Twisted Sister

Sisted Twister

Utelisin tässä teidän suosikki biisejä kyseiseltä yhtyeeltä. Mitä biisejä toivotte että soittavat tulevalla Sauna Openin keikalla?
Ite en ole bändiin kunnolla vielä perehtynyt, mitä nyt nuo ikivihreät Burn in Hell, Im Not Gonna Take It ja Come on Feel the Noise löytyy koneelta, mutta lisää kovia biisejä tässä heiltä kaipaisin.

14

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että Cum On Feel The Noize on Quiet riotin kappale.
      Itse toivoisin että tulisi ainakin Kill or be killed ja yleensäkkin paljon Come out and play levyltä.

      • .......

        että Cum On Feel The Noize on Slade:n kappale, jonka QR on coveroinut. Itse toivoisin biisejä Chinese Hustle, Ladys Boy, Fire Still Burns, Wake Up. Olisihan noita harvemmin soitettuja paljonkin...


      • ....... kirjoitti:

        että Cum On Feel The Noize on Slade:n kappale, jonka QR on coveroinut. Itse toivoisin biisejä Chinese Hustle, Ladys Boy, Fire Still Burns, Wake Up. Olisihan noita harvemmin soitettuja paljonkin...

        Näin on näreet.


      • Ari Airon Meidenistä
        ....... kirjoitti:

        että Cum On Feel The Noize on Slade:n kappale, jonka QR on coveroinut. Itse toivoisin biisejä Chinese Hustle, Ladys Boy, Fire Still Burns, Wake Up. Olisihan noita harvemmin soitettuja paljonkin...

        Että koko vitun typerä bändi menisi kokonaisuudessan järveen tai kunhan vain lopettaisi soittamisen!


      • Ari Airon Meidenistä kirjoitti:

        Että koko vitun typerä bändi menisi kokonaisuudessan järveen tai kunhan vain lopettaisi soittamisen!

        Tyhmä toivomus.


      • ijköl
        Ari Airon Meidenistä kirjoitti:

        Että koko vitun typerä bändi menisi kokonaisuudessan järveen tai kunhan vain lopettaisi soittamisen!

        ollu niitten kanssa vesiliukumäessä joskus sillo kauan sitten (oikeesti). Ihan hyviä tyyppejä ja paljon isompia kuin kuvista vois luulla (yks tippu päähän kourun alla).


    • jaujau :)

      Twisted Sisteriltä on Under The Blade ja You Can't Stop Rock 'n' Roll -levyt. Ja suosikkibiisit löytyvät niiltä levyiltä.

    • Mutha

      Under the blade, You cant stop rocknroll ja Stay hungry on ehdottomia levyjä. Come out and playkin varsin jees myös.

      • hippie

        miksi kukaan ei sanonut i wanna rock? vai eikö se ole hevareille mieleen?


      • ..........
        hippie kirjoitti:

        miksi kukaan ei sanonut i wanna rock? vai eikö se ole hevareille mieleen?

        onhan se ihan jees, mutta puhkisoitettu.


    • s.m.f.

      Stay Hungry -levy tullee suht. kokonaan keikalla.

    • Makellica

      Olen onneni kukkuloilla jos vetävät täysin samat biisit kun viime keväisellä Teatrian keikalla Oulussa...vieläki menee kylmät väreet pitkin selkää. Jätkät veti tosi kovan setin ja näyttiki melkein samalta ku 20-vuotta sitten.

      • lostandbroken

        mitä ne sit veti siellä, viitsisitkö kertoa?


      • Makellica
        lostandbroken kirjoitti:

        mitä ne sit veti siellä, viitsisitkö kertoa?

        Tämmönen kattaus: What You Don’t Know (Sure Can Hurt You)
        Shoot ’Em Down
        The Kids Are Back
        You Can’t Stop Rock ’n’ Roll
        Stay Hungry
        We’re Not Gonna Take It
        Burn In Hell (incl. drum solo)
        Horror-Teria (Captain Howdy & Street Justice) I Wanna Rock
        The Price
        Don’t Let Me Down
        The Beast
        S.M.F.
        Come Out and Play
        I Believe In Rock ’n’ Roll
        The Fire Still Burns


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe