Kulmakorusta...

playmate

Kuuluuko kulmakorun niissä lävistyskohdissa olla valkoinen reuna? Se on vain hiukan punainen se lävistysalue ja reunoissa on vähän valkoista. Otin lävistyksen perjantaina ja oon puhdistanut sitä silleen et aamulla ja illalla huuhdon sitä aluetta kuumalla vedellä jonkin aikaa ja sitten vielä suolavedellä puhdistan. Tälläiset ohjeet sain liikkeestä.
Entäs kun se alue tuntuu olevan vähän kuiva, ei siihen varmaan mitään rasvaa voi laittaa (esim.Humektan. tms) vai voiko?

Kiitos jo etukäteen...:)

2

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adalmiina

Kulmakorussa on omat hankaluutensa.Itse joutusin aikoinani kamppailemaan sen kanssa kunnes sitten jouduin ottamaan sen pois.Sanoit että se tuntuu kuivuvan välillä.Silloin kannattaa pesukertoja vähentää ja ehkä putsata vain pelkällä vedellä.Desinfioitiaineet tai suolavesi kuivattavat sitä ja siinä voi loppujen lopuksi käydä niin että se kuivuu sen verran että se "kasvaa ulos".Tarkoitukseni ei nyt ole sinua pelotella vaan ihan vain neuvoa.Itse sain vielä siihen kulmakoruuni sellaista lääkesaippuaa kuin Provon jota sai vain tatuointi-/lävistysliikkeistä.Eli kaikkeni yritin että homma olisi toiminut:)Mutta tosiaan,liiallinen peseminenkään ei ole hyväksi.Rasvaa siihen kulmaan ei kannata laittaa.Ja se valkoinen reuna josta mainitsit,on ihan normaalia.Iho vaan tavallaan rupee sopeutumaan siihen jo pikkuhiljaa.Toivottavasti näistä mun jaarituksista oli jotain hyötyä:)Ja jos jotain komplikaatioita tulee niin aina kannattaa ensimmäisenä ottaa yhteyttä kyseiseen liikkeeseen ja pyytää neuvoa.Asiantuntijat kuitenkin tietävät parhaiten.

• asiaan...

Kuuluu olla. ite otin huulilävistyksen viime marraskuussa, ja sen reiän ympärys on vieläkin vähän valkoinen ja "pehmoinen", kestää aikansa, ennen kuin paranee kunnolla..

Ei tuo mitään vaarallista ole, kuuluu asiaan, ja ajan myötä kyllä katoaa kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe