ei mies välitä pätkääkään ja juoksee kakkosen kanssa koko ajan,melkein asuu jo hänen luona.Tätä kestänyt vuosia:kuka voi sanoa vaimoa ykköseksi?
vaimosta
9
979
Vastaukset
- ei kynnysmatto enää
mitäpäs tuo mies vaimolla tekee, sillä vaimolle on tulossa uusi elämä joka on paljon parempi!
- ykkönen!!!
Pistä ero vireille ja kattilat puoleksi. Sinähän olet tuon kakkosen ja miehesi suhteen MAHDOLLISTAJA!!! Kun sinä lähdet, suhde päättyy katkeraan todellisuuteen.
- sitten ei
pääty...nähty on.Itseasiassa sanoisin tälle vaimolle, että ota ero ja etsi ITSELLESI onni muualta..Tuollaisesta liitosta et sitä enää saa.Anna heidän olla, ajattele itseäsi ja elä itsellesi.Rakenna oma elämäsi ja onnesi ilman tätä nykyistä miestä, sen kakkosta tai kolmosta.
- ukoksi
sitten ei kirjoitti:
pääty...nähty on.Itseasiassa sanoisin tälle vaimolle, että ota ero ja etsi ITSELLESI onni muualta..Tuollaisesta liitosta et sitä enää saa.Anna heidän olla, ajattele itseäsi ja elä itsellesi.Rakenna oma elämäsi ja onnesi ilman tätä nykyistä miestä, sen kakkosta tai kolmosta.
Jos joku mies ryhtyy kakkosen ukoksi niin sääliksi käy. Kakkonen ei yksinkertaisesti pysty kunnolliseen parisuhteeseen! Voidakseen saada onnellisen suhteen aikaiseksi, kakkosen täytyy ensin eheytyä ja itsenäistyä. Sen jälkeen hän tuskin hyväksikäyttäjänsä kanssa enää menee yhteen.
- liian kiltti kakkonen
ukoksi kirjoitti:
Jos joku mies ryhtyy kakkosen ukoksi niin sääliksi käy. Kakkonen ei yksinkertaisesti pysty kunnolliseen parisuhteeseen! Voidakseen saada onnellisen suhteen aikaiseksi, kakkosen täytyy ensin eheytyä ja itsenäistyä. Sen jälkeen hän tuskin hyväksikäyttäjänsä kanssa enää menee yhteen.
sääliksi miestä jonka kanssa olen ollut suhteessa ja hän on varattu,sillä hän roikkuu minussa ja ei kuitenkaan eroa.
Eli alunperinkin luulin olevani auttaja hänen vaikeassa elämäntilanteessa nyt kuitenkin tunnen suurta helpotusta kun en näe häntä,mistähän tämä tunne?
En ole halunnut että hän eroaa vaan olen odottanut että hän pääsee jaloilleen ja jatkaa elämää vaimonsa kanssa.
Tietenkin pidän tästä miehestä mutta en voi jatkaa enää.
Kysynkin miten pääsen hänestä eroon hienotunteisesti ja loukkaamatta. - että tämä on loppu
liian kiltti kakkonen kirjoitti:
sääliksi miestä jonka kanssa olen ollut suhteessa ja hän on varattu,sillä hän roikkuu minussa ja ei kuitenkaan eroa.
Eli alunperinkin luulin olevani auttaja hänen vaikeassa elämäntilanteessa nyt kuitenkin tunnen suurta helpotusta kun en näe häntä,mistähän tämä tunne?
En ole halunnut että hän eroaa vaan olen odottanut että hän pääsee jaloilleen ja jatkaa elämää vaimonsa kanssa.
Kysynkin miten pääsen hänestä eroon hienotunteisesti ja loukkaamatta.onhan sillä se vaimokulta niin et aivan edesvastuuton ole ,kun sellaisen reppanan pihalle heität.
- psykopaatti nainen
liian kiltti kakkonen kirjoitti:
Kysynkin miten pääsen hänestä eroon hienotunteisesti ja loukkaamatta.ohjaa miehen tunteita seuraavasti: kerrot epämääräisin sanoin rakastavasi häntä yli kaiken. Älä ylinäyttele. Perustuu siihen metodiin, että ihminen haluaa myös rakastaa, ei pelkästään tulla rakastetuksi.
Kertoilet karmaisevia tarinoita kiinnijäänneistä ukkomiehistä ja siitä, kuinka kurjaksi heidän elämänsä muuttui paljastuksen myötä. Tarkoitus on herätellä vastuuntuntoa.
Pohdiskelet epämääräisin sanoin, voisiko miehen vaimolla olla suhde toiseen mieheen (sopiva hetki esim. silloin, kun mies kertoo vaimon olevan poissa kotoa. Muistele esim. joku vastaava "tuttu" tapaus). Tarkoitus herätellä miehen mustasukkaisuutta.
Muista, sääli on sairautta! Ehkä et pysty tähän mutta jos pystytkin, saatat huomata olevasi surullinen, et ollut sittenkään psykopaatti, mut hyvä kumminkin tunteilla pelaamaan.. kuten naiset yleensä. Hyvä mies ansaitsee onnellisen elämän, *snif* - Itsenäinen kakkonen
ukoksi kirjoitti:
Miksi kakkonen muka ei pysty kunnolliseen parisuhteeseen? Eihän me kaikki olla aina oltu kakkosia, ainakin itse olen ollut ykkönen 25 vuoden ajan. Luulen siksi jotakin tietäväni siitäkin puolesta. Eron jälkeen olen ollut kakkonen omasta vapaasta tahdostani noin vuoden ajan enkä koe olevani mitenkään hyväksikäytetty, päinvastoin. Saan tältä mieheltä juuri sen, mitä tarvitsenkin tällä hetkellä. Enempään minulla ei juuri nyt ole aikaakaan.
- kierre
Itsenäinen kakkonen kirjoitti:
Miksi kakkonen muka ei pysty kunnolliseen parisuhteeseen? Eihän me kaikki olla aina oltu kakkosia, ainakin itse olen ollut ykkönen 25 vuoden ajan. Luulen siksi jotakin tietäväni siitäkin puolesta. Eron jälkeen olen ollut kakkonen omasta vapaasta tahdostani noin vuoden ajan enkä koe olevani mitenkään hyväksikäytetty, päinvastoin. Saan tältä mieheltä juuri sen, mitä tarvitsenkin tällä hetkellä. Enempään minulla ei juuri nyt ole aikaakaan.
Ajattele elämääsi prosessina. Ensin oli avioliittoa 25 vuotta. Se päättyi eroon. Minä pidän sitä epäonnistumisena ja ennakoi myös tätä seuraavaa askeltasi epäonnistumisessa. Olet nyt kakkosena, jossa sinulta ei enää oikeastaan mitään vaadita. Otat ja annat seksiä. Eikö sinua käytetä hyväksi? Kovin moni ei pelkästään seksin takia itseään antaisi pelkäksi välineeksi. Ne tunteet ja sidokset on siihen ykköseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754