kerroksittain leikatut hiukset?

iidu

no nyt mul olis ongelmana hiusten laikkaus!
niin minkä laiset on kerroksittain leikatut hiukset?
onko kenelläkään kuvia jossa olis hiuset leikattu kerroksittain?
siis kaikki tieto kerroksittain leikatuista hiuksista mulle!!!!
ja tehdäänkö tota kerroksittain leikkausta vaan luhyisiin hiuksiin? auttakaa mua! mul olis jo keskiviikkona kampaamo aika ja haluisin jonkun hyvän hius mallin! mulla on tälläiset puoli pitkät ohuet hiukset!!

36

30398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitusliini

mulle on jotku just ehottaneet et antasin leikata hiukset kerroksittain. halusipa yksi kampaajaopiskelijakin käydä käsiksi hiuksiini. mutta olen vähän skeptinen, miltä se mahtas oikeesti näyttää supersuorissa hiuksissa. kun kaikilla julkimoilla kyllä näkee et hiukset joko taipuu luonnostaan tai ne on pistetty taipumaan. eli voiko se näyttää hyvältä jos on suorat hiukset? ettei lopputulos olis kuin villiintynyt pikkuveli saksilla aseistettuna?

• Böö! ^¨^

Minulla oli ennen suorat olkapäille ulottuvat hiukset. Sitten halusin vaihtaa tyyliä ja annoin kampaajan laikata hiukseni kerrokssittain.Runsaat kerrokset.(voihan sitä miettiä että haluaako vähä vai paljon kerroksia,itselläni oli paljon) Tulos on todella hyvä! Kerrokset antoivat hiusille tuuheutta ja ne olivat ilmavat, mutta silti hillitty eli ei siis peikkomainen.
        Jos uskallat kokeile ;)

• Kerrostukka
        Böö! ^¨^ kirjoitti:

Minulla oli ennen suorat olkapäille ulottuvat hiukset. Sitten halusin vaihtaa tyyliä ja annoin kampaajan laikata hiukseni kerrokssittain.Runsaat kerrokset.(voihan sitä miettiä että haluaako vähä vai paljon kerroksia,itselläni oli paljon) Tulos on todella hyvä! Kerrokset antoivat hiusille tuuheutta ja ne olivat ilmavat, mutta silti hillitty eli ei siis peikkomainen.
        Jos uskallat kokeile ;)

Kerroit,että sinulla on paljon kerroksia.Onko sinusta parempi paljon kerroksia kuin esim. 3 kerrosta? Tuleeko tukasta sinusta tuuheampi,jos kerroksia on enemmän? Minulla on kerroksittain leikattu tukka,mutta minulla ei ole paljon kerroksia.

• Bateman
        Böö! ^¨^ kirjoitti:

Jos uskallat kokeile ;)

Sopiiko kerroksittain leikatut hiukset miehille?

• '''^ .^ ?
        Böö! ^¨^ kirjoitti:

Jos uskallat kokeile ;)

Mullakin on n.olkapäille ulottuvat suorat (aika paksut) hiukset. Ajattelin leikkauttaa ne kerroksittain, nii jos ei laita kauhean monta kerrosta, niin miten niitä pitäisi laittaa vai meneekö ilman ihmeempää?

• yY
        Böö! ^¨^ kirjoitti:

Jos uskallat kokeile ;)

onko hölmön näköstä jos leikkaa kiharat hiukset kerroksittain paljon? :D

• Ärsyyntynyt

Hiustenleikkaus - EI hiusten leikkaus
      Minkälaiset - EI TODELLAKAAN minkä laiset (mikä helvetin sana on "laiset"???!!!)
      Hiusmalli- EI hius malli
      Puolipitkät- EI puoli pitkät

Miksi ihmiset puhuvat nykyään noin luokattoman huonoa suomea, uskomatonta!!!!!!!!!

• aivan sama?

mitä köhän väliä silläon jos, ihmiset kirjoittavat netissöä huonoa suomen kieltä.? eikö hän se ole silti aivan ymmärrettävää vai ko????

• mä^
        aivan sama? kirjoitti:

mitä köhän väliä silläon jos, ihmiset kirjoittavat netissöä huonoa suomen kieltä.? eikö hän se ole silti aivan ymmärrettävää vai ko????

Olen kanssasi täysin samaa mieltä! :D

• mömömömö

who cares?

• hahahaaha

Miten sitten ymmärrät tosiaan noista virheellisistä sanoista mitä ne tarkoittaa. No hyvin näytit ymmärtävän ja eiköhän myös muut ymmärrä. Ei aina tarvi olla pilkun viilaaja

• xx

no vitu hikke tä on nettikeskustelu eikä äikäntunti -.-

• ggrraau
        xx kirjoitti:

no vitu hikke tä on nettikeskustelu eikä äikäntunti -.-

totta. turha tääl on valittaa.. valittajat hei, ryhtykää äikänopettajiks, mut älkää tulko meiä kouluu, kiitos..

