Näin nämä lähetetyt viestit ja poikaystäväni hätääntyi ja sanoi ettei koskaan pettäisi mua eikä siihen ole mitään tarvetta, mutta silti tämä jäi vaivaamaan.... Olisiko jotain voinut tapahtua? Tiedän kyllä että hän on joskus elellyt aika villiä elämää mutta mutta.... Miten tässä pitäisi toimia? En tiedä kuinka pystyn luottamaan...
Sattuipa
5
661
Vastaukset
- voi lähettää
täysin "järkeviä" ja sanallisesti oikein kirjoitettuja viestejä, vaikkei muistaisi mitään...nimim.Kokemusta löytyy ;) Mutta...Eikös se niin mene, että kännisen ja lapsen suusta se totuus tulee.Liekö sanonnassa perää, mutta itse ainaki "katsoisin" äijäni edesottamuksia jatkossa tarkemmin enkä aivan purematta nielisi kaikkia selityksiä.Tämä vain minun näkemykseni.
- juu
Moi, miehenä voin sanoa (äskeisen luettuani) että kundisi on valmis pettämään sua milloin vain kunhan saa tilaisuuden...älä ole sinisilmäinen..
- Ei kiva
ollenkaan.
Mä en ainakaan luottais ton jälkeen ukkooni.
Mielestäni suhteessa Ei Lähetellä sitten selvinpäin tai kännissä
moisia vietejä muille naisille.
Meillä joutuis ukko aikamoiseen seulontaan ja ei tarttis lähteä yksin tai kavereiden kanssa minnekkään vähäänaikaan, jos haluaisi mun kanssa jatkaa.
Olen huomannut että kilttejä ja ymärtäväisiä naisia petetään.
MIKSI?!?! Se on niin väärin. - seuraavaa
Olen siis aloitusviestin kirjoittaja. Suurkiitokset kaikistavastauksista!! :) Mukavaa kun on tullut ihan asiallista tekstiä :)
Jaa-a, viestin kirjoitus kai onnistuisi selvästi kännissäkin, mutta siihen vaaditaan jo enemmän että tommonen ajatus tulee edes mieleen. Totta varmasti, ettei kännissä liiku päässä sen kummempia ajatuksia kuin selvinpäinkään joten jos huonosti kävisi, niin kai pettäminenkin onnistuisi. Luottamus tossa kärsi pahasti ja miekkosen nykyiset tekemiset epäilyttää aikalailla. Yritän välttää sitä sinisilmäsyyttä :) Se tosiaan on väärin että kiltit ja ymmärtäväiset naiset saa kärsiä. Mielestäni on ihan ok jos käydään omien kavereiden kanssa ulkona, koska itsekin niin haluan tehdä, mutta jos se on tämmöistä niin eipä enää innosta "päästää" herraa mihinkään. Ehkä pitää ruveta vakoilemaan puhelinta...tai jotain :) Onko kellään mitään vinkkiä vielä? Olisiko jotain mitä voisin tehdä? Tämä ei taida olla kovin hyvä syy suhteen lopettamiseen, mutta luotto ym. pitäisi saada paremmaksi. - samanmlaisia
kokemuksia..
mies väitti ettei ikinä pettäisi vaikka oli kännissä viestejä muille naisille lähetelly, mutta niimpä siinä kävi että petti.. uudestaan ja uudestaan.. en ymmärrä miksi edes lähetellä viestejä muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070