Utelisin tässä teidän suosikki biisejä kyseiseltä yhtyeeltä. Mitä biisejä toivotte että soittavat tulevalla Sauna Openin keikalla?
Ite en ole bändiin kunnolla vielä perehtynyt, mitä nyt nuo ikivihreät Burn in Hell, Im Not Gonna Take It ja Come on Feel the Noise löytyy koneelta, mutta lisää kovia biisejä tässä heiltä kaipaisin.
Twisted Sister
14
1236
Vastaukset
Että Cum On Feel The Noize on Quiet riotin kappale.
Itse toivoisin että tulisi ainakin Kill or be killed ja yleensäkkin paljon Come out and play levyltä.- .......
että Cum On Feel The Noize on Slade:n kappale, jonka QR on coveroinut. Itse toivoisin biisejä Chinese Hustle, Ladys Boy, Fire Still Burns, Wake Up. Olisihan noita harvemmin soitettuja paljonkin...
....... kirjoitti:
että Cum On Feel The Noize on Slade:n kappale, jonka QR on coveroinut. Itse toivoisin biisejä Chinese Hustle, Ladys Boy, Fire Still Burns, Wake Up. Olisihan noita harvemmin soitettuja paljonkin...
Näin on näreet.
- Ari Airon Meidenistä
....... kirjoitti:
että Cum On Feel The Noize on Slade:n kappale, jonka QR on coveroinut. Itse toivoisin biisejä Chinese Hustle, Ladys Boy, Fire Still Burns, Wake Up. Olisihan noita harvemmin soitettuja paljonkin...
Että koko vitun typerä bändi menisi kokonaisuudessan järveen tai kunhan vain lopettaisi soittamisen!
Ari Airon Meidenistä kirjoitti:
Että koko vitun typerä bändi menisi kokonaisuudessan järveen tai kunhan vain lopettaisi soittamisen!
Tyhmä toivomus.
- ijköl
Ari Airon Meidenistä kirjoitti:
Että koko vitun typerä bändi menisi kokonaisuudessan järveen tai kunhan vain lopettaisi soittamisen!
ollu niitten kanssa vesiliukumäessä joskus sillo kauan sitten (oikeesti). Ihan hyviä tyyppejä ja paljon isompia kuin kuvista vois luulla (yks tippu päähän kourun alla).
- jaujau :)
Twisted Sisteriltä on Under The Blade ja You Can't Stop Rock 'n' Roll -levyt. Ja suosikkibiisit löytyvät niiltä levyiltä.
- Mutha
Under the blade, You cant stop rocknroll ja Stay hungry on ehdottomia levyjä. Come out and playkin varsin jees myös.
- hippie
miksi kukaan ei sanonut i wanna rock? vai eikö se ole hevareille mieleen?
- ..........
hippie kirjoitti:
miksi kukaan ei sanonut i wanna rock? vai eikö se ole hevareille mieleen?
onhan se ihan jees, mutta puhkisoitettu.
- s.m.f.
Stay Hungry -levy tullee suht. kokonaan keikalla.
- Makellica
Olen onneni kukkuloilla jos vetävät täysin samat biisit kun viime keväisellä Teatrian keikalla Oulussa...vieläki menee kylmät väreet pitkin selkää. Jätkät veti tosi kovan setin ja näyttiki melkein samalta ku 20-vuotta sitten.
- lostandbroken
mitä ne sit veti siellä, viitsisitkö kertoa?
- Makellica
lostandbroken kirjoitti:
mitä ne sit veti siellä, viitsisitkö kertoa?
Tämmönen kattaus: What You Don’t Know (Sure Can Hurt You)
Shoot ’Em Down
The Kids Are Back
You Can’t Stop Rock ’n’ Roll
Stay Hungry
We’re Not Gonna Take It
Burn In Hell (incl. drum solo)
Horror-Teria (Captain Howdy & Street Justice) I Wanna Rock
The Price
Don’t Let Me Down
The Beast
S.M.F.
Come Out and Play
I Believe In Rock ’n’ Roll
The Fire Still Burns
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664