Eli tapahtunut klassinen typeyys. ollut mies ja nainen. He tapailevat ja on kivaa. Mies ehdottaa että ollaan ystäviä ja harrastetaan seksiä ilman sitoumuksia. Nainen suostuu.
Nyt tajuan että olen rakastunut häneen.. Mies sanoi minulle että en saisi kiintyä häneen koska hän ei halua parisuhdetta, mutta tässä sitä ollaan.. Mitä tekisin? En enää pidä yhteyttä häneen ja otan etäisyyttä vai kerron tunteistani?
neuvoja
4
642
Vastaukset
- DemonWind
Kerrot tunteistasi ja kerrot myös ettei susta enää ole tähän. Joten jos hän ei sinusta muuta halua kuin reikää silloin tällöin, niin lopetat jutun. Tietty voi olla jos kerrot, niin mies esittää olevansa kiinnostunut muutenkin. Käyttää sua hetken hyväkseen ja jättää. Että siinä mielessä se etääntyminenkin voi olla hyvä juttu. Voit tietty myös valehdella, että olet löytänyt toisen miehen, joka on seurustelu mielessä matkassa ja yrität hänen kanssaan ja heität hyvästit tälle nykyiselle mikä lie hoito onkaan. Muista myös että seuraavalla kerralla et suostu seksisuhteeseen, kerran usein niitä tunteita taitaa tulla mukaan kuvioihin.
- toivoton
niinhän ne taitavat tulla. Ensi kerralla olen fiksumpi. Taidan tehdä kuten neuvoit, kertoa tunteistani ja ottaa etäisyyttä.
- Retusoija
Itse olet omat valintasi tehnyt ja kanna ne niikuin mie... eikun siis nainen.
- kaskas
Unohda koko tyyppi!Trust me!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025