• Welsh gorgi pembroke

Mul on ihan sama pulma!Mietin just et kannattaisko leikata kerroksittain!:D

• XD

mä aion leikata just tässä lähimain sellaset kerroksittain leikatut mut mul on aika paksut hiukset joten näytänkö sitten ihan peikolta?

• .
        XD kirjoitti:

mä aion leikata just tässä lähimain sellaset kerroksittain leikatut mut mul on aika paksut hiukset joten näytänkö sitten ihan peikolta?

mulla on olkapäille ylettyvät hiukset ja ne on kans aika paksut. elikkä paljo hiukset lyhenee jos ne leikataa kerroksittain?kasvatan hiuksii enkä haluis et ne lyhenee mut en myöskää et ne näyttää iha käkkyräiseltä.kertokaa jos tiiätte tai on omii kokemuksii;)

• mörri_

Itellä on paksut ja aika taipuvat hiukset, jotka oon nyt pari vuotta leikkauttanu kerroksittain. Eihän kerrostus koko hiusten pituutta lyhennä enempää ku ite haluaa (esim. mulla noin olkapäille), päällimmäiset sitte vaa on lyhyempiä. Oon kyllä tykänny tästä kerrostuksesta, saa helpommin muotoiltua ja ilmavamman näköset, ei veä raskaana päätä myöten. Eli kyllä suosittelen! :)

• Määää::.!!

Minä olen ajattelut leikkaa hiuksei kerroksittan. Haluaisin myös vinon otsatukan enkä oikein tiedä jos se sopisi tai ei. Kun olin nuorempi mulla oli tavallinen aika pitkä otsatukka, mutta annoin sen kasvaa, joten ei ole otsatukkaa enää. Mulla on pitkät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät paljon olkapäiden yli.

Ajattelin hiukseni jotenkin tällaiseksi, mutta vinolla otsatukalla: http://www.fullissue.com/wp-content/uploads/selena-gomez.jpg
        Ja sit otsatukka näin:
        http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/36505/2152137.jpg

Kiitos jos voistte vastata nopeasti!! :D

• hiusmästari
        Määää::.!! kirjoitti:

Minä olen ajattelut leikkaa hiuksei kerroksittan. Haluaisin myös vinon otsatukan enkä oikein tiedä jos se sopisi tai ei. Kun olin nuorempi mulla oli tavallinen aika pitkä otsatukka, mutta annoin sen kasvaa, joten ei ole otsatukkaa enää. Mulla on pitkät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät paljon olkapäiden yli.

Ajattelin hiukseni jotenkin tällaiseksi, mutta vinolla otsatukalla: http://www.fullissue.com/wp-content/uploads/selena-gomez.jpg
        Ja sit otsatukka näin:
        http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/36505/2152137.jpg

Kiitos jos voistte vastata nopeasti!! :D

Mulla on ollu tosi paljon kerroksittain leikatut hiukset jo monta vuotta vinolla otsatukalla, huippu malli mut tosi vaikia kasvattaa eroon! haluaisin vähä erilaisemman mallin mut ku on tottunu et päällimäiset hiukset on vaa 4 senttiä ni ei oo helppoo ku ne pitäis kasvattaa pitemmiks.. näyttää niiku hiukset ois päätä myöten. huomenna taas kampaajalle ni katotaan mitä se keksii!:) kaikissa hyvissäki hiuksissa on huonot puolensa hihhi

• hihuliheij

Aattelin seuraavaks leikkaa kerroksittain hiukset. Mul on nyt olkapäihin asti pitkät hiukset,tosi paksut parturitkin sanoo.. Haluaisin toosi paljon kerroksittain leikatut hiukset mitä mieltä ootte paljon vai vähän kerroksia ? ja aattelin kasvattaa vähän aikaa viel mun hiuksia pidemmäks ja sitte mennä parturiin ja tulostaa kuvan mistä se parturi vois kattoo mallia leikkaamiseensa ;) mut mitä mieltä paljon vai vähän kerroksia ? värjäänkö hiukset ? itselläni tällä hetkellä ruskeat ei ikinä väjätyt hiukset! mut kertokaa pian mielipiteenne!=)

• ohut

no sulle sopis varmaan aika paljon kerroksia jos on paksut hiukset (: Mulla on aika ohuet ni en tiä sit et miten ne laitan kerroksittain ;/
        En o koskaa värjänny, mul on aika blondit hiukset eikä koskaa värjätty, kaikki sanoo etten sais värjätä et tä on hieno väri mut alkaa kyllästytttää.. !

• MoikkaWaan:)

Mä oon miettinyt myös, että pitäskö leikata kerroksittain. Mulla on pitkät hiukset, ja otsatukkakin on. Onko kellään pitkiä kerroksittain leikattuja hiuksia? Vois kertoo et näyttääkö se hyltä :D

• Pitkähius

Nosto!

Itsellänikin on PITKÄT hiukset ja haluaisin niihin jotain eloa. Pelkään vain että jos pyydän kerrostamaan, niistä lähtee hirveän paljon pituutta. Että lopputulos olisi lyhyt pörrötukka ohuella takaliehukkeella...

• Haizuli

Saako kerroksittan leikattuja hiuksia enää leteille?

• vadelma___
        Haizuli kirjoitti:

Saako kerroksittan leikattuja hiuksia enää leteille?

Saahan ne, mutta ne kerrokset puskee läpi tyhmästi. :)
        Kerrostetut hiukset on parhaat!

• Ohuet hiukset

Mäki oon miettiny et ainaki sivuotsiksen haluun, mut sit ku mul on vähän yli olkapäitten olevat maantienväriset ohuet hiukset ja on blondei raitoi ni kannattaisko ohuit hiuksii leikata kerroksittain?

• ei kantsi

Ei, sitte näyttää vielä ohuemmalta. Mulla meni ainaski ihan liuruksi koko tukka, kun ohennettiin ja kerrostettiin.

• entykkkää

itelläni on vähä yli olkapäiden hiukset ja leikkasin kerroksittain ihan ylhäältä asti ja tosi paljon kerroksia ni oon kyl katunu tosi paljon ku en saa hiuksia kunnolla kinni ja muutenkin hankala suoristaa ne kun on päältä niin lyhyet:/ no tää värikin on kyllä sen verran kauhee et sekin varm tekee näistä RUMAT. mut siis päätä ite ja mee taitavalle kampaajalle

• kampaajien repimä

Ne joilla on ohuet hiukset, pyytäkää ihmeessä kerroksia, mutta vain VÄHÄN. Ja sen saa itse päättää haluaako päälaen hiukset esim 4 cm pitusiksi vai esim. korvaan asti -> siinä tapauksessa hiukset on kerrostettu korvasta alaspäin. Ja tärkeää, pyytäkää kerroksia ja painottakaa ettette halua ohennuksia, tukihiuksia tai revittyä mallia. Jos nimittäin lähtee tähän ohennus/repimis-linjalle niin kampaaja repii veitsellä hiuksistasi ohuita pikkulieruja, niin että lopputulos saattaa olla ihmemies McGyver tasoa takatukalla. Tukihiukset taas aiheuttavat sen että ympäri päätä sinulla on noin 2 cm pituisia hiustuppoja (nämä eivät kuitenkaan näy muiden hiusten lomasta), joiden pitäisi antaa tuuheutta ja ilmavuutta mutta ohuissa hiuksissa nämä tukihiukset ovat ikävä kyllä vain poissa sitten pituudesta. Itselläni oli aika paksut hiukset, mutta kaiken ohentelun ja repimisen jälkeen todella säälittävän ohuelta näyttää. Mutta kerrokset on siis ihan jees! :)

• ---

mietin tässä että pitäisikö leikata kerroksittain.. mulla on suht. paksut hiukset & ylettyy hieman yli olkapäiden. miten kannattaisi leikata? on myös otsatukka. näyttääkö tyhmältä jos leikkaa kerroksittain ja on suora aika pitkä otsatukka? silleen kerroksittain ettei nyt ihan lyhytkään tulisi. saako siis hyvin vielä ponnarille hiukset että ne ei sojota joka suuntaan? ja kannattaisiko siis tehdä niin että edestä lyhemmät ja takaa pidemmät vai mitä mieltä olette? vastauksia pian!

• N.O.

mitä teen mul on 13 päivä joulukuuta 2012 parturi ja haluisin jouluksi hienot hiukset

voiko joku lähetää mulle linkkejä , kuvia tai kirjoittaa ehdotuksia PLiiS :)
      mulla on vaaleat ja saman pituset kuin esim : Selena gomezilla tai katy peryllä.

• kysyjä

Mulla on jonku verran olkapäiden yli ulottuvat paksut hiukset, näyttäiskö hirveeltä jos leikkaisin kerroksittain??

• kyllä
        kysyjä kirjoitti:

Mulla on jonku verran olkapäiden yli ulottuvat paksut hiukset, näyttäiskö hirveeltä jos leikkaisin kerroksittain??

näytät.

• niinseonjännä

Jos sulla on aika ohuet hiukset niin ei kannata hirvesti kerrostaa.. tulee vaan ohuemmat

• Näin ittelläni

Mullaki luonnostaan aika paksut, vähän yli olkapäiden olevat hiukset. Aion ehdottomasti leikata kerroksittain, mut vasta kun hiukset vähän kasvaa lisää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe