enemmän sitä, että joku rakastaa sinua ja oikeasti välittää sinusta vai sitä, että sinulla on joku ketä rakastaa?
Kaipaatko...
13
1065
Vastaukset
- Pirpanaz
Sori, olen tylsä tyyppi, kun en osaa vastata jompa kumpa. Mutta rakkaus on tietysti parhaimmillaan tasapainoista antamista ja saamista.
- vitsi.
Kaipaan kyrppää ja viinaa!
- tuuli-juulia
Mulle tärkeämpää ehkä kuitenkin se, että on joku jota rakastaa. Oon miettiny noita asioita paljon juuri tänä viikonloppuna, ja mulla on nyt hirmu vahva olo, kun oon tajunnut, että saan rakastaa vaikka toinen ei tuntisi samoin - vielä tai ikinä.
Rakastaminen tuntuu hyvältä, eikä pelkästään sen kumppanin tai kumppaniksi kelpaavan "sillä tavalla" rakastaminen, vaan se että on paljon rakkaita ihmisiä ympärillä (lapsi, lähisukulaiset, ystävät), on hyvää elämää. - Naiselta
Sitä, että minulla on joku, jota rakastan ja josta välitän oikeasti.
- usein...
suhteessa toinen rakastaa enemmän.
- tiituska80
osaa erottaa toisistaan. Kyllä rakkauteen kuuluu molemmat =)
Ja itse käsitän rakkauden aika monimuotoisena; vanhempien rakkaus, lapsen rakkaus, ystävän, sukulaisen, miehen/vaimon... - Satutettu
Edellisessä suhteessa olin se "joka rakasti enemmän" ja tulin jätetyksi. Ja nyt haluaisin olla se jota rakastetaan...
- tääl on mies
Tule mun tilalle, tääl on semmonen mies, joka rakastaa liikaa. Liika on aina liikaa, en pysty ottamaan sitä vastaan, vaan se on ajat sitten alkanut inhottamaan.
- mullon semmonen
Tule mun tilalle, tääl on semmonen mies, joka rakastaa liikaa. Liika on aina liikaa, en pysty ottamaan sitä vastaan, vaan se on ajat sitten alkanut inhottamaan.
- est
mullon semmonen kirjoitti:
toisen rakkaus. eikä sekään, etten pysty itse siihen vastaamaan.
se inhottaa vähän, että keho ei valehtele ja en mielellään koskisi toisen kehoon lainkaan. jos tämä olisi eka suhteeni, luulisin olevani frigidi, tunnevammainen ja kaikki miksi ihmisen voi leimata. nyt nuo eivät enää mene lävitse, sillä olen jo saanut kokea muita puolia itsessäni. tiedän että tämä ei pidemmän päälle käy, hajotan itseni näin.
toki toisen rakkaus tuo turvallisuudentunnetta. kaikki on hyvin tasan tarkkaan niin kauan kuin voin tuntea kaverillista läheisyyttä ja viettää tavallista aikaa yhdessä. toisesta on helppo pitää, kaikki on liiankin helppoa. tarvitaanko mitään muuta? ilmeisesti tarvitaan, sillä kaipuuni toisaalle on niin valtava.
- gentlemannimies
Molempia ehdottomasti yhtä paljon, jos on vain toinen noista on elämä tuskaa!
- ja saaminen
Että voi antaa rakkautta. Tärkeää on sen saaminenkin, sillä se helpottaa sitä omaa rakkauden antamista =)
- N45
Eiköhän pointti ole se että rakastaa niin sillä sipuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041