Miten toimii?

Onko niin, että miehenä minun pitää lähettää jokaiselle naisprofiilille viesti ja toivoa, jos ehkä yksi sattuisi jotain vastaamaan? Ainakaan minulle ei kuvalliseen profiiliin ole tullut yhtäkään viestiä.
Olen tavallinen mies ja tavallista naista etsin.

10

1631

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

kuulostaa tutulta ja vaikka lähetät viestin ni ei sekään takaa et tulee vastausta.mieti sitä sit et onko täällä terve järkisiä ihmisiä .sekin voi olla ettei meitä normaaleita huomata olleenkaa

• Juupeli

Mulla nyt on ollut sama lopputulos vaikka oisin lähettäny viestiä. Naiset tsekkaa profiilin ja ENNENKAIKKEA kuvan ja päättää olla lähettämättä :(

Mutta uskoisin että viestin lähettäminen on parempi vaihtoehto kuin "seinätauluna" oleminen.

• timotei

Eihän ne naiset taas ole pinnallisia, hehän arvostavat vain mitä korvien välissä on...jumalauta mitä kusetusta noi naisten jutut.

• Womane

Ehkä minäkään en vastaisi viestiisi koska kerrot olevasi "ujo" ja "hiljainen".
      Sosiaalisena ihmisenä toisen puoliskoni täytyy myös osata keskustella, tykkään iloisista ja huumorintajuisista ihmisistä ja kuvastasi ja tekstistäsi käy ilmi että olet vakava tai vakavuus johtuu ujoudesta tai miten vain..nyt otat uuden kuvan jossa hymy näkyy silmiin asti, ei ujouskaan tarkoita sitä että olisi huumorintajuton, eihän:-)
      Ulkonäössäsi esim. ei muuten ole vikaa kuin tuo hymyttömyys..mutta zemppiä sulle, ehkä sieltä toinen ujo sinut löytää.

• Siellä suomi24-treiffeissä on siis se ilmoitukseni, eli eri kuin tuo galleriasivu ja siellä on eri kuva, enkä kerro olevani ujo ja hiljainen.

• herrasmies

näin se menee, ei naiset juurikaan uskalla ottaa ensi kontaktia, tämä on tässä skandinaavisessa tasa-arvossa juuri se juttu, valtaosa naisista haluaa kuitenkin säilyttää vanhakantaisen "vie sinä minä vikisen" menttaliteeetin ;) kuitenkin pelkän drinkin tai puhumattakaan illan tarjoaminen useammalle tasa-arvo naiselle on myrkkyä - kyllä minä itse maksan...

laita rohkeasti viestiä naisille, sieltä tulee ensi pari tunnustelevaa viestiä ja kun niihin vastaat, rohkaistuu myös suomalainen nainen olemaan aktiivinen.

jokuhan joskus sanoi että elämässä pärjäämiseen tarvitaan 80% rohkeutta, 15% taitoa ja 5 % onnea - olisiko tämän vuoksi se että naisten urakehitys ei ole yhtä yleistä kuin miehilla, joissa on enemmän noita rohkeita ;)

• Tammik

Treffeissä profiili, mutta ja se onkin iso mutta, sinne palveluun pääsi, jos pääsi.
        Naisena tietenkin odotin miehen ottavan ensin yhteyden. Joitakin tuli, ne vaan eivät sitten jatkuneet sen pitenpään??

Etsin profiilissani vapaata mieshenkilöä??? No, lopetin hakuni ja ajattelin, josko "elämä" hoitaa tuon asian, ehkä, ehkä ei :)

• Pii...

Mulla ei ole kuvaa ja suurin osa vastaa mulle. Ja joskus jotkut ottaa oma-aloitteisestikin yhteyttä. Ehkäpä se sanat ratkaisee.

• Helena-

Hei,

ota pois tekstistä , ujo ja tavallinen,

ole itsevarma . Laita itsevarmaa tekstiä.
      Sulla oli aikasempi kuva söötimpi :))ja iloisempi
      jossa oli takki päällä =)

laita se kuva , siinä ON TYYLIÄ !!!

• Helena-

jatkoa, ottaisin heti yhteyttä sinuun,mutta olen eri-ikäluokkaa(40 )

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe